453 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Loke er dejlig :o) Loke er dejlig :o)

Jeg blvier nødt til at gøre det... sætte mig op mod janteloven og fortælle hvor dejlig min hund er ;o)

Vi kommer ofte i golfparken her i Aalborg, hvor der går en ældre herre med en hund, der er meget sky når det gælder andre hunde. I starten, når Loke hilste på den, stod den helt stille-stiv som en pind. Den blev langsomt modigere og er nu så langt, at den sætte forbenene op på ham for at få ham til at lege, og den bliver sur på ham, når han tigger kiks fra dens far :o) Den er bare så fedt at se, den har fået tillid til Loke.

Er bare stolt af min vuffer... og det må jeg gerne være ;o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loke er dejlig :o)
  • #1   19. mar 2006 Skøøønt!

• #2   19. mar 2006 Det må du da helt sikkert... Janteloven er ikke brugbar!!
    Dejlige Loke...

• #3   19. mar 2006 Ja det må du helt sikkert......han ser også dejlig ud :0)

• #5   19. mar 2006 Tusind tak for jeres søde kommentarer... og fordi i sparker til janteloven ;o)

• #6   19. mar 2006 Hvor er du dygtig Loke at du kan være sådan et forbillede!

Karla har en legekammerat der er lige sådan: en border tæve der i starten hvor Karla var så bange overfor andre hunde, der lagde den sig på jorden og lå helt stille og lod Karla komme til sig og snuse og blive tryg ved sig og nu leger de så dejligt sammen!!

• #7   19. mar 2006 Sådan en oplevelse er bare skøn. Vi har haft en ligende med Frida, det var bare et barn. Nogle af min fars venner har en søn, han er skrækslagen for hunde og ville have en kat. Hans far ville gerne have hund, men det var udelukket, drengen ville have kat. En sommerdag kommer vi så hjem til min far, der har besøg af venner med dreng. De sidder i haven, og da drengen ser Frida flyver han op til min far. Han tør slet ikke komme ned på jorden. Frida lader ham være og snakker med alle andre, da drengen så bliver modig nok finder vi en pølse og laver er par kunster med Frida, Inden vi gik hjem et par timer senere var han gået fra at ville have kat til at sige "jeg vil have sådan en hund som Stella har". Det var en succes, De har haft Frida i pleje en dag vi ikke kunne have hende med og han sprøg altid til Frida, og om han ikke snart skal passe hende igen smiley

• #8   19. mar 2006 Nååårh, fin vuf :)))) Det er da bare dejligt at høre Janni.... *ss* Kan godt forstå du er stolt af ham...

• #9   19. mar 2006 MIE: Loke plejer også at ligge sig på jorden når den anden hund er usikker... mange tror det er fordi han er ved at planlægge at angribe deres lille vovse, fordi det ser ud som om han ligger på lur... men det er det altså ikke :o)

Stella: dejlig historie :o)

• #10   19. mar 2006 Christine: *ss*

• #11   19. mar 2006 Vibeke: Loke rødmer ;o)

• #12   19. mar 2006 Hvorfor gør de egentlig det?? Altså ligger sig ned, med hovedet på jorden... Det gør Futte også tit, så når de kommer tæt på, springer han frem og vil hilse *Gg*

• #13   19. mar 2006 Christine: Futte gør det fordi han er en pjattegøj, der vil lege og siger "jeg er altså ikke farlig... og leg så med mig" :o) (vil jeg gætte på)

Loke vil ikke lege, men vil gerne hilse, og når han kan mærke den anden hund er usikker ligger han sig... det viser han er en sikker og stærk hund, som den anden hund kan stole på...

• #14   19. mar 2006 Chris: for at vise reelle hensigter tror jeg.. en legestilling?

