627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Godmorgen :o)) Godmorgen :o))

Ja så vil jeg have fornøjelsen over at lave "godmorgen tråden " denne gang ;o)

Her står huset på den anden ende af fra morgenstunden af. Vi kom først i seng kl halv 2 i nat.. GAAAB... alt skal bare være på plads og klappet og klar til lillepigens barnedåb kl 14.. Føj hvor lugtede her af kage igår aftes *G* Banankage + chokoladekage + tærter med div. frugter blev lavet igår.. Jo jo vi var flittige..
Så kl 14 går det hele løs.. Krydser fingre for det bliver en dejlig dag.

Håber du/i får en dejlig dag også *S*

Kh
Tina

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen :o))
  • #1   1. mar 2009 Åhh ja Tina, hva tid er der kage? smiley

Rigtig god fornøjelse med dåben, bare se, vejret er pragtfuldt..

Jeg skal bare ligge her på min sofa og se film med Janick. Vi passede børn igår så vi er begge helt færdige. Gg Tænk et barn kan blive så træt af at passe andre børn.. smiley

• #2   1. mar 2009 Hmm god morgen? Jo det er det blevet til smiley Har vågnet ca hver time i nat så jeg er monster træt og lige nu sidder jeg på arbejde og venter på at de andre møder ind og så er det næsten ved at være tid til at tag beboer op smiley

• #3   1. mar 2009 Tillykke med datteren Tina. Håber I alle får en rigtig god dag. Så må I sove bagefter, for I har da vist knoklet helt vildt med forberedelserne til barnedåben.

Her er der dømt afslapning, for vi tog lige en dag til Sverige og stod på ski i går. Men med afslapning menes en hel masse kontorarbejde. Jeg er ved at gøre klar til Gårdhundeklubbens næste udstilling den 28.3, derudover knokler jeg med at få gjort Årshæftet for 2008 færdigt. Det er et kompendie der bl.a. kritikker fra alle afholdte udstillinger i 2008, oversigt over hvalpekuld fra 2008, samt en oversigt over de hunde som har vundet i Årets Hund konkurrecerne, f.eks. Bedste Han, Tæve, Junior, Veteran osv. Selvfølgelig har jeg lavet det meste i året løb, men det skal lige samles som et hæfte/bog. Heldigvis nåede jeg i går aftes at færdiggøre Årsberetning for Udstillingsudvalget til årets Generalforsamling i DSGK.

Så jeg ved godt hvad jeg skal lave i dag.

Håber I alle får en god søndag.

• #4   1. mar 2009 godmorgen, ja jeg har været vågen en lille time sammen med min datter, for en gang skyld har jeg sovet skønt hele natten så jeg er dejlig ud hvilet ;o)

• #5   1. mar 2009 Godmorgen....

I dag står den på træning, skal i skoven hvor vi skal træne fremadsendelser og rundering, samt skoledressur.
    så vi tager alle kaffe med og nogen har taget rundstykker med, så skal vi bare ha noget hygge ind imellem træningen.

Så jeg er faktis ved at gøre mig klar.
    Kan I alle ha en forst god dag.

• #6   1. mar 2009 Tillykke med datteren, Tina:-)

Årh mums banankage... gad vide hvor lang tid det vil tage at køre over og smage *GG*

Vi er næsten på vej ud af døren til vores vanlige søndagstur...

• #8   1. mar 2009 Hjertelig god morgen til jer

Jeg(Lisbeth) er vist eneste her i huset kl 1015 som er vågen. Vapsen var lige ude og tisse nu ligger han i sengen med Laust. Men de skal snart vækkes.. den står på hvalpetræning over middag *ss*

• #9   1. mar 2009 Tusinde tak til jer som har ønsket tillykke med dåben idag :o))
    Her er det gråt som bare pokker og det er bragende koldt :o( øv øv
    Men det skal ikke ødelægge mit gode humør det er sikkert og vidst..
    Lige nu sover prinsessen.. hun har været i bad og er fin og dejlig og dufter rigtig godt såå det er dejligt det er overstået..

• #10   1. mar 2009 Ej så var jeg bare herre morgen egoistisk ik og sige tillykke med hende :S

Et forsinket tillykke med datteren smiley

Kommentér på:
Godmorgen :o))

Annonce