664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Jeg magter ikke at pakke det hele igen :O( Jeg magter ikke at pakke det hele igen :O(

Ak ja, det er ikke mere end små 6 måneder siden at jeg pakkede min gamle lejlighed sammen, da jeg skulle flytte i det jeg troede var min drømmelejlighed på landet.

Og nu står jeg så og skal have pakket alt mit skrammel sammen igen :O(

Som den flittige bruger herinde nok ved så blev Sitta igen for nogle uger siden overfaldet af den ene af mine udlejeres hunde, denne gang med et par grimme bidsår.

Dette har så gjort at jeg har valgt at sige min lejlighed op, men fraflytning d 01-01-12, tør simpelthen ikke risikere at min gamle pige bliver overfaldet igen :O(

Har fundet en lejlighed hvor jeg må have begge hunde med, godt nok er det en skod lejlighed, men det lever jeg gerne med så længe jeg kan beholde begge piger.

Men for pokker altså! Magter næsten ikke at skulle til at pakke en lejlighed ned igen....

Er der ikke nogen herinde der kan trylle alt mig skrammel ned i en masse kasser? ;O)

Det var lige et lille muggent opstød fra mig, og så vil jeg da også lige ønske alle jer dejlige HG'ere GLÆDELIG JUL :O)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg magter ikke at pakke det hele igen :O(
  • #2   1. dec 2011 Øv smiley

Kaster lige lidt tryllestøv - Håber det hjælper....

Kan godt forstå din beslutning.

• #3   1. dec 2011 Årh, kender mere til det end du aner.

De sidste 10 år har jeg virkelig boet mange steder (flyttede hjemmefra som 15årige) og det har gjort at jeg virkelig kæmper for at blive boende, hvor jeg bor nu. Har rekord, hvor jeg bor nu. Hele 2 år

• #4   1. dec 2011
    Åh din stakkel!
    Jeg sidder selv med udsigt til endnu en flytning - flyttede temmelig akut i sommer da manden og jeg gik fra hinanden.
    Fandt et sted hvor jeg kunne have hestene med indtil jeg fandt ud af hvad jeg skulle stille op med dem og flyttede i starten af august.
    Fra 150 m2 til under 20 m2.

Men nu har jeg lige overtaget min helt egen nye lejlighed i dag og så skal alt jo lige pakkes én gang til... SUUUUK!!!

Men jeg sender gerne lidt af min overskudsglæde (over lejligheden) til dig... :o)

• #5   1. dec 2011 Karin:
    De nægtede at betale dyrlægeregningen på hende, og mente vist også at det var lidt noget pjat at jeg ville have hende til dyrlæge.
    Flytter tilbage til præstegården, bare i den anden bygning..

Mig med den:
    Mange tak, håber at dit tryllestøv hjælper lidt ;O)

Jeanett:
    Det var flot med de 2 år, håber at det lykkes dig at blive boende der :O)

© LAN .
    Hold da op, det var dælme ikke meget plads du pludselig havde, men man kan jo leve på meget lidt plads, når det er for ens dyr skyld, og tillykke med den nye lejlighed :O)

• #6   1. dec 2011 Beanmor:
    Haha ja det er utroligt så meget skrammel man kan få samlet sammen, lige på det punkt er jeg glad for at det kun er 6 måneder siden at jeg sidst flyttede, der fik jeg dælme også smidt mange mærkelige ting ud ;O)
    Sitta er nogenlunde ok, hendes sår er helet pænt, men hun reagerer med en voldsom gøen når hun hører den tæve der overfaldt hende. Er begyndt at gå tur med hundene sent om aftenen, når jeg ved at mine udlejere er gået i seng, eller er på arbejde. Og så er pigerne ellers bare i min have. Men er spændt på at se hvordan Sitta reagerer næste gang hun møder en stærk og ældre tæve :O(

• #8   1. dec 2011 Lige nu vil jeg ikke melde dem til politiet, har jo ikke nogen lejekontrakt så vil ikke risikere at de beholder det indskud som jeg har lagt...

Ja det er virkeligt heldigt, og ja, det er stadig i stueetagen. Og så har jeg fået lov til at hegne noget af haven ind, så pigerne stadig kan tumle rundt udenfor. Tør ikke at have Kashmir til at rende fri på samme måde som Sitta gjorde. Er ret sikker på at hun smutter lige så snart hun ser et menneske eller en hund ;O)

• #9   1. dec 2011 Den kan JEG SAGTENS STIKKE! - For 2 måneder pakkede jeg min lejlighed, og flyttede ud til mit drømmehus (eller hvad det nu er) - pakkede halvdelen af kasserne ud, og efter 14 dage var alt råddent, og jeg måtte smide ud, vaske det af, der kunne reddes - og pakke resten i kasser igen. Nu skal jeg til at hive alle papkasserne frem og ompakke dem alle midlertidigt, eftersom jeg skal genhuses på uvis tid, og slet ikke vil få plads til alle mine ting, og så er jeg i gang med at hjælpe kæresten med at pakke hans kasser, da han senest skal fraflytte hans lejlighed om 2 uger - og så kan jeg glæde mig til at pakke mine kasser ud igen i den skurvogn jeg nok kommer til at bo i, og pakke det hele efter det uvisse stykke tid, og flytte det tilbage til huset.

NÅ ja, jeg kan jo glæde mig over der er mindre at pakke denne gang, eftersom jeg bliver nødt til at smide størstedelen af det inventar, jeg har i huset ud, pga skimmelsvamp!

-og god jul!!!

• #10   1. dec 2011 Vi skal også til at pakke.... Vi har aftalt at kigge kritisk på vores ting, og få smidt en masse ud!! Kunne være du skulle prøve at kigge lidt på dit og få smidt ud også smiley

• #12   1. dec 2011 Karin:

Det kan du tro at jeg gør, lige så snart at jeg er kommet på plads i den nye lejlighed. Tror at pigerne ville elske at få besøg af dig, specielt den gamle grå ;O)

(og hvis du nu skulle kede dig, så kunne jeg da godt bruge en hånd til at få pakket, malet den nye lejlighed osv ;O))

• #14   1. dec 2011 Haha Nej det skal jeg nok sørge for *G*
    Men så skal jeg også nok give nogle øller og sodavand + noget pizzamad, og Kashmir har lige sagt at hun nok skal stå for underholdningen og en masse mysser må du også gerne få ;O)

• #15   1. dec 2011 Er der ikke nogen du kan invitere til store-pakke-dag? Hvis man er nogen stykker går det noget hurtigere ( og er sjovere)...

Ellers start med lidt af gange - ting du måske ikke bruger så lige nu.

Men jeg kender godt den følelse.....havde gerne givet en hånd hvis du var tættere på, men nu må du nøjes med en venlig tanke smiley

Kommentér på:
Jeg magter ikke at pakke det hele igen :O(

Annonce