726 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Celleforandringer + Gravid Celleforandringer + Gravid

Ved godt det her er et meget personligt emne, men har prøvet selv at regne den ud, men ingen læger har kunne give mig noget svar jeg følte gav mig de informationer jeg havde brug for.

Sagen er den at jeg har fået konstateret svære celleforandringer, og i den forbindelse havde jeg en tid i fredags til et keglesnit - Det er der som sådan ingen ben i , men jeg var "dum" nok til at tage en graviditets test inden for at sikre mig der ikke var nogen baby i mavsen. Den blev posetiv - hvilket gjorde jeg fik udsat min tid sådan jeg kunne finde ud af hvad der var af risikoer osv.

Ville gerne høre lægen om hvad risiko der er for at abortere, om der er alternativer eller om man kan blive fulgt tæt og så se om man kunne gå graviditeten ud , med mindre der skete ændringer og om det ville være sikre for bebs at vente til efter uge 12.

Når jeg spørger om disse ting siger de bare de anbefaler jeg får lavet keglesnittet, men de svare ikke på mine spørgsmål føler jeg.

Så nu spørger jeg jer, om der er nogen af jer der har stået i samme situation, hørt om nogen der har været igennem det eller bare tilnærmelsesvis har lidt brugbar info.

Må indrømme lige nu fortryder jeg at jeg testede, for så havde jeg ikke vist jeg var gravid når jeg tog der ind.
Ved godt det blev langt, men er godt nok i vildrede lige nu smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Celleforandringer + Gravid
  • #1   19. mar 2013 Jeg ville få lavet keglesnittet..
    Det ligger i den ydre del af din livmoder, og burde ikke umiddelbart kunne fremprovokere en abort..

Da jeg fik lavet keglesnit, var det kun på selve dagen jeg havde det småskidt..
    -dagen efter var jeg på arbejde igen (var tjener på det tidspunkt)..

• #2   19. mar 2013 lægen skal forklare risikoen. eller ring til en anden læge. søg på google kan se andre stiller samme spørgsmål. og du kan læse dig frem.. tillykke med graviditeten. og pøj pøj.

• #3   19. mar 2013 Nobel vil også få det lavet , da jeg ikke vil sætte mit eget helbred på spil, er bare en type der meget gerne vil have alle informationerne inden jeg foretager mig noget. Men nej det betyder ikke abort, men det en risiko siger de - så det ville være rart at høre hvor stor risikoen faktisk er.

Maria K: Når jeg spørger dem om risikoen siger de bare at hvis det skal gå galt kan det lige så godt gøre det her i starten - hvilket jeg syntes er noget underligt noget at sige , for i mine øjne er en graviditet en graviditet smiley Har googlet helt vildt, men ikke blevet klogere , og læger der har jeg snakket med gyn, min egen læge og hospitalet.

Tak , tør ikke glæde mig endnu desværre smiley

• #4   19. mar 2013 Ville få lavet keglesnittet, det er trods alt vigtigst smiley Hvis du forstår hvad jeg mener.

• #5   19. mar 2013 Nu som medløber : Er egentlig også meget afklaret med at skulle have det lavet , det mere den følse af man ikke har alle oplysningerne der genere mig voldsomt

• #6   19. mar 2013 Det forstår jeg, men en ting af gangen. Keglesnittet først og evt. graviditet bagefter. Sådan ville jeg gøre det smiley

Kommentér på:
Celleforandringer + Gravid

Annonce