330 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Borddekoration til Bryllup Borddekoration til Bryllup

Hej Alle -
Til august skal vi holde bryllup, og jeg er allerede så småt igang med at overveje hvordan bordene skal dækkes - desværre er jeg rimelig fantasiforladt på det punkt, og selv om jeg sidder og kigger og kigger på nettet, så synes jeg det bliver uoverskueligt at kigge så meget igennem, for at finde det jeg lige synes der passer til mig.

Jeg savner nogle fif, og eventuelt nogle gode råd til om i kender nogle gode butikker, hvor man kan få alt det man skal bruge? (På Vest-sjælland og i København).

Åh, jeg håber der sidder nogle derude bag skærmen, med meget mere erfaring på området end mig selv smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Borddekoration til Bryllup
  • #1   17. jan 2014 Det ville måske være en hjælp hvis du kunne uddybe lidt hvilken "slags" bordpynt du søger. Altså fx en bestemt genre - rustikt, romantisk, lyserødt etc.
    For der er jo ligeså mange varianter af bordpynt, som der er mennesker smiley
    Men hvis du kan komme med nogle stikord til hvad du godt kunne tænke dig, så er det nemmere at spore sig ind på hvad der måske kunne være noget for dig smiley

• #2   17. jan 2014 Tillykke. Det kommer jo an på mange ting. Hvilken type fest regner i med at holde formelt eller afslappet? Har i fundet ud af hvor det skal holdes henne, hjemme, i telt, forsamlingshus, restaurant, herregård? Har i noget tema og der fastlagt farver?

Jeg skal også giftes til august. Vi skal have firkantede 8-mands borde med hvid dug og sevietter samt champagne farvet bordløber. På hvert bord skal der være ren femarmet lysestage og to vaser med en enkelt rose i hver (måske to) Rosen skal enten være hvid eller rosa så det passer til farvetema. Tror også der skal noget mere lys på bordene. Så vores borde bliver ret enkelte hvilket jeg synes er elegant.

Inde på bryllupsklar kan du få en masse inspiration men du kender nok allerede siden

• #3   19. jan 2014 Vi skal i forsamlingshus - det skal være afslappet, men alligevel stilfuldt...

Jeg synes bare det er skide svært! Også at vælge farver - selvom jeg er lidt ude i noget grønt - igen, det afhænger af hvad farve min kjole ender med at være smiley

Siden jeg lavede forumemnet, har jeg dog søgt mig frem til en butik tæt på, hvor man kan få hjælp og selvfølgelig købe alt det man skal bruge... Puha, det gør det lidt nemmere, når man får hjælp fra nogen der har prøvet det før smiley

Kommentér på:
Borddekoration til Bryllup

Annonce