{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

ORNANIST, hvad sker der for dig???? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om jeg må oprette dette emne, da det kan virke stødende for mange mennesker og er IKKE egnet for personer under 18 år og desværre er hændelsen oprigtigt.

Men sagen er den, at Jeg og min veninde tager til kbh,(frederiksberg) på en skønhedssalon.
vi sidder pænt i hver vores sofa i det flotte velindrettet venteværelser ud mod gaden, min veninde er dybt optaget af at udfylde nogle papirere, som man åbenbart skal udfylde, når man er ny kunde.
imens sidder jeg bare og betragter det lidt kedelige kvatér, men så kommer der en dame forbi og jeg kunne se at, hun havde været et besøg på en skønheds salon længere nede af gaden, men imens mine øjne følger hende, så lige PLUDSELIG får jeg øje på en mand, der sidder i en grå kassevogn og det ligner at han sidder og river den af, med de velkendte armbevægelse, men han holder en pose foran sit lem og han stopper med de store armbevægelse, da jeg får øjenkontakt med ham.
jeg bliver lidt himmelråbende og beder min veninde, om hun lige kan kigge fra hvor hun sidder og forklare mig, hvad manden laver i sin bil, hun siger "han river den den sku af, hvad helvede bilder han sig ind".
han stopper hver gang sin aktivitet, når man kigger hen mod bilen og køre løs, når man kigger væk.
vi bliver begge så chokeret, grinene og samtidig rasende og ved ikke om vi skulle ringe til politiet, for han er jo ikke direkte blotter og der var ikke nogen af os, der ville gå ud og banke på ruden og svine ham til.
alt imens er han blevet færdig og "pakker" sig sammen, smider posen i hanskerummet og hen ad gaden kommer hans kammerat og sætter sig bag rattet og køre bilen væk.
nu sidder man tilbage, alligevel med den følelse af, at vi skulle nok have ringet til politiet, som måske ville have kørt ud, måske ikke, men samtidig er det jo så grinagtigt, sig mig hvad sker der for sådan nogle mennesker og alligevel chokeret over "hvad helvede bilder at sig ind, at ryste regnormen, det kan han sku gøre derhjemme"
hver gang jeg er sammen med min veninde, så oplever vi stortset altid noget besynderligt, men det her er for bizart og jeg hader når det sker.

føj en dag, det jo sygt, at man kan finde på sådan noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ORNANIST, hvad sker der for dig????
  • #1   23. sep 2011 Ej fy for fanden men ja politiet er en god ide

  • #2   23. sep 2011 ja fy siger jeg også og ja vi skulle have ringet, men var i tvivl når han ikke direkte blotter sig og antaster, ville ikke være til grin tlfén, men ja enig

  • #3   23. sep 2011 der gik lang tid inden jeg fik noget ud af din historie, for jeg synes at overskriften var ORGANIST - men føj en klammo!

  • #4   23. sep 2011 jamen hvad helvede sker der i hovedet på sådanne nogle mennesker, hvorfor kan de ikke holde det hjemme hos dem selv

  • #5   23. sep 2011 Grin af det, og glem det igen... Kunne man vælge, så vil jeg hellere se 100 skumle personer der får en "spiller" i bilen, end at overvære et trafik uheld...

  • #6   23. sep 2011 Karin J .
    undskyld men det er desværre onanist jeg mener smiley kan godt se at du nok ikke fik den store mening at læse om en pervers stodder, når du havde læst organist


  • #7   23. sep 2011 Laila Buch H
    tro mig, både min veninde og jeg har en syg humor, så den fik ikke for lidt.
    jeg vil hellere overvære trafik uheld, som jeg har oplevet 4 gange og være behjælplig end at møde en pervers stodder, som bringer mit pis i kog, men mest pga vi skulle have ringet til politiet.
    men det var min dag


  • #8   23. sep 2011 Altså det er jo "hans" bil, synes egentlig at så længe i ikke kan se banditten, så skal i ikke reagere. Hvis han nu gjorde det ud af vinduet, så var det noget andet smiley

  • #9   23. sep 2011 enig men en meget sær lyst at rive den af, mens hans kammerat lige er gået op i en lejlighed nogle minutter og så lige vupti at få den lyst.
    men hver sin lyst :o)


  • #11   23. sep 2011 I 1983 var jeg udsat for blottere 4 gange direkte henvendt til mig og een gang hvor det var en forestilling for alle der gad glo.
    Må sige at man vender sig til det, selv om jeg hver gang blev vred og skældte ud......


