31. mar 2008 Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
Celleforandringer + Gravid Celleforandringer + Gravid
Ved godt det her er et meget personligt emne, men har prøvet selv at regne den ud, men ingen læger har kunne give mig noget svar jeg følte gav mig de informationer jeg havde brug for.
Sagen er den at jeg har fået konstateret svære celleforandringer, og i den forbindelse havde jeg en tid i fredags til et keglesnit - Det er der som sådan ingen ben i , men jeg var "dum" nok til at tage en graviditets test inden for at sikre mig der ikke var nogen baby i mavsen. Den blev posetiv - hvilket gjorde jeg fik udsat min tid sådan jeg kunne finde ud af hvad der var af risikoer osv.
Ville gerne høre lægen om hvad risiko der er for at abortere, om der er alternativer eller om man kan blive fulgt tæt og så se om man kunne gå graviditeten ud , med mindre der skete ændringer og om det ville være sikre for bebs at vente til efter uge 12.
Når jeg spørger om disse ting siger de bare de anbefaler jeg får lavet keglesnittet, men de svare ikke på mine spørgsmål føler jeg.
Så nu spørger jeg jer, om der er nogen af jer der har stået i samme situation, hørt om nogen der har været igennem det eller bare tilnærmelsesvis har lidt brugbar info.
Må indrømme lige nu fortryder jeg at jeg testede, for så havde jeg ikke vist jeg var gravid når jeg tog der ind.
Ved godt det blev langt, men er godt nok i vildrede lige nu
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.082
Det ligger i den ydre del af din livmoder, og burde ikke umiddelbart kunne fremprovokere en abort..
Da jeg fik lavet keglesnit, var det kun på selve dagen jeg havde det småskidt..
-dagen efter var jeg på arbejde igen (var tjener på det tidspunkt)..
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 25 Svar: 205
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
Maria K: Når jeg spørger dem om risikoen siger de bare at hvis det skal gå galt kan det lige så godt gøre det her i starten - hvilket jeg syntes er noget underligt noget at sige , for i mine øjne er en graviditet en graviditet
Tak , tør ikke glæde mig endnu desværre
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.166
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.166
Celleforandringer + Gravid