Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andriod
  • #1   14. sep 2010 advanced task killer. Lukker programmer for dig, så de ikke kører i baggrunden

nummeruglen, slår tlf numre op når de ringer til dig, - hvis det altså er numre du ikke har i din tlf bog

google translate, siger vidst sig selv. (:
    3G watchdog holder øje med dit MB forbrug af nettet..
    tjekbenzin -. siger vidst os sig selv. (:
    WIFI manager . holder styr på tilgængelige trådløse netværk
    google goggles.. , tag et billede af en eller anden ting, og google goggles, googler det for dig. smiley

a flashligt - laver din blitz eller skærm til en lommelygte,,
    tv2 nyhederne. . siger sig selv. smiley
    Bartender - slå alle de drinks op du har lyst til..
    sms counter . tæller sms
    Batterytime Lite.. viser procent af dit batteri

håber det kunne bruges,,

hvis du selv bruger andre må du gerne skrive dem smiley

• #2   14. sep 2010 Tvtid og ONTV - ja siger vel sig selv, men er en tv guide.
    TrainInfo - giver overblik over alle togafgange.
    Currency Converter - valutaomregner.
    Movie Finder - finder biografer, tider, film.
    Zimly - medieafspiller, synes den er bedre end den der er installeret på tlf'en...

...og en masse andre jeg ikke rigtig bruger....

• #3   14. sep 2010 Jeg har en app, der hedder zedge, hvor man kan hente ringetoner OG baggrunde gratis..

Nogen med Samsung Galaxy S?

• #4   14. sep 2010 Jeg vil også have en android.... ;-(

• #5   14. sep 2010 Også miiiiig!

• #6   14. sep 2010 Jeg har en HTC legend men er utilfreds med forbindelsen smiley

• #7   14. sep 2010 Advanced task killer - som beskrevet tidligere
    Geobeagle - program der kan anvendes til geocaching (har dog ikke lige prøvet det ;))
    Handscent - sms program.
    og nogle forskellige spil, f.eks. sudoku som jeg spiller rigtig meget, så det har jeg 3 forskellige udgaver af smiley

Jeg har en htc desire og synes faktisk ikke der mangler så mange ting der på, men kan se at michael lige kom med nogle jeg godt lige kunne bruge. F.eks. den til batteriet.

• #8   14. sep 2010 Jeg har mange, men mest spil. Det er god tidsfordriv når man f.eks. kører i tog - eller man har en søster der er misundelig over ens tlf smiley

Men jeg har
    TV2 Nyheder
    FML (fuckmylife) - sjove historier
    Sudoku varianter
    Domino (rimelig ringe)
    Mahjong (lige så ringe)
    Wordsearch (ikke sååå godt)
    Puzzles i mange varianter
    Zedge - ringetoner og wallpapers, dog virker wallpapers ikke :-S
    DailyHoroscop - horoskoper
    Photoshop Express - Mini PhotoShop
    DailyStrip - Små sjove cartoons striber
    Ontv - Tvguide
    Genial Writing - Lille notesblok program, ret cool
    Jokes - Tja, jokes? smiley
    Jewels - Et lille spil
    Solitaire free - En masse forskellige kabaler
    Bible Verses - Små bibel vers
    Love poems - Små kærlighedsrelaterede vers
    The drinking game - Drikkespil, har ikke prøvet det endnu
    Sms counter

Hmm, blev da en del alligevel smiley

• #9   14. sep 2010 Jeg er snotdum til sådan noget. Har lige fået mig en HTC Desire. Men hvordan downloader i de apps der? Jeg kunne godt bruge den der som lukker de programmer ned som hele tiden kører i baggrunden. For min HTC holder ikke batteri længere end 1/4-½ døgn...

