1.025 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

PBS-aftaler? PBS-aftaler?

Jeg er stadig rimeligt ny til det her med at være voksen. ;o)
Jeg skal have sat en betalingsservice op med min bank, så at mit fitnesscenter kan trække et beløb hver 2. måned for 2 måneders træning. Hvordan gør jeg det? Min bank er i Jylland og jeg bor på Fyn (Pga. netbank har jeg ikke haft brug for at skifte bank.) Kan jeg bare ringe til dem og få dem til at sætte op, og kigge igennem overførslerne, til der hvor fitnesscenteret fik et oprettelsesbeløb etc. eller skal jeg have fat i noget kontonr etc. fra mit center? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PBS-aftaler?
  • #1   4. nov 2012 Når du får et girokort, så indbetaler du det via din netbank, og så spørger den garanteret om den skal tilmeldes pbs.
    Ellers står der på girokortet
    Pbs et eller andet, kreditor og kundenummer. Dem kan du bruge til at tilmelde cia netbank
    Ellers
    Få fitness centeret til at tilmelde dig ved at oplyse dit kontonummer

• #2   4. nov 2012 Du skal ha enten et gio kort eller et konto nr hvor du kan sætte pengene ind.

• #3   4. nov 2012 Sorry for lidt off topic, men hvad er det for et fitnesscenter hvor man kan betale på den måde? Jeg træner selv i Fitnessdk og der betaler man et fast beløb hver måned, via PBS. Det virker bare som en lidt gøglet måde at betale på smiley

Dov, jeg har da også lige fem cent til selve emnet: alt efter hvilket center det er, så plejer man godt at kunne ringe til dem og sige at man gerne vil have sat betalingen på PBS. Så oplyser du dit kontonummer og så trækker de pengene automatisk. Oplyste du kontonummer da du meldte dig ind? For så er det nok sat til PBS allerede smiley

• #4   4. nov 2012 Jeg er tilmeldt Fitness World - dog godt nok i Nordsjælland, men mon ikke det er det samme i alle Fitness World?

Men ved tilmeldingen plejer man at skulle opgive sit konto og reg. nr., så de bare kan trække beløbet automatisk hver 2. månede. De sender ikke girokort ud.

• #5   4. nov 2012 Nicoline: Jeg betalte via nettet. Altså at købe medlemskabet og oprettelse via deres hjemmeside. smiley Sker det så automatisk?

• #6   4. nov 2012 Ja, det gør det. For der var engang, hvor jeg var kommet til at slette pbs betalingen.. Der ringede jeg så til mit fitness center, hvor de sagde, at jeg bare skulle vente til måneden efter, for de sendte ikke girokort ud. smiley

• #7   4. nov 2012 Hvad gør man så? smiley Jeg har jo slet ikke oprettet en pbs-aftale via min bank endnu.

• #8   4. nov 2012 Du behøves heller ikke at snakke med banken.. Hvis du har angivet konto og reg. nr. ved indmeldelsen herover nettet, så tilmelder de den selv PBS. Så du skal slet ikke tænke på mere nu - andet end bare at få trænet. smiley smiley

Og ellers kan du jo lige spørge medarbejderen nede i dit fitnesscenter, når du skal have dit fitnesskort, om det hele nu er gået i orden. Det kan de jo se på deres skærm.

Kommentér på:
PBS-aftaler?

Annonce