{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Ny på siden - forventning? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen der læser med! Jeg har i længere tid overvejet om jeg skulle lave denne profil, og nu var det altså tid smiley Har langt fra fundet ud af hvad det hele går ud på endnu, men det kommer nok smiley Må indrømme at ideen om at stemme på hundene er mig lidt imod, ville blive ret oprørt hvis en af mine skønne hunde skulle få en dårlig stemme.. De er jo mit et og alt! Men nu skal jeg ikke dømme noget før jeg kender det hele..
Tænkte jeg ville starte ud med at fortælle lidt om mig selv og mine dejlige hunde, ved ikke om det er noget man gør herinde men håber på noget feed back der kan hjælpe mig på rette vej smiley

Jeg er 21 år gammel, og har to Dansk/svenske gårdhunde på henholdsvis 11 og 3 måneder.. Er ikke ny hundeejer, har haft hund hele mit liv.. Har altid været hundemenneske og har studeret på egen hånd om dem, siden jeg var helt lille.. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så kunne jeg ikke fungere uden mine hunde! Jeg er ikke typen der anskaffer mig en hund for at afskaffe mig den eller skifte den ud. Jeg ville betale flere hundrede tusinde kroner for at de har det godt, og de skal være ved min side for altid (så længe de nu lever).
Jeg går meget op i at gøre deres liv spændene og interessant for det er jo ikke ligefrem sådan at de kan sætte sig og se en film hvis de keder sig smiley Vi elsker lange gåture forskellige gode steder, dog har det desværre været meget begrænset med de lange ture siden vi fik lille Nellie for en måned siden, for hun er jo slet ikke i stand til at gå de 10km endnu smiley

Håber nogen af jer er villige til at hjælpe mig med at kende denne side bedre at kende smiley

Mine forventninger til dette medlemskab er slet ikke at skulle stemme amok og få stemmer selv. Mine forventninger er at komme til at snakke med nogle andre hundeejere og høre om jeres liv med hundene, jeres aktiviteter og træning med dem og jeres holdninger og oplevelser smiley Få nogle gode ideer til ting jeg kan lave med dem og evt diskutere de problemstillinger vi kan møde i hverdagen med vores dejlige firbenede venner smiley

Håber at høre fra jer!
De kærligste hilsner fra Majsen, Chevy & Nellie! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny på siden - forventning?
  • #2   10. sep 2014 Hej Rollo, hvor er du altså kær! smiley
    Glæder mig til at komme godt i gang herinde smiley
    Og tusind tak for svar smiley

• #5   10. sep 2014 Her er Chevy og Nellie smiley

profilbillede
  • #6   10. sep 2014 Det lyder som en fantastisk side smiley Dejligt at høre, var helt bange for at det kun gik ud på at få stemmer..

• #7   10. sep 2014 Halløj Majsen og velkommen til smiley

Nogle gange kan tonen godt virke lidt hård og bølgerne gå lidt højt, men det er mest når det er noget der virkelig røre hundefolket, f.eks. at man vil avle på en alt for ung tæve som ikke er tjekket for noget som helst, fordi den såååå gerne vil være moar. Men hvis man ellers vil lytte til rådene (når man opretter en tråd) og svare pænt, så er min oplevelse også at man får pæne og gode svar tilbage.
    Forummet er fyldt med mennesker der virkelig elsker hunde, man er ikke altid enig med hinanden, men jeg synes folk er gode til at respektere andres meninger, så længe det ikke er mishandling og lign. smiley

Og så forresten, hej jeg hedder Solvej, jeg er 19 år og bor sammen med min kæreste og har en lille chihuahua ved navn Lucky som du kan se på min profil.

• #8   10. sep 2014 Lige det med stemmer, er der vidst en lidt uskrevet regel om at man kun giver høj eller ekstra høj, som minimum middel, men det er godt nok sjælendt at jeg ser det.
    Men det er ikke noget jeg selv bruger så meget.

Der har været lidt problemer med at nogle brugte lav stemme når de blev sure over noget i en tråd, men det er ikke noget vi oplever tit, efter min mening, så det skal du slet ikke frygte. Og ellers kan man slå det fra, så man ikke kan få stemmer på sine hunde.

