Hjælp til Brullypsdags gave til Mor&fars 30 års Hjælp til Brullypsdags gave til Mor&fars 30 års
Ja som overskriften lyder har mine forældre snart 30 års bryllupsdag. og der skal mine søskende og jeg sammen med mine forældre ned på en campingplads og overnatte og hygge med grill osv.
Mig og min mand vil jo gerne give mine forældre en lækker gave.. MEN MEN MEN. Hvad giver man til er par som har ALT og har råd til at købe hvad de nu ønsker så de har ikke rigtig nogle ønsker. De rejser meget på ferie både med fly til Thailand osv og med Campingvogn helt ned til Kroatien og italien osv. De har ikke nogle Specielle hobbyer udover at rejse.
Jeg har besluttet mig for at ville lave en lækker forkælelses kurv med alt hvad hjertet begærer til en af deres kommende rejser som de så kan tage med. MEN hvad skal man putte i ?
Kender jo de klassiske ting som chokolade, god vin osv..
PLEASE hjælp mig med nogle gode forslag til ting jeg kan putte i kurven. Det eneste TEMA kurven skal have er FORKÆLELSE Så alt fra noget der kan spises til Noget spa eller sådan til noget helt tredje er velkomment
Bare PLEASE hjælp mig
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.963
Så kan de sidde langt væk hjemmefra , og se på billeder af børn og børnebørn , hvis det er rigtig dårligt vejr en dag ..... :o)
Så kan de også sætte billeder ind.. og sidde og kikke på , hvor de lige har set noget spændende på deres rejse....
http://www.pixmania.com/dk/dk/foto/digital-fotoramme/1896/1/categorie.html?srcid=202&mctag=gu_goog_99&gclid=CKTZ55auuqoCFYiEDgodEBKG6g
..............................................................................................
http://www.wupti.com/Produkter/Foto/Fotorammer/?gclid=CJj73rCuuqoCFQSHDgodN2j1kw
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 163 Svar: 1.197
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.805
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
Massageolie, fodsalt, bodyscrub, dufte til dem hver især, aftersun, lækre badehåndklæder eller morgenkåber, romantisk musik, et par flotte glas til vinen, lys og stager. Hvis de læser; enten en god bog til dem hver eller noget, de kan læse op for hinanden af, eller måske en god lydbog, så de kan lytte sammen.
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Det gjorde vi til mine forældres sølvbryllup og de blev vældig glade
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 45 Hunde: 6 Emner: 249 Svar: 1.111
Det gjorde vi da mine forældre have sølvbryllup og det blev de rigtige glade for. (Vi kidnappede også lige deres hund så han også var med på billedet, det blev et rigtig godt og sjovt billede)
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 163 Svar: 1.197
Hjælp til Brullypsdags gave til Mor&fars 30 års