{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.677 visninger | Oprettet:

"alaskan husky" - øøh hvad er det??? {{forumTopicSubject}}

jeg er blevet lidt...i tvivl..

vi har jo Loke, en dejlig hvalp på 6 mdr...Mor er ½ alaskan malamute og faren er ½ siberian husky..

dyrlægen har skrevet "alaskan husky" på nogle af papirerne når vi har været der, har jeg set...

blev da nysgerrig, og tænkte, hvad handler det om...gik herind og så at den sørme også stod i racer..

men jeg tænker -det er da ikke en race, er det?
Er det bare et navn der sådan dækker over den slags blandinger? Ja for det er jo en meget brugt blanding....
(hvorvidt man syntes at det er en god eller dårlig ting, kan man jo så tage op et andet sted)
men jeg undrede mig blot...
For jeg gider egentlig næsten ikke at oprette Loke i kategorien "alaskan husky" hvis det bare er et poppet opfund...så hellere bare blanding af racer, da det jo egentlig er det han er!

Men ville da lige høre jer ad....hvad er jeres holdning til det...hvis det er et poppet opfund bare for at have noget der dækker indover den type blanding? jeg er lidt gammeldags og syntes at det er fjollet...men på den anden side også smart nok, for ja -der render godt nok mange af den slags blandinger rundt!

eller handler det slet ikke om den blanding?
For når jeg kigger i gallerierne i alaskan husky, er det jo bare en masse forskelligt udseende hunde, lidt diffuse polarhunde blandinger...så det ser..temmeligt useriøst ud?

bare et par lidt uvidende tanker herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "alaskan husky" - øøh hvad er det???
Kommentér på:
"alaskan husky" - øøh hvad er det???

Annonce