308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hjæææææææælp Hjæææææææælp

Ja så kommer jeg lige fra parken hvor jeg lufter min hund Victor. Så ser jeg en sort labrador løbe rundt for sig selv... uden en ejer. Så jeg for fat i hunden og ringer til ejeren. Da ejeren kommer siger hun " Nu det slut, nu bliver hun aflivet" Så spøger jeg om hunden er syg.. så siger ejeren" Nej, den løber bare væk hele tiden" Så spøger jeg.. låser i ikke døren når i køre hjemme fra.. Fik ikke noget svar... Så for jeg afvide senere at dem som har hunden ikke lufter den.. den kommer bare ud i haven og så ind igen. Så er det sku da klart at hunden stikker af.. den har jo masser af energi.. Så nu afliver de altså hunden fordi den stikker af... og det er deres egen skyld... jeg kan ikke leve med at hunden skal aflives, når jeg ved at det er ejeren skyld. Hvad skal jeg gøre...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæææææææælp
  • #1   11. apr 2006 jeg tror ikke du kan gøre så meget. Loven siger jo ikke noget om hvor højt man skal elske sin hund, bare at den skal have mad, vand og ly og den kommer jo i det mindste ud i haven.

Men jeg giver dig helt ret det er frygteligt!

• #2   11. apr 2006 Uha Camilla.. den er sku svær... Hvor meget vil de overhovedet høre efter hvis du kontakter dem?.. jeg kunne godt forestille mig at de var pænt ligeglade... måske kan det også bare være noget hun har slynget ud i vrede..
    HVIS du beslutter dig for at kontakte dem kan du jo informere dem om at det koster ligeså meget at aflive den som at aflevere den til et internat eller måske overtale dem til at sætte den til salg? .. Hvis de virkelig gider lytte på dig kunne du evt. også prøve at lufte ideeén om at de "ansætter" en hundelufter.. der er tit mange unge tøser der med glæde vil gå tur med hunden.

• #3   11. apr 2006 Det kan være det bare er en måde at komme af med sin vrede på at ejeren siger sådan, men spørgsmåler er om hunden har det godt hvis den aldrig kommer ud at gå...nogle folk skal bare ikke have hund!

• #4   11. apr 2006 * uden at forlange penge for det.

• #5   11. apr 2006 Ja det ved jeg godt, jeg fatter bare ikke hvorfor folk anskaffer sig en hund, hvis de ikke går tur med den. Det er sku ikke nok den bare kommer ud i haven. Den skal ud og bruge sine muskler og bruge en masse energi ved eks. at gå i parker og skove og slippe dem løse...

• #6   11. apr 2006 Camilla : det er der desværre bare alt for mange hunde-ejere der ikke gør.. kender til flere hunde som knap forlader lejligheden/huset smiley frygteligt at det skal være sådan

• #7   11. apr 2006 Nej det er ikke bare noget ejeren siger.. for jeg kender andre som har fundet hunden og jeg kender dem som bor nabo til dem. De siger den skal aflives. Jeg spurgte ejeren om de ikke bare kunne finde et andet hjem, så siger hun at dyrelægen har sagt at det ikke er godt at finde et andet hjem. Så er det lige jeg siger tilbage til hende .. jeg har arbejdet på et dyrehospital og jeg ved med sikkerhed at dyrelæger anbefalerfolk til at finde et andet hejm til dyret hvis man overvejer at aflive.

• #8   11. apr 2006 undskyld jeg lyder så oprevet, men jeg bliver tosset når folk kommer med dårlige undskyldninger mht aflivning. jeg har arbejdet på et dyrehopital og har set alt for mange aflivninger af hunde, katte og en masse andre dyr som er fuldt kommen friske

• #9   11. apr 2006 Til Sabrina... jamen det er jo forfærdelig.. du kender nogen hvor hunden ikke bliver lufte ordenligt og jeg kender nogen... prøv at tænk på hvor mange der ikke kender nogen hvor dyret ikke bliver luftet ordenligt. Man burde have tilladelse til at holde dyr som man tager kørekort.

• #10   11. apr 2006 Camilla : ja desværre.. og der er desværre intet man kan gøre hvis ejeren ikke er samarbejdsvillig for der skal være tale om direkte mishandling før dyrenes værn vil røre sagen.. og tit er det ikke engang nok smiley

Kommentér på:
Hjæææææææælp

Annonce