{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

film hunde {{forumTopicSubject}}

det er altså vildt, hvad de kan med film hunde;) sidder lige og ser en film og nogen golden retriever, der bliver stjålet. og de bliver ikke ligefrem behandlet godt, der hvor de ryger hen, indtil de gode finder dem, hvordan mon de kan vende hundene til, at det er noget godt?? Balder ville da blive meget utryg!
og en af hundene, vaskede ruder på biler og en anden lærte en lille pige at spille bold. sejt! Balder må gerne se, hvor lydige de er, men nej han sover;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  film hunde
  • #1   5. dec 2010 og de har tøj på, da de er med i holdet i det bold noget de spiller. Balder ville dø, hvis han skulle have kasket på og alt mulig;) og han ikke må løbe efter bolden. jeg er fasineret;)

• #2   5. dec 2010 Hej

Jeg har lavet reklamer med forskellige dyr og der har vi vores hemmeligheder. Noget af det er selvfølgelig lavet med god teknik, men hvis du kigger rigtig godt efter, er det ikke altid de samme dyr der bliver brugt hele vejen igennem ;.)

• #3   5. dec 2010 hehe synes det sjovt når man kan se det andre hunde der blevet brugt til forskellige scener
    fx i hund og kat imellem
    der skifter beaglen fra at være hanhund og tæve engang imellem

utroligt de ting de kan lære hundene, jeg stod næsten og klappet i hænderene da min salto lærte at røre en lighter med poten for at få godbid. havde aldrig troedet han kunne lære sån noget

Kommentér på:
film hunde

Annonce