480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Weekend ophold/tur til KBH El lign... Weekend ophold/tur til KBH El lign...

Hej..

Mig og kæresten har ikke givet hinanden julegaver i år da, han forslog at vi kunne tage på et weekendophold eller noget..
Vi er så bare begge 2 nogle fjolser til at finde sådan noget.. Vi har luret på nettet og spurgt folk om de kan anbefale noget..

Nogen herinde der kan anbefale noget godt..? Der må gerne være noget spa/sauna noget Og samtidig vil vi gerne ud og spise og shoppe lidt.. Og det må gerne være i de større byer..
Vi er selv fra Herning..
På forhånd Tak og glædelig jul..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weekend ophold/tur til KBH El lign...
  • #1   25. dec 2009 hva med Malmø i Sverige, det er ikke meget længere end til Kbh. og jeg er sikker på at i kan finde noget spa osv... derudover er det godt at shoppe i Malmø og billigere end i Kbh

• #2   25. dec 2009 Jeg har lige været i sverige og var pænt skuffet, vi kunne have sparet meget mere ved at shoppe i tyskland, så det da mere at foretrække især hvis man er fra jylland smiley

Hvad med at google luksus ophold og lign og skriv storby, mon ikk der så kommer noget:)

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #3   25. dec 2009 Prinzesse prutten... .> Når I nu bor i Jylland kunne Tyskland måske være en mulighed. Der er f.eks. dette sted i Flensborg, som man har læst meget godt om (jeg har ikke selv været der): (link fjernet)
    Flensborg ny har jeg været i et par gange, og den er faktisk rigtig hyggelig - både indkøbsmæssigt og naturmæssigt (Flensborg Fjord) - men en "rigtig" storby er det jo selvfølgelig ikke...

Bortset fra det kigger jeg lige med på sidelinjen. Min mand og jeg har nemlig givet os selv den samme "julegave" som Jer, så det kunne være, jeg kunne få et par tips også smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

#4   25. dec 2009 ny betyder så by... Sorry smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

#5   25. dec 2009 Hvis I helst vil til København kunne Skodsborg måske være en mulighed? Det ligger ikke i selve København, men så langt er der heller ikke ind til centrum: http://www.skodsborg.dk/

• #6   25. dec 2009 Her er et par links til inspiration.

(link fjernet)

http://viewer.zmags.com/publication/242728e7#/242728e7/1

• #7   25. dec 2009 men forresten så i fx. kvickly kan man få overnatninger for 500-1000-1500kr hvor man overnatter og spiser rundt omkring, for 2 personer, virkelig billigt!!!

Kommentér på:
Weekend ophold/tur til KBH El lign...

Annonce