679 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Væltede i dag:/ Væltede i dag:/

Ja væltede i dag som så mange gange før fordi der var glat, jeg røg helt ned at ligge, havde lidt ondt i ryggen bagefter og mit knæ er ømt, men her for nogle timer siden er det som om min ene arm er helt slap, altså kan godt bevæge den, men den er helt slap i det... Nå tænker ikke videre over det, går i bad og finder ud af jeg ikke rigtig kan løfte den i vejret sådan strakt ud, den bliver ved med at ville bøje nedad, så slog det mig at jeg har en diskusprolaps i nakken, kan det have noget at sige og har i andre prøvet noget ligende? Er sq lidt nervøs om min diskus er blevet rykket eller noget:/

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Væltede i dag:/
  • #1   22. mar 2013 ville ringe til en vagtlæge og spørger.

• #2   22. mar 2013 Tænker bare lidt de nok ikke kan gøre noget? Har jo ikke ondt, den vil bare ikke arbejde sammen med mig:/

• #3   22. mar 2013 Ej Lille My ..... kan du så få ringet og lad dem vurdere.... det er kærligt med ærligt ment, ingen her kan jo vide, incl dig selv, hvad der kan være skadet ... specielt når du ikke har ondt, så tyder det jo ikke på gener bare pga. "slaget" som man jo ellers tit siger ....

Har faktisk hørt om brækkede lemmer, uden der er smerte .. eller ledbånd der ska i skinne for aflastning og for igen at komme til at fungere optimalt ... osv ...

• #4   22. mar 2013 Hold da op, det troede jeg dælme ikke kunne ske, vil bare helst ikke være til besvær;) men den gør på ingen måde ondt overhovedet:) og kan også bruge armen, men den er bare helt slap, tænker hvis jeg kan bruge den om der så virkelig kan være noget?:)

Men hvis jeg beslutter mig for at ringe er det så vagtlægen eller skadestuen? Og tusind tak for svar:)

• #5   22. mar 2013 Til jer begge;)

• #6   22. mar 2013 ville vælge skadestuen, så de evt kan tage et røntgenbillede med det samme, i stedet for du skal i gennem vagtlægen først

• #7   22. mar 2013 I dag skal man vidst ringe til Vagtlægen først, det er dem der fordeler om de vil se vedkommende først , eller man skal henvende sig direkte i skadestuen, sådan er det ihvertfald i Aarhus ... ligesom hvis det er i hverdags dagtimer så skal man ringe til egen læge, man kan ikke bare længere tringe til eller henvende sig direkte til skadestuen ....

Og ikke hvis... når du ringer ... og husk Up-date til os bekymrede ...

• #8   22. mar 2013 Tusind tak:) ringer nok om lidt:) skal nok opdatere:) tænker bare de siger der ikke er noget at gøre når jeg ikke har ondt:)

• #9   22. mar 2013 ja, man kan ikke bare møde op mere smiley

• #10   22. mar 2013 Hende jeg talte med mente den skulle i røngten, men ved der er flere timers ventetid, så vi aftalte jeg startede med en tur omkring vagtlægen kl 21, tusind tak for hjælpen smiley

• #11   22. mar 2013 ok ... der kan du se den skulle da ses på smiley håber det ikke er noget, men godt at du ses ...

• #12   22. mar 2013 Min datter væltede på sin cykel da hun var syv år, hun græd en smule, men var ellers ikke synderligt medtaget, to dage efter stødte hun armen ind i vores spisebord og skreg som en stukket gris... Det viste sig, at armen var brækket ved cykelstyrtet. Så man kan sagtens være kommet til skade uden, at man har smerter.

• #13   22. mar 2013 Kiki, åh for Søren smiley stakkels pige:(

Nå jeg er røget videre til skadestuen:( øv for at tilbringe sin fredag her:/ men er vist ind på en stue:)

• #14   23. mar 2013 Halloooo .... hvordan gik det på skadestuen ... håber da ikke de hat bundet dig helt ind fra top til tå ...

• #16   23. mar 2013 Nej nej, jeg fik min skulder røngten fotograferet smiley de kunne heldigvis ikke finde noget, men skal til kontrol om 14 dage, der vil blive sendt et brev til mig:)

Tusind tak for hjælpen:)

• #17   23. mar 2013 men hvordan er det så med funktionen i dag ??

• #18   23. mar 2013 Det er det samme:/ de sagde hvis det blev det mindste værre skulle jeg komme igen, hun var vidst ikke helt tryg ved at sende mig hjem;) men håber det går over, det er ubehageligt at min arm er så slap:/

• #19   23. mar 2013 seriøst, jeg synes heller slet ikke det lyder "rigtigt" ..... så er det ikke bedre i løbet af weekenden, så SKAL du IKKE gå i 2 uger, det du´r altså ikke, så må du søge læge mandag ... ja havde det været mig eller en af mine så havde jeg end ikke ventet til mandag .... jeg havde forventet en væsentlig forbedring i dag.... ellers ville jeg søge læge igen ... det hænder der overses ting ved første undersøgelse ... og føler du de på hospitalet end ikke var trygge ed at sende dig hjem, så er der måske grund til det ... og altså en grund for dig til at være meget obs på hvordan det er eller udvikler sig ..

Jeg vil sige at alene det at det IKKE bliver bedre er lig med en forværring ...

• #20   23. mar 2013 Hvor er du sød:) jeg lover at hvis ikke det er blevet bedre på mandag tager jeg til lægen;) men jeg føler de undersøgte mig utrolig godt, så tror ikke de har overset noget:)

• #21   23. mar 2013 super .... ja det er ikke så pænt at sige ... men har selv en datter der er læge, endda vikar på skadestue, og jeg ved der laves fejl ... de er kun mennesker ...

men super ...bare du er obs .

• #22   23. mar 2013 Ihh ja der bliver lavet fejl.

Min søn blev sendt hjem med beskeden om, at han var en kylling, for foden var jo ikke brækket. Yderligere undersøgelser viste en brækket fod.

• #23   23. mar 2013 Hanne, ja jeg har selv skader på mit knæ fordi de for mange år siden ikke mente der var noget galt, var væltet på scooter ned i en kantsten...
    Men jeg kom hurtigt til netop fordi det åbenbart ikke er så godt hvis armen er slap, de tjekkede alle nerver, puls osv:)

Lige et lille sidespring, men hold da op en flot stilling din datter har:) gad dælme også godt være så klog at jeg kunne være blevet læge:)

Susanne, ja det husker jeg godt:/

• #24   23. mar 2013 Godt at du går til læge igen mandag. Det skal undersøges til bunds. Blev du kun røntgenfotograferet?

Min søn kom også i scanneren, og det var først der, at de var sikre på et brud.

• #25   23. mar 2013 Ja blev røngten fotograferet:) men tror ikke der er noget brud, må lige se tiden lidt an:)

• #26   23. mar 2013 Jeg er engang blevet sendt hjem fra skadestuen meden brækket albue.... og jeg var blevet røntgenfotograferet. Først 4 dage senere opdagede de den var brækket og jeg blev indlagt og opereret... den dag i dag virker min albue ikke optimalt.... og det er 30 år siden...

Så selvom man er røntgenfotograferet er det ikke nødvendigvis sikkert at de opdager brud.... Og for mange dage uden behandling kan kræve operation...

• #27   23. mar 2013 Det er jeg ked af at læse:( men jeg er næsten sikker på jeg ikke har et brud nogen steder;) men må jo bøje mig i støvet hvis det fortsætter og jeg så skal til lægen igen:) og de måske så finder ud af noget

Kommentér på:
Væltede i dag:/

Annonce