565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Lige en opdatering fra My only sunshine og Lucky! :) Lige en opdatering fra My only sunshine og Lucky! :)

Jeg vil lige lave en lille opdatering til de søde mennesker som har fulgt med i mit liv og hjulpet mig igennem de sidste måneder, som efterhånden er en del måneder. smiley

Lige for at opsumere, havde jeg en del problemer, specielt økonomisk og psykisk. Jeg flyttede fra min kæreste i november, og derved fik jeg også styr på økonomien, da det var lejligheden der var skyld i at vi sad så stramt.
Nå men jeg gik jo fra ham, og han gik helt ned over det. I lang tid ville jeg ikke snakke med ham, fordi det ikke hjalp nogen af os. vores forhold har altid været godt, og jeg stoppede aldrig med at elske ham, men jeg havde det simpelthen for svært til at kunne være i det forhold.

Men efter en pause på et par måneder, hvor jeg virkelig har haft tid til mig selv, mine venner og ikke mindst mine familie, fandt jeg ud af at jeg manglede ham, så jeg tog spontant til Århus, og det gik så godt, at vi nu er sammen igen, jeg er lykkeligere end jeg har været i lang tid, og jeg kan mærke hvor meget jeg har rykket mig psykisk i den tid jeg boede med ham i Århus.

Så nu er planen at søge lejlighed i Århus, vi er godt igang men det tager jo tid, og så begynder vi på 10 klasse sammen efter sommerferien, det bliver så fedt, og jeg håber bare at jeg psykisk at klare det, men nu har jeg i det mindste en at støtte mig til! smiley vi har snakket om det i et par år, men jeg har aldrig følt mig klar til det, men nu tager jeg altså springet!

og så en lille ekstra glæde..
Min kæreste ville gerne have en staff som nr 2, men af flere grunde, har han nu sagt, at jeg må få en chihuahua tæve, som jeg har drømt om længe!.
Så indenfor 1-1½ år (eller når økonomi og bolig er til det)
Bliver familien forøget med en lille chihuahua mere, jeg glæder mig helt vildt smiley

Og lige for at gøre ham helt blød (Der skal ikke så meget til) skrev jeg et digt til ham. I må lige se bort fra grammatik/stavefejl og at det måske ikke rimer så godt, jeg er ikke så god til det.

My heart is big enough for two
but my heart belongs to you

In my dreams we have one more
'cause two and two is always four

Two small hearts we are gonna share
with our love and taking care

We will make them shine like you
cause they will make my dreams come true

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige en opdatering fra My only sunshine og Lucky! :)
Kommentér på:
Lige en opdatering fra My only sunshine og Lucky! :)

Annonce