hjallerrup marked!! hjallerrup marked!!
hej...
min forlovede og jeg skulle til cm-træf i mosten (nær allingåbro) og da vi var på vej ud af døren finget min veninde (maja H her inde fra) om vi ikke skulle på hjallerrup marked men jeg måtte desværre skuffe hende da vi skulle derud men da vi havde været der i ½-1 time kunne min forloved godt mærke på mig at det ikke var noget for mig så han spurgte om jeg hellere ville have været med maja derude og det måtte jeg jo så indrømme at det ville jeg og så sagde han at hvis maja stadig var med på den så syntes han at maja og mig skulle tage afsted så jeg spurgte maja pænt om hun stadig ville og det ville hun så der tog vi op idag det var godt nok noget af en køretur men det var bare så hyggeligt og det ville jeg gerne gøre igen... for det var bare så hyggeligt... (men tror det ville være meget mere hyggeligt hvis man havde en hest og skullle ud og se på noget til den men det skulle maja så jeg kigget da også men det ville da have været noget andet hvis man selv skulle finde noget også) det eneste jeg kunne sætte - ved var dyrenes forhold det var ikke sjovt og se og man havde det helt dårligt på deres vejne og det var både ved hestene, marsvinene og kaninerne (vi så ikke andre dyr, jo gæters hunde men ikke andet)
men jeg fik da købt noget af min forloveds fødselsdagsgave (han har fødselsdag d. 7/6 så det er jo kun om få dage) og 2 pircinge stænger og et par kærlighedsterninger (maja fik købt meget mere)
var nogle af jer der ude og hvad syntes i??
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
jul 2005
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
jul 2005
apr 2005
Følger: 91 Følgere: 88 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 1.460