409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

strinter strinter

Basse strintede første gang for et par dage siden, hjemme ved svigermor op ad lænestolen. Tænkte at det ku være fordi han ku lugte at der engang har været besøg af anden hund....

Men men men, så igår har vi lige været ude og gå, står og er ved at gøre mig klar till at skulle afsted og tror i så ikk, at han lige løfter benet og strinter op af sofabordet.....

Mit spørgssmål er nu om det er fordi han ikke er blevet kastreret? Eller er det en alder de kommer i? Jeg ved ikke helt hva jeg skal gøre?
Nogen der har et kvalificeret bud???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strinter
  • #1   5. nov 2008 Er der slet ingen der kan hjælpe mig??? ;o)

• #2   5. nov 2008 Det er der åbenbart en del hanhunde der lige skal have prøvet af.

Mit bedste råd er at tage det i opstarten. Når han gør det er det bare at tage ham i hoved og r*v og få ham smidt ud (og helst fang ham i det inden han når at gøre det... altså når han lægger an til det)

Det skal self ikke forståes som at du skal være ond ved ham... Men et meget bestemt nej og så er det altså ud -det er der den slags foregår... Det hjalp lynhurtigt på Reiki. Han nåede at gøre det en gang hos mine forældre, og lægge an til det en enkelt gang derude osse. Han har ikke gjort det siden

• #3   5. nov 2008 Det er også det jeg gjorde. Nej og så i haven.. Forstår bare ikk helt hvorfor han ligepludselig begynder på det??

• #4   5. nov 2008 Tyson gjorde det rigtig meget da han var 1år til han blev 1½år stole,borde,mennesker ja næsten alt..

Og måtte være lidt konsekvent og sige nej!! og så ud med ham,og fortsat det tog laaang tid meen det hjalp ;-)..

• #5   5. nov 2008 Har aldrig prøvet at min har gjort det herhjemme, men dr. dyr skal da lige ha en hilsen med på vejen... altså skranken og døren, heldigvis ikke selve dyrlægen. LOL, men lidt pinlgt....

• #6   6. nov 2008 Kender det godt. Neo er simpelthen så slem med det for tiden, vi kan dårligt nok havde ham med nogen steder uden at han skal strinte. Senest, har han både strintet i mine forældres seng og sofa og det samme er gjort hos svigerforældrene. Og endda i deres hundes kurve.

Det toppede så lige i sidste uge, hvor vi havde min kærestes far på besøg til overnatning. Og det første Neo gør om morgen, er at hoppe op i den sofa han har sovet i og lave et vandfald.

Inden han startede med alt det her indedørs strinteri, ude hos andre, kunne han finde på at gøre det op at andre hunde og mennesker. Men det virker til at det er lykkedes os at afvænne ham med det.

Han er blevet sat på plads hvergang vi har taget ham i det, men vi synes det er så slemt efterhånden at vi overvejer kraftigt at få ham kastreret.

Han er ellers en ekstremt rolig hund med alt og alle, men lige den her dumme ting er han altså super irriternde med:o(

Så jeg kan desværre ikke komme med et fornuftigt bud på hvad du skal gøre, men de andres svar lyder fornuftige. Og det er det eneste der virkede for os, men nu er han desværre begyndt igen, blot indedørs.

Men pøj pøj med det, og finder du er smart råd, der virker, så opdatere endelig;o)

• #7   6. nov 2008 Må indrømme at var det så slemt ved Reiki, havde han ganske enkelt fået en snor på år vi var nye steder, så er man sikker på at kunne fange hunden i det, og så er det bare ud af vagten når hunden lægger an til det.

Det vigtige er jo at opdage det med det samme HVER gang

• #8   6. nov 2008 Natasja: Det er heldigvis ikke så slemt som du beskriver, det er kun sket 2 gange, men ville jo gerne have stoppet det i starten.. Men vi fortsætter som startet med at sige nej og så er det ud i haven... men håber da, at det virker..

Troede det var fordi han ikke er kastreret, men det er vidst katte jeg tidligere har hørt om, og ved ikke om det er unormalt.. Men det er det nok ikke, da så mange har oplevet det...

Men krydser fingre for, at det når at stoppe inden det rigtig bliver slemt ;o)

Kommentér på:
strinter

Annonce