nabo toleranse?? nabo toleranse??
jeg har her til aften fulgt en veninde til bussen, det tager max 2 min at gå fra opgangen til busstoppestedet...
Men jeg tog simpelthen min mors cykel da der "hænger" nogle drenge ud og jeg føler mig simpelthen ikk tryg ved at gå alene om aftenen!!
De råber og skriger, hører høj musik og køre sindsygt rundt på deres knallerter...
så tænker jeg... hvor er respekten for alle de mennesker som sover i den boligblok??
det er da for meget at vi skal være tvangsindlagt til at hører deres bas og høje råb hele natten!
ja undskyld men er så hidsig!
andre om kender følelsen?
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.743
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Til at blive idiot af, hvis man ikke var det i forvejen *G*
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
vi bor lige overfor en skole og der bliver afholdt ungdomsskole hver tirsdag aften.
En dag ringede jeg til den lokale politibetjent og fortale om mit problem, og han stillede sig derned for at observere...
Det endte med at 4 ud af 6 knallerter blev konfiskeret fordi de var ulovlige... Og så var det cirkus ligesom forbi :o) Der var ikke flere der syntes det var sjovt at ligge og ræse frem og tilbage på villavejene mere
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 245
Jeg er så sådan indrettet at jeg ikke holder min kæft, hvilket vores nabo heller ikke gør, og det plejer at hjælpe....
Havde det prallet af på dem, så vil jeg være den første til at ringe efter den lokale landbetjent -for er klokken over 23:00 er det sgu ikke mere end rimeligt at der er bare lidt ro...... Der bor både børn og ældre her på vejen, og det ka ski ikke passe at de ikke kan få deres nattesøvn pga sådan nogen fåckhoveder
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 19 Emner: 179 Svar: 1.170
Vi bor også lige ved en skole med ungdomskole, den har dog aldrig generet! Men nu står de altså her nede foran og roder med scooter osv. og ikke nok med de kører rundt på den store p-plads på den anden side af vejen, nej de kører ski også på skolens fodboldbane! Hvorfor i alverden skal den ødelægges??
jeg håber bare tiden går hurtigt og skoleferien snart er ovre, for ungerne er jo ikk en dag over 12!
Man føler sig slet ikke tryg og slet ikk nu jeg får Ami som jo skal ud mange gange i starten...
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.977
men vores nabo havde en periode, hvor han hørte vildt højt musik, som tydeligt kunne høres herhjemme, han fik en masse klager, men først da han blev truet med at blive smidt ud stoppede det. det var virkelig træls..
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 166
nabo toleranse??