26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Av av av av AV! :O( {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået en nerve eller sådan noget i klemme i min skulder i forgårs, og kan bare slet ikke få min skulder til at gå i orden igen. Synes snart at jeg har prøvet alt :O(
Jeg har prøvet at stå under en varm bruser i laaang tid, hvor jeg stille og roligt har bevæget in skulder (dette har jeg gjort ca 5-6 gange nu på de sidste par dage)
Sat med en varmedunk på skulderen
Fået en times thai massage hvor hun kun fokuserede på min ryg...
Og det gør stadig helt vildt ondt (massagen virker dog til at have hjulpet en smule)
Det eneste tidspunkt hvor jeg ikke har haft vanvittigt ondt var da jeg var på arbejde igår, og blev ved med at bruge min skulder hele tiden. Men lige så snart at min skulder får lidt ro vender smerten hurtigt tilbage.
De sidste par nætter har jeg næsten ikke sovet og må indrømme at jeg er ved at være helt udkørt nu :O(
Er der slet ikke noget jeg kan gøre for at få min skulder i orden igen???
(har selvfølgelig taget smertestillende i håb om at det kunne tage nogle af mine smerter)
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 907
Prøv at få en tid hos en kiropraktor. De kan nogle tricks....
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
Varmen får vævet til, at udvide sig og der klemmes derfor endnu mere på nerven!
Isposer, kiropraktor og god bedring...;0)
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
Det hjælper at bevæge sig, for det øger blodgennemstrømningen.
Det kan jo være både en nerve - eller noget muskulært. Som jeg har forstået det er det kulde ved nerver - og varme ved muskler
Varme hjælper her - jeg pakker ryggen ind i strik af hundeuld - det er virkelig godt. Giver super varme.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.624
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Tror måske at det nærmere er noget muskel ting jeg bøvler med, og ikke en fastklemt nerve. Det gør ihvertfald mere ondt når min skulder bliver kold. :O)
Men vil prøve at kontakte min læge på mandag hvis det ikke er blevet bedre (det er desværre for sent nu) Og så ellers krydse fingre for at min skulder snart beslutter sig for at blive normal igen :O)
Vil det mon kunne hjælpe hvis jeg får en omgang massage igen i dag?
Av av av av AV! :O(