PBS-aftaler? PBS-aftaler?
Jeg er stadig rimeligt ny til det her med at være voksen. ;o)
Jeg skal have sat en betalingsservice op med min bank, så at mit fitnesscenter kan trække et beløb hver 2. måned for 2 måneders træning. Hvordan gør jeg det? Min bank er i Jylland og jeg bor på Fyn (Pga. netbank har jeg ikke haft brug for at skifte bank.) Kan jeg bare ringe til dem og få dem til at sætte op, og kigge igennem overførslerne, til der hvor fitnesscenteret fik et oprettelsesbeløb etc. eller skal jeg have fat i noget kontonr etc. fra mit center?
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
Ellers står der på girokortet
Pbs et eller andet, kreditor og kundenummer. Dem kan du bruge til at tilmelde cia netbank
Ellers
Få fitness centeret til at tilmelde dig ved at oplyse dit kontonummer
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 225
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.764
Dov, jeg har da også lige fem cent til selve emnet: alt efter hvilket center det er, så plejer man godt at kunne ringe til dem og sige at man gerne vil have sat betalingen på PBS. Så oplyser du dit kontonummer og så trækker de pengene automatisk. Oplyste du kontonummer da du meldte dig ind? For så er det nok sat til PBS allerede
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 21
Men ved tilmeldingen plejer man at skulle opgive sit konto og reg. nr., så de bare kan trække beløbet automatisk hver 2. månede. De sender ikke girokort ud.
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 331
apr 2010
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 331
apr 2010
Og ellers kan du jo lige spørge medarbejderen nede i dit fitnesscenter, når du skal have dit fitnesskort, om det hele nu er gået i orden. Det kan de jo se på deres skærm.
PBS-aftaler?