374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

nabo toleranse?? nabo toleranse??

jeg har her til aften fulgt en veninde til bussen, det tager max 2 min at gå fra opgangen til busstoppestedet...
Men jeg tog simpelthen min mors cykel da der "hænger" nogle drenge ud og jeg føler mig simpelthen ikk tryg ved at gå alene om aftenen!!
De råber og skriger, hører høj musik og køre sindsygt rundt på deres knallerter...
så tænker jeg... hvor er respekten for alle de mennesker som sover i den boligblok??
det er da for meget at vi skal være tvangsindlagt til at hører deres bas og høje råb hele natten!

ja undskyld men er så hidsig!
andre om kender følelsen?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nabo toleranse??
  • #1   25. jul 2008 sådan er der bare nogle mennesker der er, de tænker ikke en skid på deres medmennesker, men man skal trækkes med at høre på deres pis, og mange af råber jo også noget efter en hvis man går forbi, jeg synes ikke det er særligt behageligt...

• #3   25. jul 2008 Sådan er det ved mig også.. ikke hver dag.. Men i sommerperioden er det vel en 3-4 gange om ugen. Er det ikke min overbo eller underbo, så er det en i blokken overfor.

Til at blive idiot af, hvis man ikke var det i forvejen *G*

• #5   25. jul 2008 Vi havde også problemer med unge fyre på knallert / scooter der kørte frem og tilbage hele aftenen.
    vi bor lige overfor en skole og der bliver afholdt ungdomsskole hver tirsdag aften.

En dag ringede jeg til den lokale politibetjent og fortale om mit problem, og han stillede sig derned for at observere...
    Det endte med at 4 ud af 6 knallerter blev konfiskeret fordi de var ulovlige... Og så var det cirkus ligesom forbi :o) Der var ikke flere der syntes det var sjovt at ligge og ræse frem og tilbage på villavejene mere

• #7   25. jul 2008 Det kan i perioder også være et problem her hos os smiley Vi har en genbo, med ufattelig mange unger, som kører knallert, fester i både hverdag og weekender, og deres forældre er ikke en skid bedre selv...

Jeg er så sådan indrettet at jeg ikke holder min kæft, hvilket vores nabo heller ikke gør, og det plejer at hjælpe....

Havde det prallet af på dem, så vil jeg være den første til at ringe efter den lokale landbetjent -for er klokken over 23:00 er det sgu ikke mere end rimeligt at der er bare lidt ro...... Der bor både børn og ældre her på vejen, og det ka ski ikke passe at de ikke kan få deres nattesøvn pga sådan nogen fåckhoveder

• #8   25. jul 2008 hold da op! kan man ik samle alle båthovederne et sted så de kan rase ud der og vi andre kan få vores søvn?

Vi bor også lige ved en skole med ungdomskole, den har dog aldrig generet! Men nu står de altså her nede foran og roder med scooter osv. og ikke nok med de kører rundt på den store p-plads på den anden side af vejen, nej de kører ski også på skolens fodboldbane! Hvorfor i alverden skal den ødelægges??
    jeg håber bare tiden går hurtigt og skoleferien snart er ovre, for ungerne er jo ikk en dag over 12!

Man føler sig slet ikke tryg og slet ikk nu jeg får Ami som jo skal ud mange gange i starten...

• #9   25. jul 2008 Jeg bor ogs tæt ved en skole, hvor der også er ungdomsskole, det har ikke generet mig endnu i hvert fald smiley
    men vores nabo havde en periode, hvor han hørte vildt højt musik, som tydeligt kunne høres herhjemme, han fik en masse klager, men først da han blev truet med at blive smidt ud stoppede det. det var virkelig træls..

• #10   25. jul 2008 Jeg har selv været en af den type som måske ikk tog hensyn til sine medmennesker da jeg var 16-17 år... Det kom sig af forskellige ting, blandt andet var der mange "voksne" som ikke viste respekt og hensyn overfor mig og mine kammerater, også var det ikk altid man tænkte sig om en ekstra gang som man gør når man er lidt ældre... Og det hjalp bestemt ikk folk blandede sig, så blev det bare værre... Godt man er ovre det nu smiley

Kommentér på:
nabo toleranse??

Annonce