Hvad skete der med gaverne (HUNDENE)? {{forumTopicSubject}}
Der var en ung pige som for nogle dage siden oprettede en tråd og, at hun måtte skille sig med hendes hund.
Hun havde fået den til en indflytnings fest af nogle venner og hun havde overhoved ikke ønsket sig en hund, men blev glad for den lille hvalp og beholdte den.
Da hun var væk i 8-9 timer om dagen kunne den lille vaps ikke være alene og hun skrev, at den blev så ked af det og derfor skulle hun af med den, ellers måtte hun til dyrlægen - som hun kaldte det (aflivning).
der var mange her inde på HG som kom med gode råd om, hvad hun kunne gøre.
Jeg vil så høre, om der evt. skulle være én her inde, som ligger inde med insider info, han/hun kan dele med os andre, da det da var et emne der berørte mange...
Ligeledes var der en ung fyr, som havde givet sin lillebror en bullterrier i gave, men fordi moderen synes, at den så lumsk ud, måtte han af med den igen.
Han ville sælge den for et alt for højt beløb (den havde ingen tavle) og folk kom også her med gode forslag og deres meninger.
MGP ville købe den for 1.500,- og en anden mandelig bruger (kan ikke huske hans navn) JO! Måske hed han Kenneth? ville også gerne købe den, men hvad der skete i dén sag, er jeg også meget interesseret i!
Håber I kan fortælle mig det, det er da nogle følsomme emner og enhver hundeelsker tænker sit om sagen, mange kom også med deres direkte mening.
Den første var forresten en jagthund, vist nok en Kleine Münster - ét eller andet! (I må ikke hænge mig op på racen, da jeg ikke kender så meget til jagthunde)
Og den var ikke andet, end en stor hvalp.
Mange tak fra Charlotte
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.816
Er der ingen der ved noget om bulleren?
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Fandt den lige..............
Hvad skete der med gaverne (HUNDENE)?