1.294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Misha kamphund. Misha kamphund.

Mors faaaaarlige kamphund! smiley

Varmemesteren banker på, jeg åbner døren og tænker hvad i alverden vil han her?! Ham "Øh din hund, er det en kamphund" et split sekund tænker jeg, hvad har Misha nu lavet, for hun sidder ude i haven.. Mon hun er brudt ud og har over slikket nogen til døde?? Mig "øh nej!" Ham " det er bare de andre der bor her der er bange for at det er en kamphund" mig - med et kæmpe smil! " det er en fransk bulldog, måske lyder hun farlig, men det er hun langt fra! Hun er en selvskabs hund!" Ham" nåååå okay, jamen hvad ved jeg, ha en god dag" !

Jeg griner lidt når jeg lukker døren og tænker så derefter på hvordan de efter snart to år pludselig kan tro min hund er kamphund? En skam at folk ikke er bedre informeret om racerne, men medierne hjælper nok ikke så meget på det pt. Ligeså snart musklerne er synlige er det pludselig en muskelhund og kamphund..

Håber folk bliver klogere og snart kan lade være med at dømme en hund på dens udseende!! smiley

Billedet er af Misha der stille og fredeligt nyder den varme sol ude i haven smiley Elsker dig prinsesse smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Misha kamphund.
  • #2   18. okt 2013 Hehe smiley Nogen mennesker altså...

Har også mødt folk der er overbeviste om at mine slædehunde er kamphunde... Æhm... :b

• #3   18. okt 2013 Der er vist nogen der trænger til briller smiley

• #5   18. okt 2013 Ja det er sådan ret HAHA og alligevel lidt sørgeligt smiley Specielt med tanke på vi har boet her i godt 2 år og det er først nu de er ''bekymret''?! smiley Hun har jo aldrig gjort nogen noget!

Ej altså Einstein, folk er underlige smiley

Buch, ja er helt enig!! smiley

• #6   18. okt 2013 Præcis Olivers mor! Det går over gevind!!

• #9   18. okt 2013 Dejligt at han tog det så pænt smiley

• #12   18. okt 2013 Badetøflen, sådan ser vi også tit ud herhjemme i familien når det kommer til Misha! smiley Lækkert billede af BanDana smiley

Mange tror også Misha er mega agressiv fordi hun hyler og laver koldbøtter når hun ser andre, men det er bare fordi hun er glad og vil snakke. smiley

Camilla N - Ja, men der kan jeg nu også være nervøs for at folk kan dømme mig forkert. Jeg har tatoveringer op af begge arme, på ben og hænder, vil gerne have mange flere og jeg har piercinger osv. Så måske folk kan tro noget forkert når de ser mig. Men jeg er sgu heller ikke så farlig og sur som jeg kan se ud nogen gange smiley

• #13   18. okt 2013 I hundeskoven i forgårs fulgtes vi med en bullterrier. Hun var helt glad for at nogen gad at gå sammen med hende fordi normalt ville folk ikke lade deres hund lege med hendes fordi det jo er en kamphund.. Come on.

• #15   18. okt 2013 Endnu et bevis på, hvor stor indflydelse medierne har, og hvor hurtigt nogle folk, griber chancen, til at anmelde en anden.

Varmemesteren havde nok også gerne, været foruden den lille opgave.

• #16   18. okt 2013 Folk ser spøgelser overalt.

Sarah - den kender vi kun alt for godt. Lulus faste hundeomgangskreds kan p.t. tælles på.. Ja, en finger.. Resten er rent held..

• #17   18. okt 2013 Det er tåbeligt!

