476 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

hvad siger jeg til min arbejdsgiver... hvad siger jeg til min arbejdsgiver...

Når jeg er godt på vej ned i et dybt sort hul og kan mærke at det hele ramler og tuder konstant over ingen ting og ikke kan overskue noget, føler ikke min ADHD medicin virker og det er noget lort med forholdet.... kontaktede min læge som så kunne tilbyde mig en tid hos psykolog kl. 14.15 i dag, alternativet er at jeg skal vente 14 dage og så er jeg bange for det går helt galt inden da... Skulle egentlig være i skole, men kan ikke overskue det og skulle møde på job kl. 13... hvad skal jeg sige til min chef??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad siger jeg til min arbejdsgiver...
  • #1   26. okt 2010 tror jeg i første omgang ville melde mig syg og så en dag tage op og snakke med ham om hvordan han vil helt sikkert forstå dig og det er meget nemmere face to face end igennem en telefon

• #2   26. okt 2010 At du skal til psykolog klokken 14,15.

• #3   26. okt 2010 Er bare svært... sidder og tuder nu over tanken om at skulle ringe til ham og sygemelde mig, får så dårlig samvittighed over det, føler virkelig at jeg svigter ham, det er det der gør det så pisse svært :'o(

• #4   26. okt 2010 Ville nok også melde mig syg og så tage op til psykologen og snakke med hende om hvad du skal sige til din arbejdsgiver.. Det er meget godt at lave en plan.. Nogle mennesker har det godt med at være helt ærlig og sige hvad der er galt.. Andre mennesker har det bedre med kun at fortælle en lille del af det.. Men jo mere ærlig man er og jo mere man fortæller sin arbejdsgiver, jo mere forståelse møder man nok. Det er i hvert fald min erfaring..

Men snak med psykologen om det.. Det gjorde jeg og det var rigtig dejligt! smiley

Og så god bedring med dig.. (og se at komme ud af det forhold, forsikringspræmie eller ej!!)

• #5   26. okt 2010 Det er bedre at du tænker på hvad der er bedst for dig lige nu og det er klart at tage til psykolog og få noget hjælp. Det vil enhver chef kunne forstå.

• #6   26. okt 2010 i forhold til dit adhd er det rarest at han ved det og for den sags skyld også ved noget om hvor svær grad. det er vigtigt du fortæller ham hvordan du reagere i forskellige situationer

min kæreste har adhd og har lært at det er vigtigt at både hans kollegaer og arbejdsgiver ved hvad det går ud på. Min kæreste er blevet noget bedre og kan efterhånden undvære hans medicin

jeg tror det er nemmere at sige det face to face til din chef og han vil helt sikkert forstå dig... hvis ikke du vil hen på arbejde tror jeg det er rarest bare at melde sig syg og så måske efter psykolog tage hen og snakke med ham(self kun hvis du har fåët det bedre af det)

• #7   26. okt 2010 hvis du ringer nu har han jo klart en mulighed for at finde en anden

• #8   26. okt 2010 Tror ikke at du sådan bare lige får det bedre fordi du har været til psyk en gang, men derfor ville jeg nok alligevel tage op og snakke med ham face to face som de andre skriver... smiley

• #9   26. okt 2010 Skal jeg bare sige 'Hej Thomas, jeg har det a h***** til oppe i mit hoved og føler at jeg er nede i et sort hul og at mine ADHD piller ikke virker så jeg er blevet tilbudt en tid hos en psykolog i dag kl. 14.15 og alternativet er at jeg 14 dage, hvilket jeg ikke kan' ??

• #10   26. okt 2010 Som medarbejder har man ikke pligt til, at fortælle hvad man fejler... Du kan bare sige, at du er syg. Det skal han acceptere...

God bedring og pøj pøj med det hele....

• #11   26. okt 2010 Har lige snakket med ham og sagde stort set det som jeg skrev herinde og svaret var 'Jamen jeg synes bestemt at du skal ta' afsted til psykologen og få snakket om det og så synes jeg at du skal ta' en slapper resten af dagen og jeg synes at du skal blive hjemme bagefter hvis du ikke føler at du har overskud til at komme'. Han er fin nok og er så forstående, har bare så dårlig samvittighed overfor ham :o(

• #12   26. okt 2010 Mette J - Dejligt.. Det er altid dejligt at få overstået...

Du skal overhovedet ikke have det dårligt!! slet ikke... At have det psykisk dårligt er en lige så god grund til at blive hjemme som alt muligt andet... ! smiley

• #13   26. okt 2010 Problemet er jo bare at det ikke kan ses og så er der mange der har svært ved at se det... f.eks. ham jeg bor sammen med, han har også svært ved at håndterer og accepterer min ADHD på trods af at han har vidst det fra starten af. han kan ikke forstå at jeg kan have svært ved at overskue simple ting som at gå i skole, arbejde, lave mad, rydde op, vaske op, gøre rent osv.

• #14   26. okt 2010 Mette J - Var det ikke dig der skrev i den tråd med utroskab ang. din kæreste?? Ud fra det du har fortalt tror jeg bestemt ikke at det er dig der er noget galt med!! Det lyder som om at han er en idiot og at du skal komme væk fra ham...

• #15   26. okt 2010 Jo det var mig... men skal dog siges at han ikke har været mig utro. Men "bare" taler enormt grimt til mig og ikke kan håndterer mig fordi at jeg er selvstændig og har mine meninger om ting og er ikke typen der ændre den fordi at der er en der synes jeg skal.

• #16   26. okt 2010 Mente heller ikke at han har været dig utro, men hvis han snakker sådan til dig så skal han da ud... At du er en selvstændig kvinde med dine egne meninger skal du være stolt af! Og hvis han ikke kan håndtere det er i nok ikke rigtige for hinanden..
    Hvis han er med til at du har det værre så er der da ingen grund til at du er sammen med ham.. Jeg ved godt at man ikke bare sådan lige går fra en kæreste.. For lidt over et halvt år siden gik jeg fra min kæreste efter 6 år.. Det er ikke sjovt at erkende at man ikke passer sammen, men man får det altså meget bedre af det..
    Du skal tænke på dig selv og gøre det som er bedst for dig!

Kommentér på:
hvad siger jeg til min arbejdsgiver...

Annonce