Takketale - Hvad synes du? {{forumTopicSubject}}
Kære mor og far. Tusind tak for festen, og for alle de andre ting I har gjort. I hjælper gerne med at dele reklamer ud hvis vejret er dårligt, I kører mig til ridning hver evig eneste torsdag, I tager med mig til alle mine ridestævner og I har købt Felix til mig, Simone og Cecilie. Tak. Selvom vi godt kan skændes indimellem, elsker jeg jer.
Simone og Cecilie. Selvom vi ikke altid kan enes, så er jeg glad for at I er her. Her ville være alt for stille og kedeligt uden jer.
Til slut vil jeg gerne takke alle jer der er kommet for at fejre dagen sammen med mig, og tak for gaverne. Dem er jeg rigtig glade for. Ekstra tak til jer der har hjulpet med at få denne fest op at stå ved at hjælpe med maden, rejse telt, vaske gulv og stole, lægge terrasse og jeg ved ikke hvad.
Nu syntes jeg at vi skal rejse os og skåle for mine dejlige forældre.
Hurra, hurra, hurraaaaaa! Skål!
-------------
Så blev jeg færdig med min takketale til imorgen, hvad syntes du? Du må meget gerne komme med forslag til rettelser og konstruktiv kritik, tak
feb 2011
Følger: 48 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 28 Svar: 325
Jeg har selv en datter der skal konfirmeres her den 8 maj..
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Godt gået min pige , lad os endelig høre hvordan dine forældre reagerede på talen
Rigtig god fest
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Den er rigtig fin
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.070
Er Simone og Cecilie yngre eller ældre søstre?
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
Bjerggeden: Tak, og det skal jeg nok lige skrive
Frejamusen: Tak
Margit N: Det var da en god ide!
Blah B: Tak De er yngre. Simone er lidt over 1 år yngre end mig og Cecilie er cirka 3 år yngre end mig.
M Hysted: Tak. Det håber jeg da de gør
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.070
Jeg blev takket, som den ældste, af mine yngre søskende, for at have gjort alt det vi ikke måtte som den første, så de slap billigere, da det blev deres tur
Du kan jo love dine søstre at gøre det samme, som tak ...så bliver dine forældre EKSTRA glade, hehe
Tillykke med i morgen
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
Takketale - Hvad synes du?