• #18   18. okt 2013 Sarah - Ej hvor træls ug unødvendigt. At vælge en hund fra pga dens udseende :S Dejligt du ville følges med dem så! smiley

Thomas H - Ja det er frygteligt smiley Er jeg helt 100% sikker på han gerne ville. Han så ud til at være lidt træt af det, som han sagde ''jeg kan jo ikke se forskel på dem og hun ser jo ikke farlig ud'' Men nogen tør åbenbart ikke selv åbne munden, så er det bedre at få folk til det.. Klamt smiley

Jeg ville hellere end gerne have en masse bullere af alle mulige slags til at tumle med Misha, for de er da ikke bange for hende. Hun er lidt frembrusende og elsker at tumle rundt! Så jeg vil hellere end gerne mødes med en lækker bull terrier f.eks. De er sgu så mega dejlige!!! Og ja, dem som ikke ved noget bør nok bare holde munden lukket. Jeg troede engang pga. hvad man fik at vide, at Bull terrier, var pitbulls. Jeg er jo heldigvis blevet klogere, men der er jo stadig nogen der fastholder, at det er det. De er ikke til at redde, sådan nogen mennesker smiley

• #19   18. okt 2013 Min bror har "kamphunde" (Amstaff og Cane Corso) + jeg har haft en hundeskole kun for muskelhundetyperne da de ikke måtte komme andre steder, så jeg er ikke så sart smiley

• #21   18. okt 2013 Sarah - Kan også godt forstå at nogen kan være skræmte af nogen bestemte racer, fordi de ikke kender noget til dem og folk har det med at blive bange for det ukendte. Men så kan man holde mund og lade dem være, man behøver jo ikke blive grim i munden eller dømme hundene til at være nogen satans djævle, når man intet aner om dem! Jeg er ikke 100% tryg ved hverken schæfere og Rottweilere og jeg ved ikke helt hvorfor jeg har det sådan med schæferen. Kan godt kæle for dem osv. Men stoler ikke på dem, for jeg synes de virkede luskede (KUN NOGEN) Men så lader jeg jo bare være at gå hen til dem? Eller lader være med at sige noget.. Jeg siger jo ikke, "ÅH GUD EN SCHÆFER, LAD MIG KOMME VÆK, grimme hund! " Men nogen kan ikke opføre sig pænt smiley

Camilla N - Nå ja okay smiley Tænkte bare hvis det var på den anden måde var det da ude med mig smiley

• #22   18. okt 2013 Haha. Men jeg synes det er super flot at han banker på og spørger, istedet for at rende videre med løse røgter, uanset hvor fjollet det er.

• #23   18. okt 2013 Kaj - Helt sikkert, jeg grinede også bare.. Han er sgu fin nok, men det er menneskerne der ikke selv ''tør'' komme og spørge jeg synes er latterlige smiley

• #25   19. okt 2013 Kathrine - Ja, men hun kunne jo godt finde på at stikke af hvis der var et hul haha smiley Så måske var hun smuttet og havde lavet ''ballade'' smiley Man kan aldrig vide med den lille skid! Ja, var heller ikke spor sur over at han kom, men mere sur på dem der ikke selv turde komme og sur over den måde medierne har pisket en stemning op!

Den franske er efter min mening MEGET misforstået. Misha er en selvskabelig lille fis, MEN hun køre min mors staff (TERRIER) træt, hun frææææser gerne rundt en hel dag! Hun køre i så højt et gear at ikke engang min mors hund kan følge med og bliver total træt af dampbarnet Misha! smiley Hun er stik modsat af hvad jeg troede en fransk var,, men om det bare er Misha der er kuk kuk ved jeg ikke smiley Hun er lidt speciel hehe. Hun skaber sig helt vildt når nogen banker på, eller hvis nogen går uden for haven så gør hun og løber så hurtigt rundt, at hun ligger ned i svinget. Så vagtsom ja, men ja så snart de træder ind af døren så bliver de overfaldet af kys og kram smiley

• #26   19. okt 2013 mopse verner
    er mor`s og parkens,og dens brugere,,mennesker,som hunde ,helt "private" kamphund

Og,det er alle MEGET trygge ved.

hilsen kamphundens moa`r

Kommentér på:
Misha kamphund.

Annonce