Godmorgen :o)) Godmorgen :o))
Ja så vil jeg have fornøjelsen over at lave "godmorgen tråden " denne gang ;o)
Her står huset på den anden ende af fra morgenstunden af. Vi kom først i seng kl halv 2 i nat.. GAAAB... alt skal bare være på plads og klappet og klar til lillepigens barnedåb kl 14.. Føj hvor lugtede her af kage igår aftes *G* Banankage + chokoladekage + tærter med div. frugter blev lavet igår.. Jo jo vi var flittige..
Så kl 14 går det hele løs.. Krydser fingre for det bliver en dejlig dag.
Håber du/i får en dejlig dag også *S*
Kh
Tina
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.402
Rigtig god fornøjelse med dåben, bare se, vejret er pragtfuldt..
Jeg skal bare ligge her på min sofa og se film med Janick. Vi passede børn igår så vi er begge helt færdige. Gg Tænk et barn kan blive så træt af at passe andre børn..
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.825
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Her er der dømt afslapning, for vi tog lige en dag til Sverige og stod på ski i går. Men med afslapning menes en hel masse kontorarbejde. Jeg er ved at gøre klar til Gårdhundeklubbens næste udstilling den 28.3, derudover knokler jeg med at få gjort Årshæftet for 2008 færdigt. Det er et kompendie der bl.a. kritikker fra alle afholdte udstillinger i 2008, oversigt over hvalpekuld fra 2008, samt en oversigt over de hunde som har vundet i Årets Hund konkurrecerne, f.eks. Bedste Han, Tæve, Junior, Veteran osv. Selvfølgelig har jeg lavet det meste i året løb, men det skal lige samles som et hæfte/bog. Heldigvis nåede jeg i går aftes at færdiggøre Årsberetning for Udstillingsudvalget til årets Generalforsamling i DSGK.
Så jeg ved godt hvad jeg skal lave i dag.
Håber I alle får en god søndag.
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.482
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
I dag står den på træning, skal i skoven hvor vi skal træne fremadsendelser og rundering, samt skoledressur.
så vi tager alle kaffe med og nogen har taget rundstykker med, så skal vi bare ha noget hygge ind imellem træningen.
Så jeg er faktis ved at gøre mig klar.
Kan I alle ha en forst god dag.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Årh mums banankage... gad vide hvor lang tid det vil tage at køre over og smage *GG*
Vi er næsten på vej ud af døren til vores vanlige søndagstur...
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 66
Jeg(Lisbeth) er vist eneste her i huset kl 1015 som er vågen. Vapsen var lige ude og tisse nu ligger han i sengen med Laust. Men de skal snart vækkes.. den står på hvalpetræning over middag *ss*
okt 2006
Følger: 64 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 2.269
Her er det gråt som bare pokker og det er bragende koldt :o( øv øv
Men det skal ikke ødelægge mit gode humør det er sikkert og vidst..
Lige nu sover prinsessen.. hun har været i bad og er fin og dejlig og dufter rigtig godt såå det er dejligt det er overstået..
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.825
Et forsinket tillykke med datteren
Godmorgen :o))