Ny på siden - forventning? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen der læser med! Jeg har i længere tid overvejet om jeg skulle lave denne profil, og nu var det altså tid Har langt fra fundet ud af hvad det hele går ud på endnu, men det kommer nok Må indrømme at ideen om at stemme på hundene er mig lidt imod, ville blive ret oprørt hvis en af mine skønne hunde skulle få en dårlig stemme.. De er jo mit et og alt! Men nu skal jeg ikke dømme noget før jeg kender det hele..
Tænkte jeg ville starte ud med at fortælle lidt om mig selv og mine dejlige hunde, ved ikke om det er noget man gør herinde men håber på noget feed back der kan hjælpe mig på rette vej
Jeg er 21 år gammel, og har to Dansk/svenske gårdhunde på henholdsvis 11 og 3 måneder.. Er ikke ny hundeejer, har haft hund hele mit liv.. Har altid været hundemenneske og har studeret på egen hånd om dem, siden jeg var helt lille.. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så kunne jeg ikke fungere uden mine hunde! Jeg er ikke typen der anskaffer mig en hund for at afskaffe mig den eller skifte den ud. Jeg ville betale flere hundrede tusinde kroner for at de har det godt, og de skal være ved min side for altid (så længe de nu lever).
Jeg går meget op i at gøre deres liv spændene og interessant for det er jo ikke ligefrem sådan at de kan sætte sig og se en film hvis de keder sig Vi elsker lange gåture forskellige gode steder, dog har det desværre været meget begrænset med de lange ture siden vi fik lille Nellie for en måned siden, for hun er jo slet ikke i stand til at gå de 10km endnu
Håber nogen af jer er villige til at hjælpe mig med at kende denne side bedre at kende
Mine forventninger til dette medlemskab er slet ikke at skulle stemme amok og få stemmer selv. Mine forventninger er at komme til at snakke med nogle andre hundeejere og høre om jeres liv med hundene, jeres aktiviteter og træning med dem og jeres holdninger og oplevelser Få nogle gode ideer til ting jeg kan lave med dem og evt diskutere de problemstillinger vi kan møde i hverdagen med vores dejlige firbenede venner
Håber at høre fra jer!
De kærligste hilsner fra Majsen, Chevy & Nellie!
jan 2012
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 8
Glæder mig til at komme godt i gang herinde
Og tusind tak for svar
jan 2012
jan 2012
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.243
Nogle gange kan tonen godt virke lidt hård og bølgerne gå lidt højt, men det er mest når det er noget der virkelig røre hundefolket, f.eks. at man vil avle på en alt for ung tæve som ikke er tjekket for noget som helst, fordi den såååå gerne vil være moar. Men hvis man ellers vil lytte til rådene (når man opretter en tråd) og svare pænt, så er min oplevelse også at man får pæne og gode svar tilbage.
Forummet er fyldt med mennesker der virkelig elsker hunde, man er ikke altid enig med hinanden, men jeg synes folk er gode til at respektere andres meninger, så længe det ikke er mishandling og lign.
Og så forresten, hej jeg hedder Solvej, jeg er 19 år og bor sammen med min kæreste og har en lille chihuahua ved navn Lucky som du kan se på min profil.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.243
Men det er ikke noget jeg selv bruger så meget.
Der har været lidt problemer med at nogle brugte lav stemme når de blev sure over noget i en tråd, men det er ikke noget vi oplever tit, efter min mening, så det skal du slet ikke frygte. Og ellers kan man slå det fra, så man ikke kan få stemmer på sine hunde.
jan 2012
Lyder jo super skønt Diskussionerne bliver man vist aldrig foruden Men det kan jo også Være en god ting, kunne være man blev lidt klogere Er super glad for at jeg kom igang Har manglet nogle af snakke med om mine hunde, de er meget vigtige for mig og derfor har jeg nok en tendens til at snakke meget om dem, og for folk der ikke selv har hund falder det ikke i lige god jord.. Intet gør mig mere irriteret end kommentaren "det er bare en hund"... Dejligt at kunne dele sine tanker, bekymringer og få noget igen fra folk der forstår
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Noget andet der kan få sindene i kog er hvis man opretter en tråd med "Min hund har haft diarre og kastet blod op i et par dage nu. Hvad gør jeg?". Den er også dømt til at gå galt.
Men bruger man HG positivt og ser det som den enorme vidensbank omkring hunde, som den er, så er HG uundværlig. Men forvent ikke altid de svar du ønsker. Tag de svar du får. Dem du kan bruge tager du til dig og resten lader du fise ind ad det ene øre og ud af det andet.
Velkommen til
jan 2012
Bliver for sur over sådan noget, så er det bedst at holde sig væk fra den diskussion
Men glæder mig til de gode diskussioner med de hundeejere der ved hvad de har med at gøre
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Mon ikke du har læst lidt med på sidelinjen og luret stemningen herinde?
Men selvfølgelig byder jeg dine små og søde nyoprettede hunde velkommen herinde
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Hilsen MLA - med huset fuld af hunde
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 382 Svar: 3.413
jan 2012
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 224
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919