Reflektering af ens eget liv... langt Reflektering af ens eget liv... langt
Jeg sidder her alene, i mit og kærestens nye hus - han er ude og hjælpe sin bror med nyt tag, og jeg burde lave en masse praktiske ting, men kom til at sidde og tænke over tingene..
For knap 1½ år siden, blev jeg alene efter 11 års forhold - et forhold der var trygt men både kærlighedsløst og uden de store fremtidsudsigter..
Vi lærte hinanden at kende da jeg var 17 - og flyttede ret hurtigt i en lejlighed over en times kørsel fra mine forældre, og jeg havde en pony med, og der kom ret hurtigt en hest mere samt en hund ind i billedet.
Vi boede som sagt sammen i 11 år - de sidste 6 i eget hus, med 3 hunde, en kat og en hest (ponyen døde i 2010) - vi havde intet samliv, og jeg var flere gange i tvivl om jeg virkelig elskede ham - han gik ned med stress og ændrede karakter - han havde ingen livslyst og jeg måtte hjælpe/huske ham på simple ting som at tage et bad..
Da vores ældste hund blev aflivet i februar 2013 (den var ret speciel og kunne ikke flyttes), blev det ligesom mit springbræt til at komme væk - jeg havde det elendigt med at gå fra en syg mand - men jeg vidste også at hvis jeg skulle blomstre og have en fremtid og evt børn, så skulle jeg væk - for blev jeg og vi fik børn, så ville jeg være alene om ansvaret, da han knap kunne tage vare på sig selv.
Jeg forlod ham i februar 2013 - tog den ene af hundene med (den anden var hans) - og fandt en lejlighed i en lille by i nærheden.
Ganske kort efter (i april 2013) begyndte jeg at se en gammel kollega (vi var begge medhjælpere i en SFO i byen) - jeg havde været glad for ham længe og omvendt, men da jeg var i noget andet ville jeg ikke gøre noget ved det..
Nåh summer summarum er - jeg blev vanvittigt forelsket, følte alle de følelser jeg ikke havde haft i mange år - han elskede min hund og var (er) den totale modsætning af min eks.
Vi kærestede i 3 mdr, og i august 2013 spurgte han om ikke jeg ville flytte ind til ham - hvilket jeg selvfølgelig gerne ville
Nu sidder jeg her - i et helt andet hus, men med samme mand, som nu har friet og vi venter vores første barn til november
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg i februar 2013 tog den rigtige beslutning - og brød ud af mit gamle forhold, og heller ej at jeg ganske hurtigt fandt en ny..
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg har fundet manden i mit liv
Det ER gået stærkt, men det er ikke på noget tidspunkt gået FOR stærkt
Nåh - egentlig var det bare en lille tanke her på en dejlig lørdag - god dag til jer alle
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Jeg står i lidt samme sitoration (min mand er ikke syg ) men har boet sammen i 11 år Og jeg har taget beslutningen om at flytte Vi har intet at snakke om jeg går op i hunde og han i biler Jeg er bare død inden i
Så jeg leder og leder efter hus med stor have fordi jeg skal jo have mine hunde med
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.140
Inger: Jeg havde heller intet til fælles med min eks - jeg havde hundene og hesten, han spillede playstation og computer.
Jeg ville gerne have ham med på tur med hundene - det gad han ikke..
Men det KAN lade sig gøre at finde en som vil de samme ting - min kæreste elsker min hund - han elsker at gå ture med ham, vi træner sammen, han er med i stalden og til hundetræning - og han elsker det
Jeg sidder så til gengæld og ser fodbold med ham, og lader ham tage afsted og game med hans bror i flere timer
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Jeg søger så ikke pt lige en ny mand Jeg vil bare gerne være for mig selv Og være noget for mine hunde og mine børn Jeg vil godt indrømme jeg nok har svigtet mine børn lidt Ja de er voksne, men man bliver vel ved med at være mor Og deres far døde for ca 12 år siden Hvor jeg så møder min nuværende mand og egentlig kun har ham i hovedet og hvad han vil osv
Så nu vil jeg bare leve mit eget liv ,
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.164
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 500
Jeg gjorde det også for 10 år siden.
Jeg tog så lidt en omvej til kærligheden
Nu bor jeg sammen med ham, vores hunde, katte, marsvin, heste og høns. Vi deler kærligheden til dyrene. Vi elsker begge at høre musik, gå lange ture ud i det blå og bare have tossede spille aftner med TP
Jeg er i dag glad og tilfreds inde i mig selv. Jeg elsker mit liv
Lykken er der ude til alle, vi skal bare finde vejen
Tillykke med dit liv
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
Reflektering af ens eget liv... langt