535 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Modig vovse! Møde med andre dyr Modig vovse! Møde med andre dyr

Kom ikke og sig, at Lulu ikke er en modig lille hund!
http://billeder.hundegalleri.dk/album/728/1199721-lidt-blandet-sjov-fra-de-sidste-par-maaneder-

http://billeder.hundegalleri.dk/album/728/1199727-lidt-blandet-sjov-fra-de-sidste-par-maaneder-

Lulu synes faktisk mest af alt, at den store bamse indbød til leg, hvilket hurtigt resulterede i en ivrig buller, der danser rundt i ring.

Har i nogle sjove billeder af jeres hund, der møder andre arter?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Modig vovse! Møde med andre dyr
  • #1   24. apr 2012 Og den skulle selvfølgelig ikke have været oprettet i OT smiley

• #2   24. apr 2012 Og bamse ser ud til at nyde synet af bullerbassen

• #3   24. apr 2012 Alter: Haha, se dét ville jeg gerne have set foreviget smiley

Anika: Den var også dybt fascineret af den lille hvide tingest der pludselig stod på den anden side af ruden. Hver gang vi skiftede rude fulgte den med rundt.

• #4   24. apr 2012 Ja mange dyr er fascineret af andre arter. Men gode billeder af bamse og bullerbassen... smiley

Min egen hund ville ikke engang have kigget på bamse hun kan ikke lide andre end de dyr hun kender. Selv en hare ville kunne gøre hun bange, men sådan er hun... smiley

• #5   24. apr 2012 Det er så skægt at se - netop hvordan andre arter også bliver fascinerede og nysgerrige. Girafferne var også meget interesserede i den lille hvide tingest, der stod og kiggede på dem.

Lulu er så overbegejstret for alt levende, så det er kanon træning for os, når vi tager hende med i zoo. Så kan hun få lov til at kigge på dyrene så længe hun er stille og rolig, og begynder hun at køre sig selv op, går vi væk.

• #6   24. apr 2012 Har desværre ingen billeder og jeg ville have forsvoret at Lia ville reagere sjovt på andre arter for hun tager andre hunde, katte, kaniner, harer, rådyr, køer, heste, får, høns osv. i stiv arm...

...men en dag mødte vi rheaer og der havde hun bare det sjoveste "Hvad f****** er det?????" udtryk i hovedet. :-)))

• #7   25. apr 2012 vi bor lige bag en kæmpe offentlig park, hvor cirkus hvert år kommer smiley

tobey ½ år havde sit første møde med en elephant i hans egen baghave! (vores have har en bagudgang til parken)

tobey er altid meget udadgående og kontaktsøgende for alle andre dyr! og da tobey så den elephant stod han ligesom med ét helt stille og tænkte over hvad FA****N han nu skulle gøre, hvor der derefter kom to cirkushunde løbende (jeg blev ikke bange de så MEGET glade og nysgerrige ud) og de styrtede lige forbi den dersens elephant og stoppede op to skridt fra tobey (han var stadig meget lille og de hunde var utroligt veltrænede) der kom en mand over og sagde at hans hunde kun hilser på hunde de har fået lov til at hilse på, jeg vurderede at det at se en elephant havde været så overvældende for tobey at han hellere måtte komme hjem i haven så han kunne lure på elephanten fra afstand. også kunne han jo altid lege lidt med hunde en anden dag!

(resten af dagen for tobey's vedkommende blev at stå nede ved indgangen til parken og lure på alle de fremmede dyr og mennesker)

• #8   25. apr 2012 hold kæft den historie ligger lige på tungen, jeg har genfortalt den så mange gange, får mig til at grine hver gang smiley

Kommentér på:
Modig vovse! Møde med andre dyr

Annonce