Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lav?
  • #1   19. maj 2006 Jeg har givet lav til én hund herinde. Det er fordi den har et billede kun og du kan ikke se hunden på billedet.

Byder mig hverken om at give eller modtage lav.

• #2   19. maj 2006 umiddelbart er der da ingen hunde der fortjener en lav.....de er jo alle dejlige ....

man er lav HVIS man giver en lav!

• #3   19. maj 2006 jeg har personligt droppet de point generalt.... jeg hverken giver eller ønsker point (hvilket jeg har skrevet på min profil) der er dog ingen der retter sig efter det....

bryder mig ikke om det, da det giver dårlig stemning...

Lykke

• #4   19. maj 2006 Tinna - Præcis. Jeg giver ikke lav eller middel til nogen. Kun høj og hvis det er en hund jeg ikke bryder mig om lader jeg bare være at give noget. Der er ingen grund til at gøre det negativt, alle hunde skal der være plads til.

Lr & Lh - Lige præcis ! Det er helt rigtigt.

Lykke & FF - Nej har godt set nogle der skriver at de ikke ønsker at modtage point, hvor folk giver alligevel.... Tror måske ikke folk læser profilen men kun kigger på billederne..

• #6   19. maj 2006 Stephanie: var SÅ tæt på at oprette et indlæg om det i går aftes, men var simpelthen for træt.. Dejligt at der er andre der har de samme tanker.. Jeg gjorde det heller ikke og har kun givet 2 hunde middel til at starte med, fordi jeg ikke var sikker på hvordan de der point foregik.. Troede at høj var meget speciel, men det fandt jeg så ud af at den ikke var.. Men jeg bruger helt sikkert ikke mine lave.. Kan ikke få mig selv til det og kan ikke se nogen grund til det!

• #7   19. maj 2006 Hvis hunden ikke er en *høj* i mine øjne, så bedømmer jeg den bare ikke (halvdelen af tiden er det mest dovenskab der gør at jeg ikke dømmer)

Kommentér på:
Lav?

Annonce