{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

jeres mening(GERNE CHIHUHAHUA FOLK) {{forumTopicSubject}}

hvis i havde solgt en hund til en på afbetalning
og køber ikke havde betalt sine afdrag
og a i ,i jeres kontrakt har skreven a du henter hunden
hvis ik afdragene bliver betalt,

også når i kommer for a hente hunden er den bleven solgt videre til en anden som så igen har solgt den til en ny ,
hvad ville i gøre?

ville i betale hende som købte den først de penge tilbage som hun allerede har afdraget (hun har betalt 2000 så mangler 4500kr i nu)

men ville i betale hende de 2000 kr tilbage ??

(dettet er min venindes hund )IKKE MIN:..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres mening(GERNE CHIHUHAHUA FOLK)
  • #1   13. sep 2009 Nix, ville under ingen omstændigheder betale køber penge tilbage. Køber har jo solgt hunden igen, og skylder stadig sælger penge.
    Hvis jeg var sælger ville jeg holde fast i at skulle ha resten af mine penge..

• #2   13. sep 2009 Nej køber skal ikke have penge tilbage. Men jeg ville nok se på om hunden havde det godt i det nuværende hjem. Og har den det , lade den blive hvor den er.
    Og så sige ar man har lært ikke og sælge på afbetaling.

• #3   13. sep 2009 charlotte:
    hunden har vi hentede hos nummer 3 køber :O(som heldigvis var sød a kontakte os)
    hende den første skaber dog lidt problemer
    hun mener nemlig hund er i SIN fulderet til a få de 2000kr tilbage..
    da vi hentede hunden kom den første køber med mange trusler og ville sågar smadre min venindes bil...

• #4   13. sep 2009 Håber så bare ikke det går ud over den lille hund. da jeg da sagtens kan regne ud hvem det er.. Håber den kommer hen til et hjem hvor den kan forblive og ikke skal kastes sådan rundt med...

• #5   13. sep 2009 Første køber har ingen ret whatsoever til at få sine penge tilbage - hun har indgået en aftale og har brudt den. Hun kunne have leveret hunden tilbage som der stod i aftalen og fået pengene der. Nu har hun ingen ret til dem.

• #6   13. sep 2009 Hold da op den stakkels hund bliver smidt rundt omkring:o(....... PENGE PENGE PENGE..........!!!!!!!!!!! Det er sgu roden til alt ondt, tænk dog på den lille hund som har været alt det igennem:'o(

• #9   13. sep 2009 Men hvis den sidste køber som i hentede hunden ved var glad for ham og var god ved ham hvorfor så ikke lade hende få ham tilbage.,..

• #11   13. sep 2009 jeg kan / vil ikke ligge ud her i åben forum hvor hunden er ,
    så vil folk vide det må de skrive en pb(michelle)

for køber 1 er herinde

-hunden har det bedre end den før har haft ..
    så den er glad og hygger sig

dettet indlæg er kun for a vide om hun skal betale den første køber tidbage hvilket jeg heller ikke mener
    men nu har min veninde kontaktede politiet med de trusler.
    så der kommer styr på dettet osse...

IGEN HUNDEN HAR DET SOM BLOMMEN I ET ÆG

• #12   13. sep 2009 jeg ville først og fremmest ikke sælge en hund på afbetaling.. for hvis man vil have en hund så har man delme også pengene til det.. og så ville jeg også politi anmelde første køberen for der er jo lavet en kontrakt på det.. og ville have de sidste penge som første køberen mangler at betale..

Kommentér på:
jeres mening(GERNE CHIHUHAHUA FOLK)

Annonce