836 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Gave til en 10-årig der har ALT? :( Gave til en 10-årig der har ALT? :(

Ja, sagen er den at min lillesøster bliver 10 år og hun har simpelthen ALT, hvis ikke får hun det lige med det samme af mor og far. Dette har gjort at hun er forfærdelig til at passe på hendes ting - derfor vil jeg højst bruge 200 kr. da jeg ved hvor ked af det jeg vil blive over at se det på gulvet i hendes værelse!

Jeg har tænkt på diverse dvd'er og cd'er men jeg VED bare det ikke bliver passet på, + at jeg synes det måske er lidt "kedeligt"

SUK.. Jeg er helt lost, er der nogen af jer der har et par gode ideer? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gave til en 10-årig der har ALT? :(
  • #1   16. okt 2011 Har hun ikke en hoppy som du kunne give hende noget til ?

• #2   16. okt 2011 Du kan også bare give hende pengene. Lidt fladt måske men....

• #3   16. okt 2011 Maria
    Hun har noget der hedder en "bedste ven" og de tager altid i biffen når der er noget hun gider se desværre smiley

Jenny
    Hun spiller tennis men har jo fået alt udstyr osv af mor/far, det er vidst også rimelig dyrt..

margit
    Det overvejede jeg også - men som det ser ud nu er kæresten og jeg de eneste der kommer på dagen, så synes der skulle være en lille ting i stedet for!

Legetøj gider jeg slet ikke give hende heller! ØV hvor er det svært. Men tak for forslag smiley

• #4   16. okt 2011 Et gavekort måske :o)

• #5   16. okt 2011 Kunne du ikke skrive hente et kort hvor du måske inviterre hende med på en cafe eller noget i den stil.. Du kunne evt lave en kurv til hende med lidt forskelligt i, slik eller hvad hun nu er til ?

• #6   16. okt 2011 Jenny L
    Det synes jeg næsten bare hun er for "ung" til, så skulle det være til H&M, men alt tøj betaler mor/far jo alligevel.. Er der gavekort måske til noget børneoplevelse eller sådan? smiley

• #7   16. okt 2011 Tøj. H&M kan du få en del eller 2 for 200 kr.

• #8   16. okt 2011 selv om din mor og far betaler alt hendes tøj, så kan det jo være en dejlig oplevelse selv at betale det - med et gavekort smiley

• #9   16. okt 2011 I bilka og alle de der steder har de da sådan nogle bokse måsle du kunne finde noget børne noget der ?
    Hvad med en tur til frisøren eller sådan noget ? Selv om jeres forældre betaler alt til hende, jamen så kan der jo ikke ske noget ved selv at give hende tøj og ligende ellers kan man jo umugligt finde noget til hende... Hvad med sengetøj eller noget ? Børneoplevelser ved jeg ikke lige hvad der er a da jeg ikke selv har børn.

• #10   16. okt 2011 Som regel plejer jeg at få et beløb i hånden og så går hende og jeg ud og "shopper" til hende for pengene når hun er vokset ud af noget andet...

Jeg synes selv hun er AALT for ung til frisør, makeup osv oplevelser.. Det vil jeg hellere undertrykke når hun nu ikke har vist interesse for det endnu smiley

• #11   16. okt 2011 sandie H
    Jeg er på SU så den må ikke være dyrt, bare turen derhen vil koste en del såå smiley
    Men tak for forslag smiley

• #12   16. okt 2011 Hva' med Harry Potter serien eller Ringenes herre på DVD?

• #13   16. okt 2011 Reiki
    Dem har hun allerede (selvfølgelig), dog ikke ringenes herre, det er slet ikke noget for hende - hun kan ikke læse undertekster endnu..

Er kommet frem til at give hende noget fra det der Top Models og så nogle hjemmelavede DVD'er smiley

• #14   16. okt 2011 Synes den er svær når ikke du vil give hende noget, og bare skriver det får hun a min mor og far, så er det ikke let at hjælpe til sys jeg, stort set alt hvad der er skrevet har ikke være til nogen gavn kunne du evt komme med lidt fif om hvad du selv har i tankerne så kunne det være man kunne støvbe noget sammen i fællesskab...

• #15   16. okt 2011 Jenny
    Hun ønsker sig: Little's pet shop (halvdelen hun har er ødelagt), Build a bears (har 7, 2 af dem nye hun ikke "ved hvor er henne"), dvd'er som er ridsede fordi de bare ligger på gulvet, samme med cd'er!

Det er en grund til jeg ikke vil bruge mange penge på en gave, og jeg vil ikke se min gave ligge på hendes værelsesgulv næste gang jeg kommer - så det skal egentlig være noget "uden betydning" men som alligevel hitter.

