371 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Til de morgenfriske! ;) Til de morgenfriske! ;)

Godmorgen alle i morgenfriske HG'er! smiley Hvad skal i lave idag, på sådan en grå og trist dag?

Her i Vejle øser det ned og jeg skal endda nå alle mulige steder hen i byen idag og ordne nogle ting. Åh! Jeg frygter allerede at jeg bliver gennemblødt. Nu kan jeg også godt ærge mig over at jeg ikke har en regnjakke til abeungen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til de morgenfriske! ;)
  • #1   14. jul 2011 Heldigvis skal jeg lave nul og niks og bare nyde min ferie, så jeg skal ikke ud i det pisse vejr smiley

Mon ikke det klarer mere op i løbet af dagen, så du kan få klaret dine ærinder? smiley

• #2   14. jul 2011 Er på job, så godt man sidder inde i varmen. Håber at det holder op når det bliver fyraften, så mopperne og jeg kan komme ud på en god lang tur til stranden...

• #3   14. jul 2011 Jeg håber! For der er godt nok ikke meget ved at gå rundt i øs-pis-vejr smiley

• #4   14. jul 2011 Hva så med os der er oppe, men ikke er friske? xD hiih

jeg skal nyde at det er en regnvejrsdag.. Så jeg tager jobbet indtil kl 13, også til frisør 13.30, en tur til svigerforældrene med kæresten, så skal kæresten ha tappet blod også skal vi ud og spise med mit arbejde! Weee! what a day! smiley

• #6   14. jul 2011 Jeg skal se den første bjergetape i årets Tour de France, så det passer mig fint, hvis det regner hele dagen. Så behøver jeg ikke få dårlig samvittighed over ikke at være ude i det gode vejr smiley

Og så skal jeg vist prøve at hive nogle af alle de projekter hjem, jeg fik startet i et anflad af energi i går: Male et skab og et bord færdigt, og evt. en trappe og en væg, bære ting i kælderen (og lige rydde op dernede først), bygge et spisebord, sætte på plads i køkkenet, føre nogle ledninger gennem en anden væg og sikkert en masse mere, jeg har glemt, jeg burde

• #7   14. jul 2011 Jeg elsker i øvrigt at være i skoven i øsregn. Så plejer man at have den stort set for sig selv. Men det bliver nok ikke i dag, der er tid til det smiley

• #10   14. jul 2011 Ud og gå en hyggelig tur med kæresten, men det bliver vist ikke til noget i det her vejr.

• #11   14. jul 2011 Godmorgen - selvom jeg har været vågen nogle timer nu smiley

Jeg startede dagen med at gå en lille tur med Buddy på en halv times tid og ved 12-tiden går jeg så en lidt længere tur, selvom det regner en del. Han skal jo ud smiley
    I eftermiddag håber jeg på, at det vil klare bare en lille smule op, så jeg kan nå ud og ride på min part smiley

Så det er mest dyrene, der kommer til at tage min tid i dag smiley

• #12   14. jul 2011 Godmorgen. Sidder her på arbejdet og synes det er en halv træls dag smiley Blev små uvenner med manden i morges og synes bare ikke humøret er helt i top. Så jeg glæder mig til at komme hjem og gå med hundene, som altid plejer at hjælpe på humøret, og så skal jeg til et lille møde omkring vores træningshold i aften. Senere står den nok på et lille spor.

• #13   14. jul 2011 Hej.. smiley Har været vågen mange timer efterhånden. Ved ikke lige hvad jeg skal i dag, det siler jo bare ned udenfor.. Så tror bare jeg skal slappe af indtil min far kommer hjem ved 14-tiden, så skal jeg se om han skal have hjælp til noget i dag ang. vores ombygning

Kommentér på:
Til de morgenfriske! ;)

Annonce