247 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvad ville I gøre...? Hvad ville I gøre...?

for ca. 20 dage siden flyttede min ene veninde lidt akut fra sin kæreste til sin mor. Med sig har hun 1 hund og 3 katte. Jeg blev ringet op stortudende om ikke jeg ville komme og hente hendes 3 marsvine hanner da eksen havde truet med at gøre dem fortræd og hun jo ikke kunne have dem med i toget. Jo fair nok det kunne jeg godt. Nå men vi flyttede for hende et par dage senere og spurgte hvad hun ville med marsvinene (som hun havde givet udtryk for at hun ville have med den dag). Jamen hun skulle nok finde ud af noget.. jeg har ikke hørt fra hende andet end en dag jeg fortalte hende at de havde det godt. Jeg spurgte så hvor lang tid hun regnede med at de skulle være her. Svaret var : jamen jeg bor jo stadig hos min mor...

Nu er situationen at jeg har marsvin i forvejen 5 hunner og en kastrat. De lugter ikke men de 3 hanner der strinter og mildest talt lugter de ikke godt. Jeg har indtil nu betalt foder og hø og savsmuld og givet den ene medicin for en forkølelse.

Hvad skal jeg ligesom gøre? Jge havde ikke planlagt at skulle passe dem i flere måneder.. (eller måske beholde dem???). Jeg vil ikke have flere dyr...

Hvad gør jeg? For det skal jo heller ikke gå ud over dyrene...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville I gøre...?
Kommentér på:
Hvad ville I gøre...?

Annonce