690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nem hvalp! Nem hvalp!

Er lidt nys... Har I andre oplevet at få en hvalp som simpelthen var så nem at have med at gøre, at i blev forbavsede?!

Sammy har intet ødelagt, han stopper med ballade med det samme jeg siger nej, han lystrer stortset altid når jeg kalder, og han er ekstremt kærlig og glad hele tiden.
Han er lærenem og har allerede lært en del kommandoer.

Jeg synes virkeligt det er utroligt.
Nu har jeg så også haft en hund for nogle år siden, som jeg havde problemmer med siden dag 1, og alt var en kamp.. Så det her er jo den rene nydelse i forhold til.
Men han ER virkeligt dejlig nem.

Har jeg været ekstremt heldig, eller er der andre der også har oplevet sådan en god start og god hvalp?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nem hvalp!
  • #1   3. jul 2009 (Smutter lige i haven i nogle timer, så tjekker tråden igen senere)
    smiley

• #2   3. jul 2009 Ja Daisy var også utrolig nem som hvalp :o)
    Og er det stadig hehe..

• #3   3. jul 2009 Nej sådan har jeg også haft det med Tulle, det eneste hun har ødelagt var en nisse fordi den faldt på gulvet, det var en nisse bamse og så har hun bidt i papkasser men det var da hun var 6mdr ca og kun en kort periode... ellers har hun ikk rigtig gjort noget..

Det bar dejligt, når man oplever hvor meget hvalpe kan finde på at ødelægge..

• #4   3. jul 2009 Ja da----sådan skal det gerne være med alle, men der er jo dem med evnt. dårlige gener og så også de som er opdrættet med hovedet under armen-----

• #5   3. jul 2009 Tror da, der er forskel på racerne..
    Schæferen er som regel nem, synes jeg, men har dog haft en, som ødelagde ting, når han var alene hjemme.
    Rottweileren kan derimod godt være en laban;o)
    Min er ihvertfald og hun har da hverken dårlige gener eller er et resultat af dårlig avl. Men datterens små tøjdyr, kan hun altså ikke stå for.

• #6   3. jul 2009 Jeps - sådan har alle vores hvalpe stort set været. Den eneste der var lidt en belastning var Lanka, som var virkelig slem til at bide i fingre, ankler mv., da hun var helt lille. Vi har også haft adskillige plejehvalpe i huset, og de har heller aldrig ødelagt det mindste.

• #7   3. jul 2009 Har cavalier - tror næsten altid de er nemme :o)

... Og nyd tiden - lømmelalderen kommer før end du aner ;o)

• #8   3. jul 2009 min har været rigtig nem , men han har også været mors dreng smiley

• #11   3. jul 2009 Jeps vores vaps er også bare så nem !
    Hun har heller ingenting ødelagt, og hun lærer ting rigtig hurtigt !
    Hunkan en masse komandoer, som man kan læse på hendes profil.
    Hun er stort set renlig, og hun er kun 12 uger, så det er da meget godt !

MEN hun kan også godt være en lille børste smiley

Men du er ikke den eneste der er heldig:)

• #12   3. jul 2009 dette har altid forskelligt for hver enkel hund, og deres eget temperament, Mille vores gamle hund er meget rolig, og hører efter når vi siger at det må hun ikke,, eller noget i den stil.
    Kiwi hører ikke en skid, og er komplet vil døv... hun gnaver i ting og ledninger, men det skal nok gå over.
    det ligesom mennesker man kan sagtens have et nemt barn og et kompliceret barn

• #13   3. jul 2009 Okay... :O)

Ja det er virkeligt en lettelse! Man nyder virkeligt tiden med ham, fremfor at alt er ballade og "døvhed". Gg.
    Han vil sku se moar glad smiley

Kommentér på:
Nem hvalp!

Annonce