nabokrig?? og hunde nabokrig?? og hunde
jahh, vi vi bor i et hus, hvor der er 2 lejligheder, vi har den ene og så bor der 2 på 55 år ovenpå. det hele startede med at jeg blev svinet til af ham, da jeg kommer sent hjem, da jeg har aftenarbejde. efter det holdte vi åbentbart også forkert´, der har åbent bart stået usynligt udenfor, hvor vi må holde.
vi valgte egentlig bare at gør det, da vores udlejer er 75 år og stadig dyrelæge. så han havde nok, synes vi. men så begyndte han at true med politiet og jeg gik over og fortalte alt til udlejeren. han er meget konfliktsky. så hans svar: i må gerne holde ved mig. og han håbede også snart de flyttede, for han var også træt af dem.
i nat skulle jeg så hente min kusine fra julefrokost og min ven som jeg bor med, var til julefrokost.men han kommer så hjem inden jeg kommer hjem. men han var fuld, så tager det altså lidt længere tid at åbne døren, så Balder piver lidt, for han vil jo hilse på ham. så åbner naboen vinduet og sviner min ven til. vi kunne ikke passe hund, og alt mulig, han spørger pænt, hvad vi gør forkert. og det var bare at han ikke var hurtig nok med nøglen. så bliver han mere grov, da min ven sagde det var et underligt grundlag for den raserianfald. så nu har han sagt, at hører han en lyd fra balder i morgen, så skete der noget. og det var godt vi snart var ude, for det skulle han nok sørge for. hmm.
hvad skal vi gør nu??
lige p.t hører jeg på deres hund gø. den står altid udenfor og gør en times tid, når der går nogen forbi.
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
han kan finde på at ringe og sige mine hunde står udenfor og gør men jeg sidder selv inde i stuen med hundene så hvis jeg svarer jamen altså mine hunde er indenfor og det er den anden nabos hund der gør siger han bar jamen så få dog den til at holde kæft og smider på :S
det kan da umuligt være mit problem at naboens hund gør(vi bor forresten ude på landet). han har truet med at melde os til politiet hvor jeg så siger jamen de kan han da bare gøre for jeg ved det ikke er mine hunde.
Jeg har snakket med naboen længere omme og han siger han aldrig hører mine hunde(der er nogenlunde samme afstand bar over mark og ikke vej).
jeg har intet hørt siden sidste vinter
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.456
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 189 Svar: 545
er ret overbevidst om, at det er fordi de 2 andre ting der har været i vejen, ikke er lykkes for ham, at trække os ned.
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 189 Svar: 545
nabokrig?? og hunde