{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Apropos ukritiske folk {{forumTopicSubject}}

... ja, apropos folk der simpelthen ikke bruger hjernen..

Artikel om Filippinernes nyvalgte præsident ( http://jyllands-posten.dk/international/asien/ECE8734362/praesident-opfordrer-almindelige-borgere-til-at-draebe-kriminelle-jeg-vil-beloenne-det-med-en-medalje/ ) der vil "belønne det med en medalje" hvis folk dræber de kriminelle, de ser i nabolaget, samt opfordrer til drab på folk involveret i narkohandel (han tror ikke på rehabilitering for stofmisbrugere) og udlover dusører på drab af narkobaroner.

Og kommentarerne på FB:
"Det kunne Europas politikere lære noget af."

"God ide. Her i Danmark må vi jo ikke engang slå en inbrudstyv eller en voldsmand."

"Det kunne vi måske lære noget af i Europa og Danmark. Det er da bare at komme igang...!!!"

"Is kolde mordere skal ikke have en fair rettergang men en kugle for panden."

"Det er da et forsøg værd.....!"

"Respekt"

...... hvad fanden tænker folk på???
Og HVIS det så var noget der fungerede i Filippinerne, har man så overvejet at Danmark ikke helt kan sammenlignes med Filippinerne?

Jamen jeg bliver gang på gang overrasket af hvor TOTALT ukritiske folk er - på internettet, i hvert fald - uden bare at rotere tingene (og konsekvenserne af hvad de rent faktisk ønsker implementeret!!) i hjernen ét enkelt minut smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apropos ukritiske folk
  • #1   5. jun 2016 ...jeg er målløs...og må dog indrømme at som ren copingmekanisme...kom til at grine over det totalt sørgelige paradoks i nogle af de udtalelser...

• #3   5. jun 2016 Haha ja Obsternasig, "Is kolde mordere skal ikke have en fair rettergang men en kugle for panden" - nååå så man er altså bare et kærligt medmenneske hvis man skyder kriminelle "hvis de er i jeres nabolag", slår folk ihjel hvis de er involveret i narkohandel eller tilfangetager og dræber narkobaroner smiley smiley

• #4   5. jun 2016 Fünke ja jeg indrømmer jeg fniser altså stadig lidt...iskold morder vs. iskold morder... det er bare sådan lidt...okaaay you say potato -i say psyko!! smiley :D smiley

• #5   5. jun 2016 Jeg har faktisk ikke ord for hvor stupide jeg synes mennesker, der kommer med den slags udtalelser er. Jeg kan slet ikke tage det seriøst. Og jeg undre mig over at de både kan trække vejret og skrive på nettet samtidig. smiley

• #7   5. jun 2016 Jeg prøver på at undgå sådan nogle kommentarspor, bliver altid i dårligt humør af det. Jeg bliver så bekymret for vores verden, når så mange mennesker kan have sådan nogle sindssygw holdninger..

• #8   5. jun 2016 Jeg håber, håber, håber bare på at det er nogle mennesker der kun har det i ordene.. eller hvad det nu er man siger.. for jeg tror ganske enkelt ikke de TÆNKER over hvad det er de egentlig plæderer for når de mener at almindelige borgere bare skal komme igang med at skyde kriminelle smiley

• #9   5. jun 2016 Der er jo i hvert fald ikke noget at sige til der er så meget ondskab, krig og ødelæggelse i vores verden, med den tankengang mange mennesker har!!!

• Anders  H
    Anders H Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 9 Svar: 12
    #10   5. jun 2016 Wauw hvor er det da ikke nogen ret intelligente kommentare!

• Anders  H
    Anders H Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 9 Svar: 12
    #11   5. jun 2016 Dem der skriver på facebook altså smiley

Kommentér på:
Apropos ukritiske folk

Annonce