{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Møg læge! Og stakkels bette ven :s {{forumTopicSubject}}

Øv øv,.. Ja for at starte et sted, så har min kusine som nu er 6-7 år haft rigtig mange ture på hospitalet iløbet af sit liv, da hun er født med hofteskred,. Nårh, og nu er hun så på hospitalet igen :s
Og så til historien;
Min faster og hendes mand, og alle deres børn har næsten lige været på ferie en tur til Jylland,. Min mindste kusine som jo så er 6-7 år som jeg sagde før, havde det skidt det meste af deres ferie, med skidt mave osv. smiley Øv,. Nårh, men da de kommer hjem tager de så til fasters mand's læge, da hendes egen var på ferie (ikke fordi det har nogen egentlig betydning??),. Min kusine får så taget en orin prøve og sådan, og lægen siger så, at det er en lille blærebetændelse og derudover noget roskilde syge.. Så hun får noget pincilin for blærebetændelsen, og så er det det... Fint nok,. Men efter et par dage har min kusine så ikke fået det bedre, nej faktisk værre, med rigtig høj feber og sådan :s Min faster kører hende så på skadestuen for at få hende tjekket, hvor de også tager en orin prøve,. På skadestuen siger de så, at der er INTET tegn af blærebetændelse! Men derimod har hun blindtarmsbetændelse! åårh, lille pus,.. Så hun røg straks på hospitalet og blev opereret!
Det var meget tæt på hendes blindtarm var sprunget,. Eller faktisk var selve blindtarmen sprunget, men der var så heldigvis dannet en byld uden på blindtarmen, hvor alt betændelsen så lå i...
Så det var ski noget af en fejl dionatiksering (eller hvad det nu hedder?) som hende den første fik lavet det! Det skal altså bare ikke ske!! Aaarigh, hvis den byld ikke havde været der, og hun så havde fået betændelse ud i det hele pga. den møg læge havde set helt forkert, uuuh!
Så øv altså, hvor har jeg ondt af hende smiley Hun har heldigvis fået lov til at være hjemme om dagen, og så kun være på hospitalet om natten og sove, og så når hun skal have medicin....

Uh ja, lige en lille historie og et surt opstød fra Mies dag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møg læge! Og stakkels bette ven :s
Kommentér på:
Møg læge! Og stakkels bette ven :s

Annonce