• #9   11. sep 2014 Hej Solvej smiley Det er en dejlig hund du har der! smiley
    Lyder jo super skønt smiley Diskussionerne bliver man vist aldrig foruden smiley Men det kan jo også Være en god ting, kunne være man blev lidt klogere smiley Er super glad for at jeg kom igang smiley Har manglet nogle af snakke med om mine hunde, de er meget vigtige for mig og derfor har jeg nok en tendens til at snakke meget om dem, og for folk der ikke selv har hund falder det ikke i lige god jord.. Intet gør mig mere irriteret end kommentaren "det er bare en hund"... Dejligt at kunne dele sine tanker, bekymringer og få noget igen fra folk der forstår smiley

• #10   11. sep 2014 Ind imellem går bølgerne højt herinde. Man bør vi de at hvis man opretter en tråd med " Jeg vil have parret mun tæve for hun der så dygtig til at hente min hjemmesko og jeg synes at hun fortjener at få hvalpe" så får man hug. Man risikerer sin tæves til og man risikerer et kejsersnit lørdag aften til 15.000,- .Danmarks hundemarked er mættet. Bare se DBA og G&G og marked herinde.

Noget andet der kan få sindene i kog er hvis man opretter en tråd med "Min hund har haft diarre og kastet blod op i et par dage nu. Hvad gør jeg?". Den er også dømt til at gå galt.

Men bruger man HG positivt og ser det som den enorme vidensbank omkring hunde, som den er, så er HG uundværlig. Men forvent ikke altid de svar du ønsker. Tag de svar du får. Dem du kan bruge tager du til dig og resten lader du fise ind ad det ene øre og ud af det andet.

Velkommen til smiley

• #12   11. sep 2014 Det er klart at hvis man starter en tråd ud med at Være totalt uvidende om hundens bedste, at man får noget kritik.. Det vil jo dog holde mig langt fra, er sikker på at der er folk nok der skal "sætte dem på plads" smiley
    Bliver for sur over sådan noget, så er det bedst at holde sig væk fra den diskussion smiley
    Men glæder mig til de gode diskussioner med de hundeejere der ved hvad de har med at gøre smiley

• #13   11. sep 2014 Ja vi kan jo ikke alle sammen være lige hurtige. Men: Velkommen i HG-Forum, Majsen, selvom du har været medlem herinde siden jan 2012 - det er jo et par år siden. smiley

Mon ikke du har læst lidt med på sidelinjen og luret stemningen herinde?
    Men selvfølgelig byder jeg dine små og søde nyoprettede hunde velkommen herinde smiley

• #14   11. sep 2014 Velkommen til en gammel ny smiley
    Hilsen MLA - med huset fuld af hunde

• #16   11. sep 2014 Velkommen til siden. Du bør advares om at siden kan skabe en afhængighed! Jeg har nu været på siden i snart 10 år, med mere eller mindre aktivitet hele tiden smiley

• #17   11. sep 2014 Nej har faktisk aldrig brugt siden, da jeg oprettede en profil i 2012, synes jeg det var alt for forvirrende så jeg opgav.. Så var igennem en masse rod med kode osv, kunne jo ikke huske den smiley

• #18   11. sep 2014 Velkommen til smiley

• #19   11. sep 2014 Velkommen ti.l Håber du får rigtigt meget ud af at være her Jeg og mine hunde elsker HG her sker noget hver dag, og så er der nogen at dele sine oplevelser med .Og hjælpe der hvor man kan Tonen kan gå højt ,men er det ikke kun sund,t at vi ikke altid er enige, og har forskellige holdninger til tingene Så håber du bliver glad for at vær her smiley

• #21   11. sep 2014 Du har allerede fået en masse gode svar om hg smiley så velkommen til og jeg håber du bliver glad for det, for ja man bliver afhængig smiley

• #22   11. sep 2014 Velkommen til, håber, du bliver glad for at være her smiley

• #23   11. sep 2014 Velkommen til.. Der kommer nogle spændende debatter i ny og næ, hvor man ny som erfaren hundeejer, kan lære en masse smiley

• #27   11. sep 2014 Også velkommen herfra smiley

• #28   11. sep 2014 Velkommen smiley

• #29   11. sep 2014 Velkommen til! smiley

Kommentér på:
Ny på siden - forventning?

Annonce