28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.265
Hjælp til billederedigering søges :) {{forumTopicSubject}}
Hej
Da jeg ikke kan få det til at fungere her på HG eller det andet sted jeg har prøvet, og generelt ikke er god til at redigere billeder selv, tænkte jeg at jeg lige ville høre her.
Jeg har et billede af min niece, som jeg gerne vil have redigeret (kan sende det på mail eller i en pb, da jeg ikke vil lægge billeder ud uden at få lov først)
Men kan ikke spørge om lov, da det er en overraskelse til hendes mor (hendes fødselsdagsgave)
Vil selvfølgelig gerne have det så det bliver så godt som det kan blive (Det er ikke den bedste kvalitet) så optimering (hedder det det?) med farver, skarphed osv. Og så vil jeg gerne have det hvor bagggrunden er sort/hvid og hende og hendes kjole er i farve.
Og så må baggrunden gerne bliver sløret, men den skal stadig være der.
Er der en der kan og har lyst til at hjælpe? betaler gerne lidt for det hvis det er, men har ikke så mange penge til det, så helst ikke alt for meget.
Sorry hvis det burde være under annoncer? men tænker flere ser det her i forum, og skal bruge det ret hurtigt.
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 78 Emner: 88 Svar: 2.765
Hvornår skal du bruge det?
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.265
Og tusind tak, det behøver ikke være 100% perfekt, for hvis jeg selv skulle gøre det blev det det langt fra
Sender lige en pb
Hjælp til billederedigering søges :)