  • #13   23. sep 2011 Lise Ø
    4 blottere, det jo vildt


  • #15   23. sep 2011 Ja....og jeg har ikke set en eneste siden.... :o)
    Jeg har måske gjort noget i et tidligere liv som der var "pay-back-time" på
    he he


  • #16   23. sep 2011 Irina B
    fordi at min veninde sad i en sofa overfor mig og hun havde ikke samme udsyn som mig og det forgik i en kassevogn, hvor han sad på passager siden, så når jeg bad hende om at se hvad han lavet, mens jeg bevægede mit hoved, han havde ikke en jordisk chance for at se hende.

    Lise Ø
    tror vist også at det er noget karma her, jeg har altid små grint over, når det har været i nyhederne med blottere, for jeg kan ikke sætte mig ind i deres tankegang, men må sige at de er drevet af deres lyst


  • #18   23. sep 2011 Irina B
    det forstår jeg, ja han kan sku holde den nede i bukserne, når han er ude


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #20   23. sep 2011 Adder!!!

    Men at i sidder der og reagere som i gør, kan jo være det der tænder sådan en freak. Lige så vel som mange blottere.
    Bizar måde at inddrage andre i sin seksualitet på.


  • #21   23. sep 2011 Kan heller ikke se noget problem i det ...

    Manden skader vel ikke nogen med sin adfærd? Han holder endda op når i kigger ...


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #22   23. sep 2011 Hov, HOV hov, nu læser jeg mit indlæg igen og ser at det lyder som om jeg mener noget ala, at det er jeres "egen skyld", at han gøre som han gør når i reagerer. Det er IKKE meningen med det!!!

    Mere bare at det er det, der er det bizarre, at nogle tænder på at skræmme eller få en voldsom reaktion fra andre med sådan en adfærd.

    Sanne:

    For real? Jeg synes virkelig at det er noget folk må holde for sig selv, det kunne være børn der så det. Og så synes jeg virkelig at man bør holde mennesker der ikke frivilligt har indvilliget i deltage, ude af udøvelsen af ens lyster.


  • #24   23. sep 2011 blah: Han viser jo ingenting og stopper hvis nogen kigger. Nu skal vi ikke gøre børn mere sarte end de er ..

    Det er da ikke ideelt men mener stadig ikke han generer nogen ... Fordi hans bevægelser kan genkendes som "muligvis" ornani skal man forarges?


  • #25   23. sep 2011 Det er ikke særlig længe siden en mand blev anmeldt for at sidde isin lejlighed uden gardiner og gøre det! Politiet rykkede ud men da det kom kunne de godt se at det ikke var for at blotte sig han havde gjort det, han havde bare ikke tænkt på de mennesker der boede i bebyggelsen overfor! Så han fik ikke en bøde men en bemækning om at få sig nogle gardiner!!

  • #26   23. sep 2011 onanisten bliver lækkersulten stopper ved den lokale brugs,han vil ha et æble ikke det første han har fat på måske det næste fy for sa....

  • #29   23. sep 2011 Han har sikkert bare filet sine tånegle...

  • #30   23. sep 2011 Linda alt for mange desværre

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #31   23. sep 2011 Sanne:

    Jeg mener så ikke at det er at gøre børn for sarte, at man ikke ønsker at de bliver konfronteret med en pikspillende mand i bil parkeret i fuld offentlighed.

