473 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp til hygge Hjælp til hygge

Detsværre går min mand og jeg en rigtig hård til i møde, og derfor ønsker vi nogen gode opskrifter på noget godt mad som vi kan hygge os med at lave sammen og spise i stedet for alle de almindelige hverdags retter...

Så hvis du/i ligger inde med nogen gode opskrifter eller ideer må du/i gerne skrive dem, da jeg er helt blank for ideer smiley

Håber du/i kan hjælpe mig her smiley

God søndag til alle her fra

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hygge
  • #2   2. jun 2013 Ingen tvivl om man mand ville synes det ville være en herre god ide med at fiske og så spise det man fanger, meeeeeen jeg er dødsens bange for fisk (ligger tilbage fra min barndom) og ja der må gerne grines smiley

Vi bor rigtig langt fra en stand og har ingen bil smiley eller ville det klart stå øverst på listen over ting at lave sammen, da jeg ELSKER standen, er vokset på ved vesterhavet smiley men bor midt på sjælland smiley

Men tror hvis vejret arter sig i morgen, vil jeg pakke en kurv med noget lækkert og tage ham med i parken smiley

Tak skal du have, det bliver en møg periode han skal være væk i 6 måneder, så kommer til at være alene med vores 3 hunde og for første gang nogen sinde bo alene - det bliver en udfordring da

• #3   2. jun 2013 Jeg er stødt på denne side for nogle dage siden, og de opskrifter jeg har prøvet indtil videre er rigtig lækre smiley der er også nogle som kræver lidt mere end 1 times tid i køkkenet.

http://www.foodfanatic.dk

• #4   2. jun 2013 Tak for det Sappie, den vil jeg få kigget nærmere på da smiley

Kommentér på:
Hjælp til hygge

Annonce