26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Jeg magter ikke at pakke det hele igen :O( Jeg magter ikke at pakke det hele igen :O(
Ak ja, det er ikke mere end små 6 måneder siden at jeg pakkede min gamle lejlighed sammen, da jeg skulle flytte i det jeg troede var min drømmelejlighed på landet.
Og nu står jeg så og skal have pakket alt mit skrammel sammen igen :O(
Som den flittige bruger herinde nok ved så blev Sitta igen for nogle uger siden overfaldet af den ene af mine udlejeres hunde, denne gang med et par grimme bidsår.
Dette har så gjort at jeg har valgt at sige min lejlighed op, men fraflytning d 01-01-12, tør simpelthen ikke risikere at min gamle pige bliver overfaldet igen :O(
Har fundet en lejlighed hvor jeg må have begge hunde med, godt nok er det en skod lejlighed, men det lever jeg gerne med så længe jeg kan beholde begge piger.
Men for pokker altså! Magter næsten ikke at skulle til at pakke en lejlighed ned igen....
Er der ikke nogen herinde der kan trylle alt mig skrammel ned i en masse kasser? ;O)
Det var lige et lille muggent opstød fra mig, og så vil jeg da også lige ønske alle jer dejlige HG'ere GLÆDELIG JUL :O)
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.323
Kaster lige lidt tryllestøv - Håber det hjælper....
Kan godt forstå din beslutning.
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
De sidste 10 år har jeg virkelig boet mange steder (flyttede hjemmefra som 15årige) og det har gjort at jeg virkelig kæmper for at blive boende, hvor jeg bor nu. Har rekord, hvor jeg bor nu. Hele 2 år
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 342
Åh din stakkel!
Jeg sidder selv med udsigt til endnu en flytning - flyttede temmelig akut i sommer da manden og jeg gik fra hinanden.
Fandt et sted hvor jeg kunne have hestene med indtil jeg fandt ud af hvad jeg skulle stille op med dem og flyttede i starten af august.
Fra 150 m2 til under 20 m2.
Men nu har jeg lige overtaget min helt egen nye lejlighed i dag og så skal alt jo lige pakkes én gang til... SUUUUK!!!
Men jeg sender gerne lidt af min overskudsglæde (over lejligheden) til dig... :o)
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
De nægtede at betale dyrlægeregningen på hende, og mente vist også at det var lidt noget pjat at jeg ville have hende til dyrlæge.
Flytter tilbage til præstegården, bare i den anden bygning..
Mig med den:
Mange tak, håber at dit tryllestøv hjælper lidt ;O)
Jeanett:
Det var flot med de 2 år, håber at det lykkes dig at blive boende der :O)
© LAN .
Hold da op, det var dælme ikke meget plads du pludselig havde, men man kan jo leve på meget lidt plads, når det er for ens dyr skyld, og tillykke med den nye lejlighed :O)
jan 2008
Haha ja det er utroligt så meget skrammel man kan få samlet sammen, lige på det punkt er jeg glad for at det kun er 6 måneder siden at jeg sidst flyttede, der fik jeg dælme også smidt mange mærkelige ting ud ;O)
Sitta er nogenlunde ok, hendes sår er helet pænt, men hun reagerer med en voldsom gøen når hun hører den tæve der overfaldt hende. Er begyndt at gå tur med hundene sent om aftenen, når jeg ved at mine udlejere er gået i seng, eller er på arbejde. Og så er pigerne ellers bare i min have. Men er spændt på at se hvordan Sitta reagerer næste gang hun møder en stærk og ældre tæve :O(
jan 2008
Ja det er virkeligt heldigt, og ja, det er stadig i stueetagen. Og så har jeg fået lov til at hegne noget af haven ind, så pigerne stadig kan tumle rundt udenfor. Tør ikke at have Kashmir til at rende fri på samme måde som Sitta gjorde. Er ret sikker på at hun smutter lige så snart hun ser et menneske eller en hund ;O)
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
NÅ ja, jeg kan jo glæde mig over der er mindre at pakke denne gang, eftersom jeg bliver nødt til at smide størstedelen af det inventar, jeg har i huset ud, pga skimmelsvamp!
-og god jul!!!
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
jan 2008
Det kan du tro at jeg gør, lige så snart at jeg er kommet på plads i den nye lejlighed. Tror at pigerne ville elske at få besøg af dig, specielt den gamle grå ;O)
(og hvis du nu skulle kede dig, så kunne jeg da godt bruge en hånd til at få pakket, malet den nye lejlighed osv ;O))
jan 2008
Men så skal jeg også nok give nogle øller og sodavand + noget pizzamad, og Kashmir har lige sagt at hun nok skal stå for underholdningen og en masse mysser må du også gerne få ;O)
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.855
Ellers start med lidt af gange - ting du måske ikke bruger så lige nu.
Men jeg kender godt den følelse.....havde gerne givet en hånd hvis du var tættere på, men nu må du nøjes med en venlig tanke
Jeg magter ikke at pakke det hele igen :O(