{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Yesssss.....der er lys forude....... {{forumTopicSubject}}

Har i aften haft besøge af CE og Bodil, ang. mine problemer med min Perle, og som jeg med regnet, så er det en dejlig hund jeg har og ikke ham som er problemet, men mig som er problemet, men de mener heldigvis at jeg kan afrettes, så mine problemer kan løses.........Jeg er bare vildt glad, og synes de er nogle utrolig behagelig mennesker og nemme at snakke med.

Så det var bare det jeg ville sige...*s*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yesssss.....der er lys forude.......
  • #2   25. apr 2006 For et stykke tid siden, blev han overfaldet af en Rottweiler, og siden den gang, er han blevet mere aggressiv overfor andre hund, og som jeg selv havde regnet med, så er det nok fordi jeg overfører min utrykhed over på ham, når vi møder andre hund, og det får jeg så hjælp til nu, at blive en mere tydelig førerhund overfor ham. Samtidig har han i knurret af mig i nogle af situationerne.

• #4   25. apr 2006 hvad sagde de du skulle gøre ved det? Min hund har også udvist aggresiv adfærd, når vi er ude og gå, og møder nogen med eller uden hund, jeg er begynd at få ham til at sitte og så sidder jeg ned og kæler med ham, så gør han ikke af dem mere, men jeg vil alligevel gerne høre de råd du har fået, måske kan jeg også bruge dem til noget.

• #5   25. apr 2006 hvad sagde de du skulle gøre ved det? Min hund har også udvist aggresiv adfærd, når vi er ude og gå, og møder nogen med eller uden hund, jeg er begynd at få ham til at sitte og så sidder jeg ned og kæler med ham, så gør han ikke af dem mere, men jeg vil alligevel gerne høre de råd du har fået, måske kan jeg også bruge dem til noget.

• #6   25. apr 2006 Ja, det værreste med de situationer, er at det sidder også dybt i mig, og gør mig noget usikker når man møder andre hunde. Og fører det over på min hunde, som tror at han skal passe på mig, men det er jo mig som skal passe på ham, men det lærer jeg sikker her i weekenden, hvor jeg skal på kursus i lederskab.

• #8   25. apr 2006 Samtidig er han kønsmoden, og fuld af homoner, så der skal ikke ret meget til før han er helt oppe at kører.

Tanja: jeg skal på i et kursus her i weekend i at blive bedre overhund, han skal lære at han ikke har ansvaret, men mig, så han bedre kan finde ro, istedet for at stresse hele tiden, for jeg ikke er tydelig nok leder, så tror han, at han skal påtage sig ansvaret.

• #9   25. apr 2006 jeg ansøger lige om venskab, håber at høre nærmere fra dig efter kurset.

• #10   25. apr 2006 Tina V. : Takker og jeg er parat til at forandre situationen, så jeg ser lyst på fremtiden sammen med Perle, men med mig som overhund....*s*

• #11   25. apr 2006 Tanja: helt iorden.

• #13   26. apr 2006 Super dejligt for dig... Tillykke med det..

Er der et sted man kan kontakte dem?? Jeg kunne godt bruge nogen gode råd med Fluffy som er blevt bange for store han hunde efetr hun er blevet overfaldet...

• #14   27. apr 2006 Det viste jeg godt de var men tænkte der måske var en anden måde???

Kommentér på:
Yesssss.....der er lys forude.......

Annonce