161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

østjylland/århus østjylland/århus

er der nogen af jer der så tv2 østjylland som har hørt om at der er sket noget i bispehaven i århus i nat?

jeg blev nemlig vækket kl lidt over 2 i nat ved 3 kæmpe store brag og ca 10min senere hørte jeg hunde gø og tænkte at nu var der nok noget hundekamp uden for så jeg kiggede ud og der holdt politiet med en af deres hundevogne... og jeg har kigget på politiets hjemmeside og tv2 news uden at finde noget... så er der måske nogen der ved noget?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  østjylland/århus
  • #1   16. sep 2008 jeg har ingen anelse... jeg blev skide forskrækket... var sikker på at der var nogen der sprang containere eller andet stort i luften.. og chika som ellers ikke knurre eller gør af brag blev også skide forskrækket og knurrede af brag nummer 1, brag nummer 2 og 3 gøede hun af og så hoppede hun op og puttede sig HEELT ind til min kæreste... men det er møg belastende at man ikke kan finde ud af noget...

• #2   16. sep 2008 Jeg har heller intet hørt i nyhederne /-8

• #3   16. sep 2008 det var nogle rimeligt voldsomme kanonslag så... men ja... det kan være... bare belastende at få ødelagt sin søvn på den måde... jeg var lysvågen en time efter... og da jeg så endelig puttede mig til at prøve på at sove fik den lille hikke(er gravid så maven hoppede ca hvert 2. sek) og så er det endnu svære at falde i søvn...

• #4   16. sep 2008 øv... det har nok ikke været noget "farligt" eller "vigtigt" så... men nysgerrig er man jo...

Kommentér på:
østjylland/århus

Annonce