{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

LORTE-NAT {{forumTopicSubject}}

Ja... JEG er morgensur og gnaven..

I nat vågnede vi af nogle besynderlige lyde nede fra stuen, og troede faktisk der gik nogen rundt i huset.. Og Enzo begyndte at knurre og blive gal over de lyde.. Så vi står op, og går nedenunder og kigger.. Der er intet at se.. Pludseligt løber der en kæmpe mus eller rotte op på fødderne af mig, og ud i køkkenet, med Enzo lige efter sig.. DÉT gik stærkt. Vi nåede ikke engang at se hvor den løb hen og gemte sig!
Og jeg knaldede min albue ind i væggen af forskrækkelse, idet jeg hoppede væk. aargh..

Til morgen ligger der så lort, både i køkkenet og i stuen.. Og det ligner bestemt ikke muse-lort! Så NU skal der ringes til vores udlejere så de kan sende nogle ud og hjælpe. Det er simpelthen for klamt!

Nogen der ved hvor længe man skal vente på skadedyrs bekæmpere??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LORTE-NAT
  • #1   21. apr 2009 Der skal ringes til kommunen - og så sender de en ud der tager sig af sagen

    Jeg ved at der her i kommunen hurtigt kommer en ud, for det er seriøst en alvorlig sag når man har rotter i huset


  • #2   21. apr 2009 Okay.. Ja det er det.

    vi har længe troet det var mus... Har dog været i tvivl, eftersom det er nogle store brune fede nogen... Og halen ser faktisk ret nøgen ud. Men de gange vi har set dem, har det været MEGET hurtigt, og heldigvis kun ude på værkstedet.. Dog har de fundet vej herind nu, og æder mad fra køkkenskabe, og render åbenbart også rundt i stuen nu, og skider.

    Nu begynder jeg at blive lidt bekymret for min landskildpadde, hvis de kan finde på at gøre ham noget.

    Håber i hvert fald der meget hurtigt bliver gjort noget ved det.


  • #4   21. apr 2009 Hvis ikke du får fat i din udlejer - så ring selv til kommunen

    Og fortæl dem at de er kommet IND i huset - jeres madvarer skal i dælme smide ud, hvis de har været der - for de er meget slemme til at bringe sygdomme med sig

    Og din landskildpadde - der ved jeg sgu ikke lige om de vil gøre noget de bæster


  • #5   21. apr 2009 Godt at høre.. For jeg bryder mig bestemt ikke om at forlade huset pt.
    Har hørt det er en af de største brand-årsager, hvis de gnaver i ledninger og lign.

    Men hund kan de godt spare sig med, for vores kan ikke engang nå at fange dem. Gg. (Det er svært på et glat trægulv).


  • #6   21. apr 2009 De har spist en hel pose pasta, og morgenmad.
    Og taget bider af en plade chokolade. Og det blev smidt ud omgående..


  • #7   21. apr 2009 Ang min skildpadde, så må han sku komme med ovenpå og sove, indtil vi er sikre på de er væk... Gg

  • #9   21. apr 2009 Puha.. Ja tror jeg gerne.

    Har faktisk hørt dem skrige... Ved ikke hvad de laver ude i værkstedet nogle gange, men der kommer høje modbydelige skrigelyde..


  • #11   21. apr 2009 Ja fy for den...
    Sidst jeg hørte det, lød det som om den røg ned af en væg, for ku høre skrabe-lyde som om den gled, samtidigt med den skreg højt. Ka huske jeg var faldet i søvn på sofaen, og vågnede med chok, pga den lyd.

    Men er nok meget godt at hunden ikke har fået fat i dem.. Man aner ikke hvad de bærer rundt på.


  • #13   21. apr 2009 ~ MeToMiCa'en ~,
    Gg, ja jeg havde hjertet siddende oppe i halsen da den løb hen over fødderne på mig.. Og hunden var ved at vælte mig, da han løb i røven på rotten. Sikke et syn...

    Vi ringer til udlejerne i formiddag, så de kan få nogen sendt herud.


  • #15   21. apr 2009 Griner. Ja det er sku ulækkert.. Havde det så bare været mus. Men rotter har jeg sku en skræk for. De er virkeligt klamme. Undre mig bare over de kan løbe så stærkt, så tykke som de er.

    Og de går ikke i vores fælder.. gift har heller ikke hjulpet. Så nu skal der gøres noget, for det blir værre og værre med larm osv om natten. Og i nat er første gang vi har set dem herinde.


  • #16   21. apr 2009 Sikke en skrækkelig oplevelse og morgen-hihi.. Vågen det blev du da:-)
    Ej, jeg ville godt nok også have blevet hysterisk.Det er jo før man ikke kan holde ud at være i huset når man ved der er ubudne gæster smiley
    Jeg håber i får en afklaring på det hurtigst muligt.

    Håber alliugevel du får en dejlig dag:-)


  • #18   21. apr 2009 Tak for det :O)

    Nej det er ikke helt rart at være her nu.. man aner ikke om den kommer fra et hjørne og forskrækker en igen. Gg.

    Ja man sku næsten tro de er blevet for kloge. Fange dem kan vi i hvert fald ikke.. Og vi har 3 forsk. fælder stående rundt omkring...
    Puh badr.

    Og nå, vil prøve at få lidt mere søvn. Man er ikke helt på toppen efter i nat. Gg.


  • #19   21. apr 2009 Adder badder!
    :o( håber i får ramt på dem ..


    Har selv en møg morgen.. så dum som jeg er vælger jeg at smørre mig ind i selvbruner i går aftes, fordi jeg ikke har råd til solarie, og er træt af at ligne et lagen!

    men ak, vågner op til GULE /orange hænder og gule arme :o( IIHH!!!!


  • #21   21. apr 2009 Okay... Mange tak for det :O)

  • #22   21. apr 2009 * Mini - Ejer af en hyperaktiv vuf ! *,
    Gg, den har jeg også været så god at lave engang. Det såå hygge.


Kommentér på:
LORTE-NAT

Annonce