Borddekoration til Bryllup Borddekoration til Bryllup
Hej Alle -
Til august skal vi holde bryllup, og jeg er allerede så småt igang med at overveje hvordan bordene skal dækkes - desværre er jeg rimelig fantasiforladt på det punkt, og selv om jeg sidder og kigger og kigger på nettet, så synes jeg det bliver uoverskueligt at kigge så meget igennem, for at finde det jeg lige synes der passer til mig.
Jeg savner nogle fif, og eventuelt nogle gode råd til om i kender nogle gode butikker, hvor man kan få alt det man skal bruge? (På Vest-sjælland og i København).
Åh, jeg håber der sidder nogle derude bag skærmen, med meget mere erfaring på området end mig selv
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 917
For der er jo ligeså mange varianter af bordpynt, som der er mennesker
Men hvis du kan komme med nogle stikord til hvad du godt kunne tænke dig, så er det nemmere at spore sig ind på hvad der måske kunne være noget for dig
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 132
Jeg skal også giftes til august. Vi skal have firkantede 8-mands borde med hvid dug og sevietter samt champagne farvet bordløber. På hvert bord skal der være ren femarmet lysestage og to vaser med en enkelt rose i hver (måske to) Rosen skal enten være hvid eller rosa så det passer til farvetema. Tror også der skal noget mere lys på bordene. Så vores borde bliver ret enkelte hvilket jeg synes er elegant.
Inde på bryllupsklar kan du få en masse inspiration men du kender nok allerede siden
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 307
Jeg synes bare det er skide svært! Også at vælge farver - selvom jeg er lidt ude i noget grønt - igen, det afhænger af hvad farve min kjole ender med at være
Siden jeg lavede forumemnet, har jeg dog søgt mig frem til en butik tæt på, hvor man kan få hjælp og selvfølgelig købe alt det man skal bruge... Puha, det gør det lidt nemmere, når man får hjælp fra nogen der har prøvet det før
Borddekoration til Bryllup