• #15   19. mar 2006 jeg synes osse Loke er dejlig ;o))

og jeg har ikke engang set ham i det virkelig liv

• #16   19. mar 2006 Mette P: nu rødmer vi endnu mere ;o)

Mie: for Loke er det ikke en legestilling... men jeg har set når hunde ligger ned for så at springe frem mod den anden hund når den er tæt på :o) "SÅ skal der leges" :o)

• #17   19. mar 2006 Nååårh og så må Futte ikk engang hilse.... smiley lille vuf *Gg*

Tak for det, har undret mig over hvad det mon betød smiley

• #18   19. mar 2006 Jaaaaaaaaaa Loke er dejlig - og et madsvin*ss*

• #20   19. mar 2006 Heiiiiii Mytte :))))))

• #21   19. mar 2006 Hundeejer.... han ligger sig helt ned, og sænker hovedet ned i jorden. Han har ingen numse i vejret.... *Gg*

• #22   19. mar 2006 Jeniki: *LOOOL*

Hundeejer: for Loke er det ikke en invitation til leg... en alpha han leger ikke :o) Han gør det for at den anden hund kan se han er en stabil, stærk hund, der ikke gør den noget... Jeg ved godt hvad det er i mener... men det er ikke det Loke gør, for han vil ikke lege...

• #23   19. mar 2006 Det i mener er det Futte gør :o)

• #26   19. mar 2006 "Overlegne hunde kan godt lægge sig ned hvis de møder en usikker hund, fordi de har overskuddet til at ligge "nederst"."

Nemlig, og det er det loke gør, du kunne så formulere det imodsætning til mig ;o)))

Det begynder at undre mig du ikk er nomineret til superbruger... er det for sent at gøre det?

Annette: skulle hilse fra Loke og sige, at octavia er lækker lækker lækker lækker lækker ;o)))

• #27   19. mar 2006 Hundeejer.... *Gg* Ja, det er ikke nemt smiley

• #29   19. mar 2006 Nå.... nu vil jeg hoppe hen i sofa'en og slappe helt vildt af;) UNGERNE SOVER... Jubiiiii *LoooL*

Kan i sove godt alle sammen, når i engang når dertil smiley

• #30   19. mar 2006 christine: i lige måde :o)

• #32   19. mar 2006 hundejer:også i lige måde til dig :o)

• #33   19. mar 2006 Det var dog en utroligt skøn historie. Den slags hunde er guld værd og jeg kan sandelig godt forstå du er stolt.
    Har et par gange selv oplevet sådanne hunde på internatet og det var bare super! Specielt en bestemt hund, en tæve, var helt fantastisk i den retning. Hun blev bare i den grad 'udnyttet' mens vi havde hende - hun blev bl.a. brugt som 'legestue-overbestyrer': en hel masse hvalpe ude sammen, nogle selvfølgelig mere livlige end andre. Hun gik så rundt og holdt et vågent øje med dem. Hvis hun syntes en fik en lidt for hård behandling, gik hun ligeså roligt hen og 'sagde' "dæmp jer lige lidt, ok?!" og det virkede hver gang. Alle hunde respekterede hende og alle kunne sammen med hende, uanset hvordan de normalt havde det med andre hunde. Hun var super-dygtig til at indstille sin adfærd efter de andres: overfor livlige hunde var hun selv livlig, overfor mere forsigtige hunde var hun yderst rolig og tillidsvækkende. En rigtig guldklump, var hun!
    Det paradoksale var, at hun var meget lang tid om at finde et nyt hjem da hun ikke umiddelbart så specielt 'spændende' ud... tænk hvis bare folk havde vidst hvad de gik glip af!
    Et stort hurra for Loke!

• #34   19. mar 2006 Janni, dejlig historie! Og du SKAL da være stolt af ham! Han har da hjulpet en usikker fætter, der sikkert er glad for en ven som Loke. Og hans ejer sikkert også!
    Dejligt, når tingene arter sig sådan, de kan altså en ting eller to, de kære hunde!
    Så glem janteloven, og glæd dig over din dejlige, dygtige og flotte hund! Han fortjener det!

Kommentér på:
Loke er dejlig :o)

Annonce