{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Natte tråd
  • #1   8. jan 2014 uhh jeg kender det - de nattevagter kan være temmelig lange...
    i dag havde jeg fri så jeg har været ude at gå en LAAANGT tur med Salik og trænet. Så har jeg trænet de små hunde og gået med dem også og lige nu ligger hele banden har og sover smiley
    Og nå ja så har jeg brugt lidt tid på forgæves at søge efter en som skal fra kbh til Aalborg og vil have et par mus med

• #2   8. jan 2014 Er helt oppe at køre . Har haft et kæmpe gennembrud rent træningsmæssigt idag med Rulle.

Så god dag smiley

• #3   8. jan 2014 Er på vej i seng, har en monster lang dag for mig i morgen, der starter urimeligt tidligt for min standard smiley

• #4   8. jan 2014 Pepsi og jeg har haft en playdate i formiddags smiley den var så god, sjov og herlig så bette-manden stort set har sovet hele dagen, så jeg måtte springe min daglige træning over, da han slet ikke have energi til det smiley

Troede slet ikke sådan en lømmel kunne køres træt smiley Vi gentager succesen i morgen. Det er simpelthen bare så dejligt at se ens hund fungere så godt med en anden smiley

Ellers har jeg brugt det meste af aftenen på at finde Fish4dogs hvalpefoder billigst muligt og har nu bestilt fra Tyskland smiley

Go' arbejdslyst smiley

• #5   8. jan 2014 Jeg har haft en off-dag, fordi jeg i nat vågnede op med mavesmerter, der varede til i morges. Så dagen i dag har bare stået på overblik over, hvad jeg skal læse til eksamen, hygge med Berta, gåture, indkøb og ellers bare sofahygge smiley

• #6   8. jan 2014 Skal lige til at skrive ansøgning som jeg så kan sende afsted imorgen smiley
    Min mor har lige snakket med mig i tlf'en 1 time og 17 min så mit øre er helt ømt smiley

• #7   8. jan 2014 Mig og kæresten har været ude og gå godt nattetur med drengene.

Nu slapper vi bare af inden vi skal sove. Vi går mest bare hygget i dag. Hat arbejdet så hundene og kæresten hat hygget med ture osv - og ballade smiley

• #8   8. jan 2014 Vi er lige kommet hjem fra date i København. Vi har været inde og stå på skøjter og hygge. Så nu lidt sen aftensmad og i seng. smiley

• #9   8. jan 2014 Dagen i dag Har jeg haft 1. forbesøg på den institution jeg starte i, i min sidste og 3. praktik (pædagog) 1 februar

Samt besøgt en institution i forbindelse et samarbejde vi har ( eksamen)

Har lige gået aften turen med hunden så er på vej i seng nu...

Og så jubler jeg over svigerforældrene lige har givet en tur til Italien med alt betalt til sommer smiley

• #10   8. jan 2014 Her er der ikke rigtig sket noget spændende. Har gået med hundene, lavet mad og været oppe og handle. Er ved at gøre klar til min fødselsdag på lørdag, så er gået igang med at skrive lister, i dag har jeg fået skrevet indkøbsliste, samt en liste over det mad der skal laves, og hvilke ingredienser der skal bruges. Bliver nød til at gøre det sådan, så jeg kan strege ud efterhånden som det er ordnet, ellers glemmer jeg simpelthen halvdelen af det jeg skal, og stresser total op.

Igår fik jeg lavet bordkortene , jaja de er ikke noget særligt, men er selv ret godt tilfreds smiley

profilbillede
  • #12   8. jan 2014 Har været på arbejde.

Efterfølgende direkte et smut i IKEA, hvor vi skulle møde min far og hans kæreste, da vi skulle låne en rullekuffert samt have et par gaver overdraget, der skulle byttes. Derinde fik vi også lige klaret aftensmaden sammen, så det var jo let overstået. (Bare rolig - min bedre halvdel har været hjemme hele dagen, så grisen er bestemt ikke blevet forsømt i dag).

Hjemme igen har jeg fået koordineret de sidste ting med opdrætter, inden vi drager sydpå på mandag. Nu mangler kun de sidste - og absolut vigtigste ting - at vælge hvalpen og få den HJEM ikke mindst smiley

• #13   8. jan 2014 Danielle: Nu har du ævlet om den hvalp flere gange, spyt så ud, hvad er det for en basse I skal hente? smiley

• #14   8. jan 2014 Vi har hentet en gammel campingvogn i dag, og det alene var noget af en oplevelse. Nå, men vi fik da hentet prøveplade og fik dyret bugseret hjem. Vel hjemme gik vi ombord i de små guldskatte, der gemte sig i vognen.

Et næsten helt fortelt delt i stumper og stykker og gemt her, der og alle vegne.

Glas, tallerkner, sodavand med udløbsdato i 1997, vodka, whisky, rom, nogle gamle vin hvor propperne var ved at ryge af sig selv osv...

• #15   9. jan 2014 Her er der ikke sket noget specielt spændende.. Jeg vågnede op med voldsomt ondt i ryggen så jeg har bare tilbragt det meste af dagen på sofaen smiley
    Men selvfølgelig var det lige idag at Aslan's nye og pæænt tunge hundekurv skulle komme, og mig med ondt i ryggen var alene hjemme da den kom så jeg måtte pænt ud og slæbe den indenfor.. Puha! men kræet er da heldigvis glad for den! smiley

profilbillede
  • #16   9. jan 2014 Jeg sidder pænt på min flade og venter på at Junior gider ligge så stille så jeg kan få lov at sove bare 1 time smiley

• #17   9. jan 2014 Har lige brugt alt for mange penge på MAC cosmetics. smiley Sådan noget sker altid om natten.

• #19   9. jan 2014 Ligger og laver absolut ingenting..
    Kan ikke falde i søvn og har et stk. monster af en hankilling på 7mdr som tilsyneladende har glemt hvad det vil sige at sove og være artig (han er teenager).. smiley

Og ja, så ligger jeg og er glad for at min ferie først slutter her d. 15 (og har ferie allerede igen d. 8/2).. Eeeeelsker at gå i skole.. smiley

Danielle - Hvad er det så for en bette fis i skal hente? Ud med det !
    Eller nej, er virkelig SÅ skruk her for tiden.. smiley Det er så galt at jeg ligger og kigger på opdrættere, hvalpe, osv osv.. Åhhh hvor jeg dog glæder mig til det er min tur igen.. smiley smiley

• #20   9. jan 2014 Jeg har ikke lavet det vilde i dag, bare sovet hele formiddagen med hundene og set Pretty Little Liars med min kæreste.
    Så har vi gået en tur med hundene, og jeg har trænet lidt ringtræning med Chessie og lærte hende at bakke på stemmekommando. Hun var så koncentreret om det, at hun slet ikke havde tid til at hilse på min mor, der kom hjem midt i træningen. Hun var kun lige ude og hilse kort, og skyndte sig så tilbage til godbidderne. smiley

Lige nu sidder jeg hos kæresten og er på vej i seng. :o)

• #22   9. jan 2014 Jeg var til træning igår og ikke nok med at jeg har ondt i alle muskler -jeg har phså været.oppe hele natten med en fantastosk roskilde syge smiley

Kommentér på:
Natte tråd

Annonce