1.758 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Åårh stakkels mand :( Åårh stakkels mand :(

Ak ja min stakkels mand er syg og dårlig, jeg har da aldrig oplevet noget lignendende smiley
Det kom bare lige pludselig på jobbet og så tog han hjem, nu har han kastet op uafbrudt siden kl16 smiley der er intet jeg kan gøre for at hjælpe...

Ved ikke rigtig hvad jeg vil med den her tråd, bare lige ud med min bekymring..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åårh stakkels mand :(
  • #1   24. sep 2012 God bedring til ham

• #2   24. sep 2012 Takker smiley

• #3   24. sep 2012 har også været turen igennen... mit kom dog sådan hen af vejen .... det kunne godt lyde som noget madforgiftning? go bedring til ham:)

• #4   24. sep 2012 Tak Caroline smiley jeg tror også det er en madforgiftning

• #7   24. sep 2012 Iskoldt er da ikke godt !

• #9   24. sep 2012 Lige nu er han slet ikke til at komme i kontakt med smiley han har taget fast plads på badeværelset... Og behøver jeg at sige det gælder begge ender smiley

Han fik sidst noget at spise på Statoil for ca 6 timer siden, en smurt sandwich smiley og ellers fik han to rundstykker fra bageren i morges...

• #10   24. sep 2012 6 timer, det passer meget godt med noget dårlig mad.

God bedring med ham

• #11   24. sep 2012 Tak René smiley jeg læste lige om madforgiftning at det skulle stoppe igen inden for 24timer heldigvis

• #12   24. sep 2012 Har prøvet at få for koldt isvand ned i maven, det gav diarre - det var ikke rart.
    Tror tempereret vand er bedre, så maven ikke får et chok, den har det hårdt nok når den vender vrangen ud på sig selv når man kaster op.

• #13   24. sep 2012 havde madforgiftig da jeg var i london her i sommer... og det stoppede også inden for et døgn , men man er træt en uge ...bare det ikke er sådan noget pøle forgiftning, kan hvis være farligt

• #14   24. sep 2012 For en sikkerheds skyld så ringer jeg lige til tankstationen i morgen, har selv arbejdet med fødevarer og ved at man som virksomheds ejer gerne vil vide den slags...

• #15   24. sep 2012 det kan også være omgangssyge. Det har jeg selv haft et par gange, og fik at vide jeg skule drikke saftevand med salt.

• #16   24. sep 2012 Årh god bedring til manden!
    Kender det selv når min mand har sådan en omgang, nøj jeg har bare lyst til at gøre alt hvad jeg kan - desværre er det ikke meget andet end at hente vand til ham smiley

• #17   24. sep 2012 Ja det kunne det godt men jeg nu 100% sikker på det er madforgiftning, alt peger den vej

• #18   24. sep 2012 Stakkels mand :(, men det kan vel dårligt være maden fra tankstationen. Du skrev for en time siden, at det var seks timer siden, han havde spist sidst, dvs ved 15.30-tiden vel og kl. 16 har han både nået at få det dårligt, tage hjem fra arbejde og begynde at kaste op, så han må jo nærmest have fået det dårligt samtidig med, han spiste den sandwich?

Bortset fra det, hvis man mistænker en fødevare, bør man så ikke kontakte Fødevarestyrelsen?

• #19   24. sep 2012 og god bedring med ham selvfølgelig smiley

• #20   24. sep 2012 Marianne: nej han var først hjemme kl19, han skulle oprindelig have været på arbejde til kl22 eller længere. Så vidt jeg har kunne læse mig frem med hensyn til madforgiftning så kan der gå alt fra 1 til 6 timer fra maden er indtaget til man får det skidt...

Jo jeg kan sagtens kontakte Fødevarestyrelsen, ved ikke hvorfor men umiddelbart tænkte jeg bare at de ikke gad at beskæftige sig med en enkelt dårlig sandwich fra en tank, men jo det gør jeg da i morgen så smiley vil nødig andre skal blive syge eller at sælger uvidende går rundt og tror alt er ok.

• #21   24. sep 2012 hvordan ved man egentlig om det er madforgiftning eller omgangssyge?

• #22   24. sep 2012 http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/mave-og-tarm/infektioner-i-mave-tarm-kanalen/madforgiftning-/

Alle symptomerne matcher og han har ingen feber. Umiddelbart tænker jeg at hvis det er omgangs syge så må han have fået det af nogen og da han kun har været sammen med mig og hans chef de sidste 5 dage og vi fejler intet (endnu...bank i bordet 2x), de er kun ham og chefen i firmaet så heller ikke andre kollegaer...

Både ham og jeg har haft madforgiftning før og jeg vil mene man ikke er et øjeblik i tvivl, jeg vil i hvert fald ikke være det smiley

• #23   25. sep 2012 Kristina
    Ok, så misforstod jeg det med, hvornår han var hjemme, men han må stadig have kastet op fra ret kort efter, han spiste den sandwich. Nu ved jeg heldigvis ikke så meget om madforgiftning og hvis det også kan vise sig efter en time, lyder den jo til at være god nok. Jeg 'rettede' mig bare efter det, René skrev med seks timer.

Nå, men jeg tror da, Fødevarestyrelsen er interesserede. Det kan jo være mange sandwich. Det kan både være fødevarerne, de har brugt og problemer med hygiejnen der, hvor de smøres eller sælges.

Jeg håber for din mand, han har fået sig lidt søvn og har det bedre i dag smiley

• #24   25. sep 2012 Kristina: Tak for svar smiley Det er heller ikke for at betvivle at det er madforgiftning, blot fordi jeg ikke ved hvad forskellen er?

Da jeg havde omgangssyge var der heller ingen andre der var syge i min nærhæd og det stod ud af begge ender. Så tænkte bare om det måske i virkeligheden havde været madforgiftning, eller hvordan man lige kunne kende forskel på de to smiley

Håber manden din har fået det bedre smiley

• #25   25. sep 2012 Hehe helt i orden Christina smiley det kunne da sagtens tænkes du måske havde en madforgiftning, det gode ved sådan en er det hurtigt er overstået så man ikke ligger syg i hel uge..

Jeg kan da lige opdatere at manden er helt rask hertil morgen, lidt mat og træt men ellers har han det fint smiley

Med hensyn til isterninger så nævnet jeg det ikke til ham i går, jeg lod ham bare lige selv vurdere hvad han havde lyst til, men lur mig om han ikke selv var i fryseren for at hente isterninger. Så måske det virker... Efter nogen hårde turer på toilettet med opkast (og andet), frøs han helt vild og han var pakket ind i dyner og tøj, så han fik varmen igen i løbet af aftenen så fik han bare lyst til isterninger...

• #26   25. sep 2012 Godt at høre smiley

• #27   25. sep 2012 Kristina
    Dejligt at det er overstået og det lyder da 100% som noget madforgiftning, når ikke det varede længere

Kommentér på:
Åårh stakkels mand :(

Annonce