9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Min praktik Min praktik
Synes lige at i skønne mennesker fortjener at få en opdatering på min praktik som jeg var i i sidste uge..
Jeg var jo på Jobcenteret her i Næstved kommune.. Og NØJ hvor var jeg glad for det.. Jeg fik lov til at prøve så mange ting..
Jeg var i Jobbutikken, var med til samtaler med borgere omkring noget EU projekt, jeg har været i Aktindsigten, i match 2 og 3, i omstillingen, i økonomi og i integration..
Amen jeg har aldrig været så glad og så træt på en og samme tid når jeg kom hjem.. Ja selv min familie kunne se og hører på mig at Jobcenteret bare er mig..
Fredag hvor jeg afsluttede min praktik var en super skøn dag med den mest perfekte besked..
Fik af vide at alle dem jeg har brugt tid sammen med har været super glade for at have mig der, ja selv chefen for Jobbutikken og chefen for selve Jobcenteret gav mig kun ros.. Jeg fik en gave i form af et påskeæg fyldt med den lækreste chokolade og så fik jeg af vide at hvis jeg gerne ville, så synes de alle bestemt at jeg skulle søge ind som voksenlærling/voksenelev når jeg er færdig med skolen til januar..
Selvom at vi har mandag idag, så kan jeg stadig ikke få armene ned.. Jeg er bare SÅ glad og stolt over mig selv fordi at jeg er nået så langt..
Tænk engang, for 1 år siden havde jeg aller mest lyst til at grave mig ned pga depression og social angst.. Og nu ved jeg intet bedre end at være ude blandt folk..
Og når man tænker over det, så er det faktisk Jobcenterets skyld at jeg er nået så langt som jeg er.. For havde min daværende sagsbehandler på Jobcenteret ikke givet mig en plads i et mentorprojekt, så havde jeg stadig ligget under dynen og lavet ingen ting..
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.499
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Stine - Jeg er igang med en HG for Voksne..
Så når det er så vil jeg blive uddannet indenfor kontor med speciale i offentlig administration og økonomi..
sep 2008
Normalt kan man kun uddanne sig med et speciale, men jeg har fået lov til (hvis jeg bliver valgt som voksenelev) at kombinerer administration og økonomi..
sep 2008
Og så er det jo generelt gode point at have når man har været i praktik det sted man søger ind..
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.499
Og så skulle der i mit tidligere indlæg stå:"over hovedet"
sep 2008
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.582
sep 2008
Min praktik