Så blev hjertet knust:( Så blev hjertet knust:(
Ja jeg har fået knust mit hjerte godt og grundigt! Og hold kæft hvor gør det dog ondt:( jonas og jeg har været sammen i 4 år og 6 måneder og boet sammen. For et år siden smed hab en bombe med han ikk vidste om han ville det her mere, vi håndtered det og jeg fandt ud a det handlede om jalousi jeg måtte slette alle drenge nr i Tlf og jeg fulgte "vores " aftale til punkt og prikke for a beholde manden jeg elsker! Igår smed han den så igen grunden vidstehan ikk :s jeg tudbrølede så meget a jeg måtte til sidst ud a huset hab fik/får mig til a føle jeg er den eneste lort i forholdet fordi jeg ikk er kæreste agtig nok osv osv jalousi som der ingen grund er til . Jeg sagde nu vi snakker om a skide op ahinandens ryg så sku han lærer ikk a lyve mig op i ansigtet dag på dag om hva han render og laver udenfor hjemmet for det vidste jeg jo godt. Jeg har det så elendigt kan ikk koncentrer mig om min elev plads og hjemmets opgaver sidder bare og tuder han lader som om intet er sket og er ikk engang kommet med en endelig afgørelse på vort forhold:s jeg tror grunden til jeg ked er jeg dybt trygheds narkoman puha lidt langt undskyld
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.005
At du sidder og venter på HANS afgørelse, kan jeg slet ikke forholde mig til. Det der er ikke kærlighed, det er psykisk terror IMO.
nov 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 185 Svar: 772
Jeg vil foreslå dig at snakke med din læge om det, det kan gå hen i en depression som det gjorde for mig.
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.315
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Hvis manden lyver om hvad han laver i hverdagen, men alligevel er mistroisk overfor dig, er der så ikke nogle klokker der ringer?
Tyv tror hver mand stjæler...
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
Vil du kunne holde til det ? og syntes du ikke at du fortjener en der ikke kunne forestille sig andet end at være sammen med dig ?
Kram her fra , det en træls en og få , har selv fået smidt den i hovedet før af en kæreste .
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
Det var dog en irriterende situation at stå i. Dyb medfølelse herfra!
Det gør ondt og det tager lang tid. Men vil som Helle sige, at det grænser op til "psykisk terror". Han presser dig ud hvor du står halvt ude over skrænten, det skal du ikke finde dig i.
Det koster MANGE timer og MANGE tårer. Men dagen kommer, hvor der vil være flere smil end tårer.
Jeg græder stadigvæk nogle aftener over min eks, som skred for fire måneder siden, men der er flere smil end tårer.
Vi er her i hvert fald for dig :o)
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
Selvfølgelig er du bange! Det er en ny situation. Det er HELT OK at være bange. Selvom det er svært.
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.315
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
nov 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 185 Svar: 772
Hvis dette er 2 gang han laver tricket så vil han nok gøre det igen=(
så for dig og dit hjertes skyld, følg dit instinkt
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
Så enten skal du udbede om at få et svar, eller også skal du selv tage en beslutning, og sige at han skal flytte eller at du flytter. For det han gør nu, er psykisk terror, han går og godter sig over at han nu har skovlen under dig, fordi du er så ked af det, og bange for at miste ham. Måske en slags payback for de gange han føler(inde i hans hoved) at du har gjort ham jaloux.
Tro mig, han er ikke det værd, du er mere værd end det. I hvert fald, er du nød til at lade ham vide, at du ikke vil finde dig i ikke at vide, hvad det bliver til. du kan f.eks midlertidigt flytte ud til dine forældre eller lign(han skal ikke vide at det er midlertidigt), så han kan se, at du mener det, når du siger at du ikke vil vente på at HAN beslutter sig.
Og det kan være i sidste ende, at han slet ikke er det hele værd. Så er der helt sikkert en anden derude til dig...
Pas på dig selv:-)
okt 2007
Og i længden er det endnu værre, end at stoippe nu. Du vil komme til at gå og skulle passe på, hvad du siger og gør, for ikke at gøre ham misfornøjet. Vil du kunne have tillid til ham igen? Vil du kunne være tryg i sådan et forhold?
Jeg ville tørre mine øjne, tage min hund og gå en lang tur. Nogen gange tænker man mere klart med en lang gåtur.(Eller, det gør jeg ihvertfald).
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 248
drop idioten og kom videre... et forhold hvor man ikke er ærlige og ikke stoler på hinanden er ikke værd at kalde et forhold... skil dig af med ham og kom videre i livet...
og ja jeg ved godt det ikke er sødt sagt men det er det eneste rigtige
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 85 Svar: 2.044
jul 2007
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 125 Svar: 638
jul 2007
okt 2007
Han har dig jo lige præcis, hvor han vil have dig!
Læs KR's indlæg. Kan kun tilslutte mig, hvad hun og alle andre skriver.
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.110
De andre har skrevet hvorfor, så jeg vil ikke trampe mere i det - men et forhold som er baseret på jalousi og psykisk vold (for det er dét du beskriver) er ALDRIG under nogen omstændigheder rigtigt at blive i.
Jeg ønsker dig alt det bedste fremover, arbejd med dit selvværd, og få hjælp til det om nødvendigt - gør noget godt for dig selv og dit liv.
Knus herfra.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
Så blev hjertet knust:(