17. aug 2013 Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Dåbsgave. {{forumTopicSubject}}
Hey hg.
Jeg har lige brug for panelets mening, jeg syntes selv jeg har fået en rigtig fin ide, og det syntes min mor også, men kunne godt bruge lidt fleres mening.
Min mands bedste ven og hans kæreste venter barn her indenfor de næste uger , og vi ved allerede nu at barnedåben bliver i November. Og det kræver jo selvfølgelig en gave, og jeg har allerede bestilt noget , som vi begge syntes er perfekt, og som vi ved forældrene vil blive glade for.
Men derudover har jeg fået den ide, at vi kan give den lille pige en af mine sølv fingerringe fra da jeg var barn. Vi skal ikke selv have børn, så de kan ikke gå i arv den vej, og har så mange at der er rigeligt til at mine brødre også kan få en , hvis de nu får piger.
Ville I som forældre blive glad for sådan en ting , selvom den er brugt? De får som sagt også nye ting.
Jeg syntes jo det er så synd de bare ligger og ikke bliver brugt, og har ikke et behov for selv at gemme dem til evig tid, da jeg har andre smykker jeg har gemt som jeg stadig kan bruge.
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Jeg synes det er en meget personlig ting og tanken er rigtig sød
Men personligt ville jeg hellere spørges under et hyggeligt besøg, om det var noget På den måde er det også sikret at ringen eller ringene bliver taget i mod i samme ånd som de er givet
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Havde bare ikke forstået, hvor tætte i var
Men Rikke følg dit hjerte så kan det aldrig gå helt galt
aug 2013
Jeg syntes bare det er meget mere tiltalende at give ringene videre til folk der rent faktisk betyder noget for en, og et barn som vil være i vores liv, fremfor at sælge dem og de så bliver brugt af et eller andet ukendt barn.
Min mand er allerede nu udråbt til onkel, så altså de er nogen der er virkelig tæt p os, af gode grunde er de tættere med min mand end jeg,de har jo kendt ham i mange flere år. Jeg bryder mig normalt ikke særlig meget om børn, men jeg må altså give min mand ret i, at der er noget helt specielt ved lige netop den her baby
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
Jeg synes også det er en for personlig ting at give som Dåbsgave .... selvom i føler at i er i familie , så er det jo din mands ven. ...
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.632
aug 2013
Jeg har besluttet at holde fast i mavefornemmelsen, og vi giver lillepigen en ring i dåbsgave, både min mand og jeg er enige om det er en god ide, og min mand er sikker på at de vil værdsætte det, og det er jo det som det hele drejer sig om.
Tusinde tak for alle jeres svar
aug 2013
Og så vil resten af ringene blive gemt, til hvis mine brødre engang får piger ( forhåbentlig først om MANGE år ) .
Dåbsgave.