• #10   14. sep 2010 Du går på marked og søger på advanced task killer f.eks. og så trykker du på den og scroller ned til installer, så går det hele af sig selv. Der kommer så et ikon oppe i menulinjen foroven når den er færdig. Du trækker menuen ned og trykker på den. Resten guider den dig selv igennem smiley

• #11   14. sep 2010 Men kan ikke rigtigt komme i Marked. Jeg skal have en eller anden konto? Fatter hat af sådan noget xD *Pinligt*

• #12   14. sep 2010 Har faktisk ik rigtig nogen.. Vi er ik så gode venner.. Så leder jeg stadig efter en app der ka slette de fødte programmer der bare ligger der for at fylde

• #13   14. sep 2010 Maiken - Hmm nej jeg har kunne komme på fra dag 1 uden oprettelse eller noget. Skriver den noget når du forsøger eller?

• #14   14. sep 2010 Ja, at jeg skal oprette en konto. Fatter ikke hvad det er :o(

• #15   14. sep 2010 det lyder sgu mærkelig.. Hmm..

Prøv at formater dit SD kort evt. indstillinger - SD kort og telefonhukommelse (eller sådan noget) - demonter SD-kort - formater SD kort (men tror nok det sletter det du har liggende der på, men der er vel næppe noget når du nu ikke har kunne hente noget på marked)

• #16   14. sep 2010 Hmm eller forresten har du oprettet din google konto? Altså eks. gmail.

Det satte jeg op da jeg startede den første gang, og er måske grunden til at jeg bare kunne gå på med det samme.

• #17   14. sep 2010 Nu har jeg gjort det og kan stadig ikke gå på Marked. Det eneste jeg fik ud af det var, at mine billeder blev slettet.

• #18   14. sep 2010 Nej sådan en har jeg ikke. Hvad skal jeg bruge den til?

• #19   14. sep 2010 Jamen jeg har gmail.com som mit mailprogram i stedet for f.eks. hotmail og lignende. Ved at bruge den, som er standardprogrammet på telefonen også, vil den synkronisere med din mail og der ligger også en rigtig fin kalender derinde.
    Dette gør at når jeg sidder på computeren og smider en ny aftale i kalenderen, kommer den automatisk ind i min kalender på telefonene og omvendt, så det er hele tiden up to date. Og hver gang jeg modtager en mail kommer den ind på telefonen hvis jeg har den på nettet, og kan svare med det samme osv.
    En sidste lækker ting er at da jeg oprettede alle mine kontakter på telefonen kom de automatisk ind på min mailkonto og kan nu fremover blot sende dem derfra og ind på nye kommende telefoner i stedet for at bøvle med det på telefonen smiley

Ej er da ked af at dine billeder røg smiley Håber ikke det var nogle af dine meget vigtige billeder. Vil lige opfordre dig til at sørge for at få lavet sikkerhedskopi af telefonen jævnligt, så har man tingene selvom der skulle gå koks i telefonen f.eks.

• #20   14. sep 2010 Nej det var bare alm. billeder af dyrene.
    Hvordan laver man en sikkerhedskopi?
    Har lavet en gmail og har fået en masse på telefonen nu, tror jeg, men om det fungere har jeg ikke afprøvet endnu :o)

• #21   14. sep 2010 Håber det kommer til at virke smiley

Jamen den er jo indstillet til at lave en kopi selv, hvor man selv bestemmer tidsintervallet (det mener jeg i hvert tilfælde jeg skulle under opstarten). Men du sætter den til computeren og kopierer tingene over i en mappe som du opretter til formålet smiley

• #22   14. sep 2010 Tror bare jeg siger skidt pyt hvis jeg mister alt på mobilen hvis der går ged i noget xD

• #23   14. sep 2010 du ska oprette en g-mail for at komme dertil.. Jeg har været tvunget til at oprette hos dem for at kunne få de programmer der

• #24   14. sep 2010 Ja det kan jeg også se ved at kigge lidt rundt på forskellige forums. jeg har bare aldrig tænkt over det da jeg har haft min gmail i 4-5 år, så det var bare naturligt for mig at oprette den da telefonen blev startet op smiley

Kommentér på:
Andriod

Annonce