654 visninger
|
Oprettet:
Læs min drømme - Den blog, jeg talte om. {{forumTopicSubject}}
Har valgt at lave den.
Men vil lige advare om, at den godt kan virke lidt voldsom for sarte sjæle. Mine drømme er ikke altid rare, og den første jeg har skrevet, er en af dem, der ramte mig hårdest.
Der vil blive ''udgivet'' en ny drøm hver anden lørdag.
Og ja. Det her er aktuelle drømme/mareridt, jeg har haft. Der er ikke pyntet på noget, intet er forstærket, de er skrevet præcis, som de er drømt - Så godt som jeg nu engang kan beskrive det.
http://sandrasdroemmefanger.blogspot.dk/
Laver mest det her emne for dem, som gerne ville læse bloggen ^^
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
har læst drømmen..
Hmmm... Ubehagelig drøm.
Er der noget af det der har relation til virkeligheden.. Mht spiseforstyrrelse, depression, ønske om at kunne forsvinde hurtigt / flygte fra noget / komme væk (hestene) afmagt, følelse af at svigte et ansvar (slå hunden ihjel) ?
jeg har selv lidt af voldsomme mareridt som barn..
Så voldsomme og hyppige at jeg ikke turde lægge mig til at sove om aftenen af frygt for at få mareridt.
Jeg oplevede at jeg fik mareridt når jeg sov på venstre side.. jeg lagde mig altid til at sove på højre side, men når jeg vågnede af mareridt, så lå jeg altid på venstre
Det var mest noget med at være holdt til fange i swimmingpools (med eller uden vand) og så var der fangevogtere, der var en blanding af dyr og menneske (i et ) og så prøvede jeg / vi at flygte.
jun 2009
Men de andre ting.. kunne vel være de ting, du skriver, men jeg har bare svært ved at forbinde det alligevel.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Men jeg tænker at hvis du ligefrem gik med ønsket om en spiseforstyrrelse, så må der have været noget du ville flygte fra ( lavt selvværd? overvægt? mobberier i skolen? familiemæssige problemer ?skilsmisse i familien? )
jun 2009
Havde det svært med min mor på det tidspunkt, mener jeg faktisk.
Læs min drømme - Den blog, jeg talte om.