    Jeg er gået forbi en bil hvor en kvinde servicerede en mand og det var ikke med hænderne, dog kunne hendes hoveds bevægelser genkendes som noget ganske bestemt der, mellem hans vom og rattet. Ganske vist blev jeg forskånet for at se alt hele "herligheden". Nok overlever jeg, men helt ærligt, hvad skal det til for, gå dog hjem i stedet for at involvere tilfældige mennesker i den slags.


  • #32   23. sep 2011 Blah: Hvor skulle de vide fra hvad han lavede hvis de er uskyldige? Der var ingen pik at se. Du kunne ifølge TS se hans arme bevæge sig i et for hende meget velkendt mønster ... Men skulle børnene kunne gennemskue det?

    Jeg er enig i at de burde gøre det et andet sted men så er situationen heller ikke værre.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #33   23. sep 2011 Sanne:

    For mig handler det lige så meget om princippet i at sidde og rive den af i fuld offentlighed hvor børn, eller alle andre for den sags skyld, kan se hvad der foregår og meget muligt se mere end, for nogle, velkendte bevægelser.

    Et barn ville nok heller ikke vide hvad der foregik hvis det kom gående forbi den samme bil som jeg gjorde, men jeg kan bare ganske enkelt ikke forene mig med at det er fint nok at folde sig sådan ud, så længe der ikke lige er pik at se.

    Det er desuden heller ikke til at vide hvordan et barn eventuelt kan opfatte en sådan situation, afhængigt af hvad det ser og oplever. Jeg erinder da selv en mindre heldig oplevelse fra da jeg var i børnehavealderen, den satte sig sgu og jeg husker det tydeligt den dag i dag, på trods af der ikke overgik nogen noget alvorligt.


  • #34   23. sep 2011 Ja enige bliver vi ikke.

    Jeg går ind for fuld frihed så længe ens adfærd ikke skader andre ...


  • #35   23. sep 2011 FØJ !!! uanset om han gør det i HANS bil eller ej så det dælme ulækkert. og MÅ IKKE gøre offentligt. står i loven, og der gives bøde for det.

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #36   23. sep 2011 Hvem vurderer hvornår det er "skadeligt"?


  • #37   24. sep 2011 TrustNo1 - Imod avl - Adopter nu!
    åh hvis det bare var tånegle, så var jeg ligeglad :o)



    Jeg er stort ligeglad med hvordan folk har deres sexliv og hvad de dyrker, så længe det ikke er foregår offentligt, har noget med dyr eller børn at gøre, så jeg ligeglad.
    men havde da aldrig troet at jeg ville opleve en p¤kspillende mand offentligt, hvor stor en chance er der for det, men det lykkedes.
    vi fik et godt grin og lavdede yderligere grin med det senere, men man bliver sku harm indeni.
    kan hellere ikke lade vær med at tænke, at der er vel ikke så langt til at han skulle blive til en direkte blotter indenfor nogle år, hvis man kan finde på at tag en hurtig spiller i bilen mens kammeraten lige er væk.


  • #38   24. sep 2011 ha ha Hysted, ja en hyggespiller, lool, ja en rigtig epilepsiryster, det må man sige

  • #39   25. sep 2011 ha ha ja, vi nåede også lige at snakke om det, om vi skulle banke på ruden på bilen, men træk i land, hvis han tændte på det og tænk hvis vi blev smidt ind i kassevognen, man tænker mange ting udover at bryde i grin og samtidig blive gal, men pervers stodder er han sku, så pas på piger, en sølvgrå peugeot kassevogn med rejeruskeren

  • #40   25. sep 2011 åh ja, man er nødt til at gøre grin med det, for det er jo ganske alvorligt, men vi har lavet så meget grin med det og kan stadig ikke stoppe.
    som jeg siger "hvad man ikke kan have i pungen, må man have i hånden".


    kan udmærket føle dig i den situation, men man bliver fuldstændig befippet, nærmest mundlammet og bagefter, så tænker man hvad man skulle have sagt og gjort :o)


  • #41   26. sep 2011 lOOL Hanne, stakkels din bror, men han taclede det som en mand, men udbrød også i Ha ha ha

Kommentér på:
ORNANIST, hvad sker der for dig????

Annonce