{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Brug af filter. {{forumTopicSubject}}

Jeg har, i en hunds profil, spurgt om det ikke var tidligt at hunden var parret og skulle have hvalpe. Det gjorde jeg for ca. 14 dage siden...... Jeg skrev

"Er det ikke tidligt at hun får hvalpe?*

Fik et svar fra ejeren idag:

"du skriver om det IKKE er tidligt at hun får hvalpe ----
Hvad blandder du dig egentlig i det for!!!!!!!!!!!!!!!!
De skal min være 15md og hun fylder 20md nu her den 7 september så NEJ det er det ikke,, hun var 18md da hun blev drægtig, og har fået go FRA DRU.... har du så fået din nysgerrige lyst stillet nu eller hvad???*

Skrev så tilbage:

*Tak for dit pæne svar.......... Kunne du ikke hidse dig lidt ned? Jeg er sådanne set ligeglad med hvem du har fået go fra. Efter MIN mening (og jeg tænker på hundens ve og vel) bør en tæve ikke få hvalpe før hun er 2 år......... Havde det gjort ondt at vente en løbetid??*

Og nu tikkede dette svar så lige ind:

*du ved sku da ikke en fuck om hvor mange løbetider hun har været i din latterlige so!!!!!!!!!!!!! Der er ligesom noget det hedder at der er forskel på dyr---
det var faktisk den 3 løbetid hun var i denne gang!!!!! og hvor ved du fra om det var planlagt eller ej!!!
Nu når du er så pisse klog og bedre videndde er det sku da egentlig utroligt at du ikke er blevet til mere end du er HOLD DA OP siger jeg bare....
DU SKAL BARE HOLDE DIG LAAAAAAANGT VÆK FRA OS DIN BETÆNDTE LUDER OG PAS DIG SELV OG DINE EGnE GRIMME DYR.... der er skrevet til hundegalleri om hvordan du blander dig...*

Hvorefter jeg er sat på filter.........*LOOOOOOOL*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug af filter.
Kommentér på:
Brug af filter.

Annonce