{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Til HA'erne {{forumTopicSubject}}

Hejsa HA...

Jeg har lige et par spørgsmål.... (Jimmi/Anders)

Hvordan kan det være at man vælger at smide denne person ud, ja der var en episode herinde en gang som ikke var så god med ham...
Men han er helt uskyldig, han har da ikke vist denne opførsel siden dengang... Jeg syntes at det er skide uretfærdigt at han ikke får en ærlig chance for at bevise at han godt kan vise en ordentlig opførsel...

Hvad med Besse eller hvad hun nu kalder sig for....? Hvorfor får hun så mange chancer....?
Hun er blevet smidt ud så mange gange men alligevel får hun chancer HVER gang....
Det kan da ikke være rigtigt....??

Nu kender Jeg Anders personligt, og jeg har snakket med ham igår da i valgte at fryse ham for så derefter at smide ham ud, det syntes jeg fandme ikke at i kan være bekendt....!!

Anders er meget ked af at han ikke har en jordisk chance for at vise at han har forbedret sig... Anders elsker dette sted lige så meget som os andre herinde, så hvorfor ikke give ham en chance også ...?

Og ja han oprettede sig med en border collie som er hans forældres hund, hvad er der galt i det...?
Det er der da så mange der gør herinde, og hvad sker der med dem.... Jah, de får sørme lov til at have deres profil i fred....

Alle har ret til en chance også ANDERS....

Undskyld mit sure opstød, men jeg bliver bare så gal når man ingen chancer har får at kunne bevise det modsatte....

Fortsat god weekend....

Hilsen Anja

P.S. Håber på et godt svar så jeg kan informere videre...

P.P.S. kan i læse i vores private beskeder til hinanden...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til HA'erne
Kommentér på:
Til HA'erne

Annonce