Har skrevet ovenover

• #16   16. okt 2011 sandie H
    Ja, men det har vist stadig interesse, ligegyldig hvad er det ikke noget jeg bliver ked af det over hvis hun ikke behandler det pænt.. Jeg havde tænkt mig at købe nogle fine øreringe til hende - men jeg tror ærlig talt ikke hun kan finde to ens øreringe derhjemme fordi hun bare smider med tingene smiley

• #17   16. okt 2011 Okay håber du finder ud a det, men nej heller ikke let med sådan en lille søster hehe smiley

• #18   16. okt 2011 Jenny
    Det er skam ikke fordi jeg ikke vil tage imod forslagene for alle er jo gode - men som sagt er der grænser for hvad jeg vil/kan give hende smiley
    Vi havde også tænkt på Zoo, men det vil vi jo først gøre til sommer.. Vi har gratis svømmehal her og hun har lige været i Lalandia, så det er lidt svært med oplevelser også smiley

• #20   16. okt 2011 Ulla
    Selvom vi har fri svømmehal, blev hun rigtig fascineret af den i DGI byen så det var en mulighed smiley

Sandie
    Så kender du det ja smiley

Laila
    Som sagt vil jeg ikke give hende øreringe da hun ikke kan passe på tingene og ikke kan finde et ens par derhjemme smiley Men ellers en go ide smiley

• #21   16. okt 2011 Håber du kommer frem til noget godt :o) det må virkeligt være svært når hun ikke passer på sibe ting :o)

• #22   16. okt 2011 Hvad med et´halvt års abbonment på et blad hun godt kan li.
    eller et sæt, som hun kan lave smykker af. Det er med perler, snore, tænger etc.
    eller et malelærred i svæveramme og tuber med maling og pensler.
    eller sådan et sæt, hvor man skal male en bestemt farve efter et nummer på et lærred.
    eller en veninde- eller dagbog med hængelås på, og en pæn kuglepen.
    eller silkepapir, pensler og vandfarve.

• #24   16. okt 2011 Hanne
    Super gode ideer, dem vil jeg kigge nærmere på mange tak smiley

Ulla
    Det lyder også spændende, ved du hvor meget det koster? smiley

• #25   16. okt 2011 Hvad med en rigtig hygge weekend sammen med dig, hvor i julebager og ser film, det er jo snart december : )

• #27   16. okt 2011 Camilla H
    Min lillesøster er tit her hos mig, i weekender hvor vi laver æblegrød, havregrynskugler og rigtig hygger - så det er ikke noget udover det "sædvanlige" hehe smiley Men tak for ideen smiley

• #28   16. okt 2011 Ulla
    Kan finde noget i giveskud men det koster 1800 kr smiley
    måske er det også lidt for hårdt for en 10-årig, hun skal måske være lidt ældre

• #29   16. okt 2011 Maria øv, du er vist en god store søster hvor er din lille søster bare heldig : )

• #30   16. okt 2011 Det er svært hvis hun er en pige der får alt af mor og far. Så er der næsten kun det tilbage at opleve nogen ting med hende. Du kunne betale en tur i tivoli eller på museum, hvor der måske bare er dig og hende.

• #32   16. okt 2011 Hvad med de der bamser man kan købe i tivoli hvor man kan købe tøj og den slags, der er vidst også noget med man selv skal fylde bamsen og ligge et hjerte i. er det ikke lige en sag for en 10årig?

• #34   16. okt 2011 Ulla M

Jo men det er jo mere en romantisk gave

http://www.romantikeren.dk/romantiske-gaver/doeb-en-stjerne-i-det-fjerne-romantisk-valentinsgave.html

• #36   16. okt 2011 Hvad med en ridetime, eller noget i den dur?

• #37   16. okt 2011 Camilla H
    Jeg står meget nær min lillesøster smiley

Build a bear har hun massere af, hun har lige fået 2 nye og dem ved hun ikke engang hvor er :S
    Hjemme hos dem har de kort til tivoli osv, så det oplever hun også rimelig tit.
    Danmarks akvarie kunne måske være en fin ide smiley Museum tror jeg bliver liiidt for kedeligt smiley

Søster
    Jeg ved ikke lige hvordan man "får fat" i sådan noget? smiley

• #38   16. okt 2011 Jeg ved ikke hvor du bor, men du kan evt kontakte rideskolerne i nærheden af dig, og høre hvad de tager for en prøvetime.

Der er også steder der arrangerer ture.

Her laver de både ture og enetimer (en time er et krav for 10-12 årige der vil med på tur).
    http://www.frederiksens-isheste.dk/index.php/page/content/5/15

Jeg har desværre ingen erfaring med dem, men jeg har selv islænder, og de er til at holde ud at ride hvis man ikke har prøvet det før, eller er lidt nervøs. smiley

Kommentér på:
Gave til en 10-årig der har ALT? :(

Annonce