533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Opskrift søges Opskrift søges

Afledt af en anden tråd (Hvidt brød) jeg lavede for lidt tid siden, søger jeg en opskrift på pølsehornsdej som er lidt grovbrødsagtig, dvs. ikke kun hvidt brød, men det skal smage lige så mums som almindelige hvide pølsehorn.

Jeg har aldrig lavet pølsehorn før, så vil gerne vide om pølserne skal ristes lidt på en pande inden de puttes ind i dejen.
Om jeg kan lave dejen og viklen den om pølsen og så proppe det i fryseren ubagt eller om de skal bages lidt, bare ikke helt færdig og så i fryseren.
Dem man køber i frosten i supermarkedet, de er jo ikke bagt overhovedet så vidt jeg ved.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opskrift søges
  • #1   7. dec 2010 Jeg bruger en almindelig franskbrødsdej, du kan evt putte grahamsmel i. Det giver et lidt grovere pølsehorn, uden der er kerne.
    Jeg rister ikke pølserne, jeg vil bage den først også i fryseren. Så tager du bare en pose op og varme, de er li så lækker som nylavet. Det syntes jeg.

Håber det gav mening.

• #2   7. dec 2010 Ellers kan du udskifte hvedemelet med hvid hvede, som er fintmalet mel med alle skaldele, så der stadig er mange kostfibre i, men "skrukturen" er den samme - så vidt jeg har forstået smiley
    Jeg er stor tilhænger af hvid hvede smiley

Nej jeg rister heller ikke pølserne inden og plejer også at bage færdig og så fryse - om man kan det andet ved jeg ikke smiley

• #3   7. dec 2010 Kender ikke det hvide hvede, så er ikke sikker på at det er noget jeg tør bruge.
    Er grahams mel groft nok til at overvinde den dårlige egenskab i hvedemel (hvidt brød) ??

Kommentér på:
Opskrift søges

Annonce