{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Så blev historien ; det danske kloaksystem færdig {{forumTopicSubject}}

Vi bor i en gammel etage ejendom med højt til loftet tæt ved skov og sø.
Denne aften er jeg alene hjemme.
Kim er at taget på kursus til i morgen.
Jeg har glædet mig længe til dette kært kommet fri døgn.
36 timer til mig selv…..
Jeg kan gøre lige hvad jeg vil…
Dommeren har talt;
Thi Kendes for ret og idømmes ægteskabets hårdeste straf……
- 36 timers isolation med bad, levendes lys, 1 flaske Bailey, Nokia af modellen 6500 Classic
Som eneste besøgende må jeg invitere Leonard Cohen ind i min celle til at bygge noget civiliseret stemning op.
Dommen kan ikke ankes, men udøves straks.

Jeg går rundt og hygger mig, Gasser den rigtig. Nipper til mit store Bailey glas. Nynner med på Leonards sange. Tjekker mine sms, sender et par stykker ud i verden. Jeg forsvinder fuldstændigt ind i min egen verden.

Hen under aftenen for jeg lyst til at gå i bad.

Jeg sætter levende lys ud på badeværelset. Tænder for det varme vand og lader det løbe imens jeg begynder at klæde mig af.
Jeg går ind i stuen hvor flasken med Bailey står sammen med glasset. Slynger resten af glasset ned i halsen og fylder atter op.
Jeg går hen til anlægget og sætter Leonard til at spille forfra, skruer lidt højere op og så smutter jeg ud under bruseren.

- Uuuhhhmmm!!

Jeg føler straks vandet saliggørende varme på mine skulder. Jeg griber efter bodyshampooen og skraberen fra Venus og påbegynder det enorme arbejde med at fjerne alt uønsket hårvækst fra mit legme.

Og så skal håret have en omgang, Først med shampooen, Sæbe ind, skylle ud og så en ordentlig hårkur for at give noget næring til de trætte tørre spaltet sommerspidser.
Eftersom det skal sidde 5 min. for at virke optimalt, beslutter jeg mig for, at sætte mig ned på bunden af kabinen i samvær med mit glas Bailey og tonerne fra Leonard.

Uuuh passe på… De dyre dråber tåler ikke fortynding. Hvem der bare havde en vandtæt cigaret lige nu.
Leonard toner sætter gang i bevægelserne i mit indre øre. Hammeren, stigbøjlen og arm bolten, arbejder sammen i skøn forening, om at sende de smukkeste signaler til det musiske center i min hjernen og jeg overgiver mig totalt til denne tilstand af
- Ro og befrielse. Varme og fugt. Nikotin og alkohol.

Vandet siler stille og roligt ned af min krop.
I synkron stiger vandstanden i bunden af kabinen med min promille i blodet.

Jeg har det fantastisk. Sidder med lukkede øjne og er helt i min egen verden.

Pludselig mærker jeg noget ved mine ben ...

Jeg tænker;

" Det er forhænget der blafre lidt i varmestrømmen "

Nu mærker jeg det igen, men denne gang meget længere oppe af mine ben.

Jeg forsøger, at skubbe lidt til forhænget, men har lidt problemer med at styre mine bevægelser.

Noget slikker på mine ben....

" Føj for satan!! Hvad sker der?? "

Jeg åbner mit ene øje lidt på klem, kigger ned og begynder at

SKRIGE VILDT .....

Jeg ser noget sort, småt og pelsbelagt nede ved mine ben.

Jeg basker vildt rundt med alle mine lemmer. Glider rundt i kabinen. Vælter glasset med Bailey. Hårkuren begynder at løbe ned i mine øjne.

Alt imens synger Leonard videre på sin kæmpe succes ..

Suzanne !!

En tanke slår pludselig ind i min hjerne og som lyn fra en klar himmel ved jeg helt sikkert,

" At der er rotter i badet "

Jeg kommer nu op på knæ, kravler ud af badet, griber et håndklæde og styrter ud af rummet og smækker badeværelsesdøren hårdt efter mig.

Jeg løber videre ind i stuen og tænker:

" What to do now ?"

" Er der en akut linje til Dansk Skadedyrs bekæmpelse?"

" Eller skal jeg finde et andet sted at sove i nat? "

Nå men, jeg for alligevel så meget hold på mig selv og promillen, at jeg er i stand til at gå ud i køkkenet, skylle hårkuren ud og finde en ny pakke smøger.

Sætter mig lettere chokeret i sofaen, tænder en smøg og sætter Leonard på pause med fjernbetjeningen.

Der er nu helt stille i stuen og jeg kan høre at det pusler ude fra badeværelset......

- Små skrabe lyde med lidt piven til.....

Jeg tør simpelthen ikke gå derud!!

Jeg ringer til min bror og sætter ham ind i situationen. Han lover at komme straks.

Nu hvor hjælpen er på vej, falder jeg mere til ro og føler egentlig godt, at jeg kan klare det her indtil forsvarsstyrkerne dukker op om en ½ time.
Jeg sætter kaffe over, da jeg har sat Baileyen på pause sammen med Leonard.
Tager tøj på, lytter til badeværelset, men nu er der helt stille derude...

Lillebror kommer efter 27 min. belæsset med musefælder, rottegift, ost, lassoer, tykke havehandsker og sin bedste ven Henrik.

De sætter sig i sofaen og jeg servere aftens oplevelser sammen med kaffen til uventet gæster, Gevalia!!

De beslutter sig for at den bedste taktik må være, at en åbner døren samtidig med den anden står foran med handskerne på, parat til at indfange kalorius.

Som planlagt, så gjort .....

Henrik åbner døren stille og forsigtig,
Lillebror står klar..

Da døren er åbnet på klem springer der en rotte frem imod lillebror....

Han rækker frem og griber med sine havehandsker ...

- En lille sort våd Tjekkisk rottehund som lystre navnet

BERTIL smiley

Jeps , det var lille frække Bertil, der var listet ud til sin mor i badet , slikket på hendes ben og forskrækket hende i hendes mindre ædruelige tilstand.

Moralen i denne historie må være;
- Alt kan gå galt, når man invitere Leonard Cohen ind i cellen!!
Højtærede Dommer …..
Jeg erkender mig …….Ikke skyldig i denne sag!!
Shame on you , Leonard !!
( Næste gang invitere jeg i stedet Thomas Helmig!!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev historien ; det danske kloaksystem færdig
  • #1   19. jun 2011 haha hvor fedt , og hold da op, du kan da bare finde ud at servere den ! smiley

• #3   19. jun 2011 Har du overvejet at begynde at skrive for alvor ?
    Fik gåsehud og nakkehårene rejste sig.
    da jeg llæste hvad det var skreg jeg af grin, manden gloede på mig og hundene begyndte at gø

• #4   19. jun 2011 jeps , det har jeg !!

Jeg har samlet alle mine tidligere indlæg ( som " bare " er skrevet hurtigt ) og nu er jeg så begyndt på det kæmpe arbejde og finpudse dem.

Denne historie er en tidl. skrevet som jeg så blev færdig med igår at pudse til , putte superlativer ind og krydre den mere.

men puha , jeg i har i denne weekend arbejdet med 10 og så mangler jeg blot 64 , så har jeg været alle igennem.

jeg for svar i næste uge fra et forlag med en bedømmelse af mit evt. talent.

Kommentér på:
Så blev historien ; det danske kloaksystem færdig

Annonce